Mám pocit, že IOL vyrukuje s něčím zdarma nebo za symbolický poplatek pro širokou veřejnost. Coby jejich zákazník jsem obdržel informační mail o tom, že od října dojde ke změnám v "cenách a strukturách služeb". IOL si, domnívám se, nemůže dovolit prodávat noční a víkendové připojení za 189 Kč bez DPH měsíčně, když u Aliatelu dnes máte za, tuším že 169 Kč bez DPH připojení nonstop s podporou tarifu I99.
Je taky otázka, zdali je MF Dnes "atraktivní služba". Nemyslím, že je dobré být upoután na jedny noviny, navíc tohoto typu. To je však o něčem jiném. Nemyslím si, že by tato reklamní akce přilákala předplatitele ve významné míře a také si nemyslím, že tento marketingový tah je produketem nějakých super chytrých, či snad dle slov autora "geniálních" hlav. Je to spíše v době VOLů pastička na méně zběhlé uživatele.
M. O.