Internet Explorer 9 je hotový a zaslouží si uznání

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 226

Názory k článku

21. 03. 2011 10:00

Prosím o vyplnění krátkého dotazníku o bezpečnosti na internetu do diplomové práce: http://ochrana-osobnich-udaju-na-in.vyplnto.cz/... Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2011 20:18

ja ho chcem, ja ho musim mat! =D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 18:11

Nemuze byt dobry, je prece od Mircosoftu! (go on haters!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2011 12:30

Nejsem si úplně jist, ale po aktualizaci z RC na final se mi podstatně zvýšila rychlost načítání stránek. A jinak k obecné diskuzi. Můj názor je ten, že ať si každý používá co mu vyhovuje. Já na novém PC s W7 nemám sebemenší potřebu instalovat ap třetích stran. Stačí když ke své spokojenosti zvládnu ty default. Na starém PC (XP) s klidem používám Operu, páč Chrome ani Firefox mě nikdy nějak nezaujaly. Jen při čtění obsáhlejších textu si, díky vykreslování písma, zapnu IE8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 10:30

Tak design má hezký, ale IE nepoužívám z toho důvodu, že má mizernou ochranu před viry a podobnou havěťí. Používám Operu - nevím, jestli je nejbezpečnější, ale bezpečnější než IE jistě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2011 09:51

Microsoft je evidentně v oblasti inovací hodně otupený. Už to není ten inovativní Microsoft, jako dřív "Rozdíly už sice nejsou ani za mák tak dramatické jako loni na jaře – zvláště Chrome a Firefox se s IE9 v podstatě přetahují jen o jednotky výkonnostních procent ..., prvenství ale Microsoftu už nikdo nevezme."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 08:54

Skvely program.. vracim se (doma na PC, bohuzel v praci mame jabka - brrr) od chromu k IE.. Diky panove (a damy) z MS.. tohle me fakt bavi.. Funguje to skvele, je to rychle, prehledne a dostatecne vychytane (napr v integraci do W7), jeste mi to nikdy nespadlo (firefox -hahaha). Proste 1*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 06:57

To je možné, že si zaslouží uznání, nicméně jako důvod si kvůli němu kupovat nové Windows to nestačí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 01:33

Zaslouží si uznání? ... a prosím za co? Za to, že dokulhal konkurenci a něco zase jako obvykle doprasil po svém, ale je to od toho velkého Microsoftu, tak tomu jakože kývnem? Pro zachování bontonu a aby na nás nebyl v budoucnu zlý? Obecně nikoho z podobného jednání nepodezřívám, ale pokud tomu tak není, tak skutečně si mám myslet, že je tento článek psán nestranně a to ještě od člověka z oboru? To vám nevadí ty evidentní problémy? Třeba takových pár tabů s flashem, pro demonstraci stačí bohatě vaše Živě s reklamou, a IE končí, jakákoli plynulost je ta tam. Zvládá HW akceleraci nejlépe? A že to tedy sakra není vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 20:42

Rad by som testoval ...ale bohuzial pada po par minutach fail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
15. 03. 2011 20:19

No, zatim se IE9 na WU ještě neobjevil, takže dokud ho okna nenabídnou jako povinou aktualizaci, tak osobně nevidím důvod to instalovat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 20:04

Už umí aspoň text-shadow?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 19:20

Uznávám, že je to ohromný skok oproti osmičce ale pořád nějaký ten kus za konkurencí. "Celé to sleduji jen z povzdálí a Internet Explorer má podle mě už navždy pošramocené renomé". A pokud MS neusne na vavřínech a udělá ještě pár dobrých verzí IE uznávám, že bych k němu mohl "zase" přejít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 19:18

Nevíte někdo, jak to vypadá s podporou XHTML a případně MathML? Háže to ještě stále při odeslání mime typu application/xhtml+xml download, nebo to už stránku vykreslí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 19:12

Pro XPéčka to není jenom z politických důvodů nebo tomu brání i nějaká technologická věc, např. chybějící akcelerované grafické rozhraní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 18:35

Nezkousel jste nekdo, zda tohle: http://www.ie7pro.com/... funguje i pod IE9?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 18:26

dá se tam neak nastavit výchozí hledač google? Protože normální člověk to nenastaví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 18:14

Já jsem spokojenej testoval jsem to už od tačátku a hodně webů se spravilo tedka od finálu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 03. 2011 17:59

Škoda že nemá verzi pro linux - hned bych si ho vyzkoušel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 03. 2011 17:50

To zase budou mastné hlavy duřet, šťavnat a dužnat. A ke svým urban legend o BSOD a kradeném Photoshopu si přidají IE 9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 03. 2011 17:25

Těšil jsem se, že konečně bude CSS fungovat stejně jako u ostatních browserů a NIC!
Mám web s trochu složitějším layoutem - Firefox, Chrome i Opera zobrazují cca totožný vzhled dle požadavků.
MSIE 7,8,9 - vzhled vizuálně úplně rozhozený (výška buňky tabulky 3x větší než má být, CSS owerflow:hidden nefunguje) - ve všech verzích úplně stejně.Takže neopravili nic, pořád s CSS zacházejí po svém a jinak než ostatní!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 17:12

Nový IE9 je fakt dobrý, slyšel jsem totiž, že stáhne firefox daleko rychleji než ty předchozí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 16:53

@Redakcia - IE4 mal jadro prepísané od základu.Inak trochu škoda, že Microsoft systematicky dodrbáva 64bitovú verziu, či už napríklad nezobrazovaním pripnutých a naposledy navštívených stránok, ak je IE pripnutý v ponuke Štart, alebo neprítomnosťou JIT compilera (vo vykonávaní JS môže byť 32bit až 4x rýchlejší ako 64bit), alebo stále nevydanou 64bitovou verziou Silverlightu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 03. 2011 16:26

Necitim potrebu skusat SW tretich stran. Zrejme som nenarocny a preto mi IE vzdy vyhovoval. Nova 9-ka je prijemna zmena. Jednoducha, rychla a dobre zapada do Windows 7. Nie je dovod zatazovat sa alternativami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 15:43

Než si to nacpu do systému - zkoušel někdo a funguje mu portál zdravotních pojišťoven a přístup do daňové schránky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 15:41

za 1/2 roku budu mít v Chromu všechny vychytávky z IE9, tak proč se obtěžovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 15:08

Zdravím, lze už konečně u IE9 ve win7 vypnout náhled otevřených tabů? Tzn aby se při n otevřených tabech zobrazilo v taskbaru jenom jedno okno? Příjde mi jako hloupost v programu, který má taby, aby se zobrazily i v taskbaru - dost to zpomaluje práci. V ne-tabových programech mi grupení vyhovuje. Navíc většina tabových programů tuto volbu má. Snad jen IE a vmware ne :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 15:01

No na to jak jsem se od vyzkoušení betaverze na finální IE 9 těšil, mě spíše dost zklamal.
- Po otevření několika stránek, se IE9 na některých stává dosti dýchavičným a scrollování není vůbec plynulé. U IE9 se sice uvádí, že by měl umět oddělit procesy stránek, ale prakticky vždy když jsem měl otevřeno více tabů, se zpomalení projevilo. To samé jsem otevřel v Google Chrome a tam na sobě byly stránky opravdu nezávislé. Sestavu mám C2Duo 2,4 Ghz, 4GB RAM, GTX460, Win7 64bit (IE9 běžel v 32bit) nejnovější ovladače a Adobe Flash a ani při pomalé odezvě prohlížeče, nebylo vytížení procesoru vyšší než 20%, takže hardwarem to asi nebylo...
- Často jsem zahlédl, že mu někdy dost dlouho trvá spuštění flashové reklamy, animace.
- Za cca dvou hodinové "hraní si" s IE9, mi přibližně 4x spadla nějaká stránka a prohlížeč ji musel obnovit. Skoro vždy mi zhavaroval například na tomto webu http://goo.gl/2TQ6...
- Na to, že by měl podporovat spousty nových standardů a funkcí, neumí ani takovou drobnost, jakou je přetahování přílohy do rozepsané zprávy v Gmailu. Chápu ale, že kompatibilita je spíše otázkou času a hlavně toho, aby to provozovatel webu sám "chtěl".
- Nemá ani integrovanou kontrolu pravopisu, kterou mají dnes prakticky všichni.
- Složitější změna vyhledávače na Google - uživatel musí přepnout stránku s doplňky na anglickou a teprve potom jej nalezne. Tohle je třeba opravdu od Microsoftu trochu trapné. V ostatních prohlížečích je tato věc naprosto jednoduchá.
+ Naopak se mi velice líbí vzhled a provázanost se systémem Windows 7.
Bohužel hlavně kvůli pádům a výkonnostním problémům, zůstanu nadále u Google Chrome, se kterým jsem od jeho první verze neměl jediný problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 14:28

stacilo si pred par lety nainstalovat Operu a mit tyto prevratne funkce hned a necekat nekolik let
schvalne uvidime jestli bude prolomitelny a zranitelny stejne snadno jako 6 7 8 verze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 14:10

Hele já nevím jak vy, ale já mám 64-bitovou i 8...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 14:10

Mě v tom IE nic nefunguje. Flash vubec nechce naskočit, furt se mě to ptá jestli chci aby adobe flash provedl změny v mem pc davam furt ano a nic se neděje. Pulka obsahu webu je prazdna. Flash nejde nainstalovat. Seká se to. No hrůza IE 9 prostě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 13:26

Zvláštní že nefungují věci co fungovaly v IE8. Třeba Lightbox2 .. nebo na mých stránkách to chce VLC player ActiveX, přitom nic takovýho tam nepoužívím ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 03. 2011 13:10

vypada luxusne...dulezite je, ze (mozna je to blbost) dnesni prechody na novejsi verze prohlizecu uz nijak nepostihuje kompatibilitu se starsimi weby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 13:09

Jak mám jednoduše vyhledávat v uložených oblíbených položkách?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 12:57

Léta používám Operu. Ví někdo o nějakém důvodu, který by mě mohl přinutit k přechodu na IE9? Nějaký významný důvod, ne nějakou blbost, kterou využiji opravdu jen zřídka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 12:23

Internet Explorer jako inspirace pro ostatní
V com, prosim Vas? Iba ak v tom restarte ktorý si pyta po instalacií . Mam žive.cz rád ale z ich pristupu som sklamany. Ked Microsoft chce mat reklamu tak im dajde flasový baner ale nie taketo clanky. Pripada mi to ako tazka demagogia ked tu vykreslujete explorer ako prehliadac ktorý je inspiraciou pre konkurenciu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 12:18

Nastavení zůstává děsně nepřehledné!A taby vážně nejsou záložky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 11:49

Pořád to není úplně na úrovní ostatních prohlížečů a po instalaci restart PC? heh A moje stránky c0rrupt.cz opět IE9 nezobrazuje správně, narozdíl od Chrome, FF, Opery a Safari. IE9=odpad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 11:41

Tak, první grafický prohlížeč byl Mosaic - běžně přístupný i pro Windows 3.5 již od roku 1983 (spolu s mailovým a ftp klientem byl součástí různých distribucí TCP/IP protokolu - který tehdejší win neuměly). Pokud má IE9 stále stejné jádro, tak potěš koště. Ovšem to je spíš jen redaktorova bota - alespoň všude se oficiálně píše o tom, že jádro nemá z původní IE už ani řádku. V IE9 je také zcela nová část - javascriptové jádro - Chakra. Stejně tak byla vyměněna vykreslovací část v předchozí verzi, SSL už dokonce ve verzi 6 atd - prostě z původního jádra zbylo jenom jméno - což je přesně to, co zbylo také u ostatních (a starších) prohlížečů - jméno jádra (Gecko).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 11:31

Tak zatim sem to jen nainstaloval :) je jisté ,že z Chromu nepřejdu ... ale celkem se mi IE9 líbí jako se mi celkem líbí novej Firefox... u obouch se mi líbí ,že to maji takové hranaté a moderní :) což mi u Chromu trošku schází asi na jejich zaoblené tvary koukám už moc dlouho.. :) celkem doufám ,že u Chromu časem bude více prostředí a alespoň jedno z nich stejně hranaté jako má Firefox 4...
teď k rychlosti muj názor je takový ,že každý dnešní prohlížeč je stejně rychlý jako konkurence... jediný rozdíl je asi ve spouštění prohlížeče samotného ,kde asi vede Chrome ,ale IE9 vypadá také svižně za to ten Firefox to je věc to než se spustí tak si můžu jít uvařit kafe :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 11:13

Dotaz: Ahoj, IE používám už od prvních Beta verzí a proto jsem najivně doufal, že se tento problém nějak vyřeší ve Final verzi: Několikrát se mi při práci s nabídkou naštěvovaných webů podařilo u prvního znich kliknout na malý křížek v rohu, kterým jsem danného zástupce smazal. Nevíte někdo jak tohoto zástupce opět obnovit? Předem děkuju :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 03. 2011 10:53

me by jen zajimalo, kde autor prisel na ty nesmysly s tou rychlosti
"dnes akceleruje stále nejlépe ze všech. Rozdíly už sice nejsou ani za mák tak dramatické jako loni na jaře – zvláště Chrome a Firefox se s IE9 v podstatě přetahují jen o jednotky výkonnostních procent "co toto je za nesmyl ... IE9 a FF jsou stale nejpomalejsi, jak to mohou srovnavat s Chrome a Operou,
navic Opera je mnohem rychlejsi se softwarovou akceleraci, nez IE9 s hardwarovou - to je optimalizace IE jak svina prenest vypocetni vykon na vice procesoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 10:24

Problém:
Mám Win 7 64bit, k tomu určenou verzi IE9, ale stále blbne flash. Vyskakuje hláška abych nainstaloval flash, ale ten není pro tuto verzi IE9. Navíc když jej chci spustit, tak se mě pokaždé dotazuje na spuštění každého flashe na stránce. Nějaké řešení, aspoň aby to neotravovalo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 10:17

Ta nová devítka se mi začíná líbit. Přijde mi dokonce i svižnější. Udělal jsem si i takový soukromý test rychlosti: uživatelsky mi přijde IE9 téměř stejně rychlý, jako Opera 11.1, Firefox 3.6 je znatelně pomalejší. To jsou tedy první dojmy po 15ti minutách užívání. Teď očekávám ta sklamání, která se obyčejně dostavují vzápětí po okamžicích euforie :D Ještě další věc: IE9 konečně umožňuje vzít myší záložku, a umístit ji do nového okna - ostatní to uměli předtím, IE9 už to umí taky... hurá :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 10:00

Dotaz: Nevíte jak změnit jazyk? V nastavení sem to nenašel a přeinstalovat českou verzí to nejde.. Musím to odinstalovat když chci češtinu ? Popřípadě kde ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 09:53

Nevite prosim, zda akcelerace funguje, kdyz mam Win7, ale vypnute Aero (nastaven motiv "Klasicka windows")?
Diky za overenou informaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 09:53

jedneho dna budu vsetky prehliadace vyzerat ako google chrome a dufam, ze budu aj tak bezpecne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 09:41

opravte si odkaz na stažen toho IE, odkazuje na starou osmičku
nějaký odkaz přímo na instalační soubor by nebyl + nemáte někdo funkční návod, jak nainstalovat IE9 na XP nebo Linux?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 09:31

prehliadac rychly ako svina.chyba ju mi nasledovne veci:
- oznacim link a go to web address
- customizacia noveho tabu. zaraduje viac stranok z jednej domeny a napevno pripnut nejaku stranku je nemozne. zislo by sa aj viac chlievikov. nahrada za speed dial to nie je.
- nepamata si heslo na jednej domene, viaze ho iba na konkretnu stranku
- idealne vyplnat heslo na stranke shortcutom ako v opere.
- sprava zaloziek v browseri je priserna, nutne spravovat cez system

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 09:16

Jednym slovom: onicom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 09:06

Vzhledem, že možná na polovině pc jsou Win XP, tak to spíš vypadá jako výsměch uživatelům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 09:01

Správce hesel stále chybí. A to je docela velké mínus, myslím. Ano, lze používat doplňkové aplikace, ale rozhodně bych takovou funkci uvítal jako základní "fičuru". Správce stahování je sice vylepšený, ale co naplat, když je jeho (a nejen jeho) GUI poměrně neergonomické a hloupé (ve smyslu poskytovaných informací). Kdejaký download manager mi příjde přinejmenším vzhlednější. Nemožnost uzpůsobení rozložení tlačítek (např. panelu záložek, které je nyní na opačné straně okna) je taky dost uhozená. Uživatel je přece zvyklý na nějaký standart, který mu MS s každým "revolučním" nápadem nuceně mění. Člověk si zvykne, ale stále se musí věnovat pozornost věcem, kterým by ani nemusela. Fajn... "pod kapotou" je sice nadupaný, ale konkurenci se v uživatelsky přívětivém rozhraní ani nepřiblížil. Sorry MS, tohle říkám jako dlouhodobý uživatel IE. IE9? Už ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 03. 2011 09:00

tak to už je luxus, jenom mě štve že není na windows xp :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor