Horoskopy a předpovědi na další rok

Diskuze čtenářů k článku

sui.iuris  |  04. 01. 2005 01:03

Pre mna osobne sa akekolvek predpovedanie buducnosti (vestenie, alebo uz akokolvek to nazveme) zacina na urovni predpovede buducotyzdnovych cisel sportky, pokial toto niekto dokaze tak ma moju uctu. Ak nie, tak len potom len pravdepodobne trepe hovadiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  02. 01. 2005 12:53

Ty voole propagovat takovy blemci jako je astrologie...
1. takovy obecny horoskopy jsou naprd a vetsinou si je vymysli primo redaktor daneho media, ktery se na nic jineho ani nehodi, aneb nablijte si sami do misy a vyvestite to samy neli lepsi...
2. vsechny horoskpy jsou naprd. Diky precesy zemske osy od doby vzniku astrologie se dnes Slunce pohybuje na obloze ve 13 (ne 12) souhvezdich a zhruba je jeho pohyb o jedno posunout. Astrolosvine se na to vymlouvaj vselijak. Taky nam pribyly planety, Astrologie jich puvodne znala jen 6 (v 18. stoleti byla teprve objevena 7 - Uran), ale co vymyslely se dalsi blaboli a natlouklo se se to volum znovu do hlavy a penizky se vybiraji dal. Jen diky americanum je Pluto (objevil ho american) stale planetou, pred nekolika lety byl silny tlak neamericanu po pravu ho zaradit pouze jako nejvetsi dosud znamou planetku E-Kuip. pasu (nedavno nove objevene se uz veliklosti nebezpecne blizi plutu). Smrtelnou ranu astrologovi zasadite, zeptateli se ho jak se vypocita (spise vyvestovymysli) horoskop pro cloveka, ktery se narodil v dobe polarni noci za polarnim kruhem - budete vynesen v zubech , bo to je jako se zeptat prasete jak muze kazat o tom, jak je to na oblaccich pekne polezeni, kdyz neumi litat.
3. je to dobrej dzob na vymyty mozky, ano da se z toho pekne vyzit, takze doporucuji vsem schopnym a vychcanym, bo platicich volu je na svete dost .
 
Tak, protoze jsem to tak hezkym vysvetlil, tak chci taky honorar jakoautor. Jedine pouzitelne je ten odkaz na predpoved na 10 tril. let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-KRiZKiN-  |  02. 01. 2005 14:59

-- Pozor na to! Pry je dokazane, že prase na oblohu ani nevidi, je to pro něj prostě anatomicky nemožné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  02. 01. 2005 15:53

tim spis to stim prasetem sedi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
System Security  |  02. 01. 2005 15:51

Věří v boha nevěří v horoskopy??divný..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  02. 01. 2005 15:55

ach boooze muj je u me jen takovej povzdech - citoslovce neco jako doprcic, shit apod. , jinak nedoporucuji psat na kompu 1 rukou podivejte se na ty my chyby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 01. 2005 08:06

Věří v Boha, a právě proto nepotřebuje berličku... Když už tak o tom uvažuješ. Víra-pověra. Přesněji: víra a její zdegenerovaná podoba - pavěra.
T.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizrad, Wizrad  |  02. 01. 2005 17:19

Opravdu je nejlepší začít pindat o něčem, čemu člověk vůbec nerozumí nebo se jen dozvídá z doslechu. Holt to už je taková česká specialita. Tak jako všechny obory se vyvíjí i astrologie. Grafické vyobrazení horoskopu (tzv. radix) se již dávno nekreslí ručně, ale vytváří se ze zadaných údajů na PC. Taktéž dnes již není astrologie o předpovídání budoucnosti, ale o vypracování psychologického profilu osobnosti, který dává člověku informace o jeho schopnostech, dispozicích atd.

Jediný problém je v lidech, jenž provádí analýzy. Tak jako jsou dobří a špatní lékaři, jsou i dobří i špatní astrologové, ale za to již astrologie jako taková nemůže. Horoskopy v časopisech s astrologií nemají absolutně nic společného. A srovnávat středověkou astrologii s moderní je stejně trapné, jako porovnání počítadla s počítačem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  02. 01. 2005 18:23

V pripade, ze reakce neni na me, tak to prosim dal nectete, jestli ano ctete dal:
 
Pane nemocny s oblblym mozkem, muzete mi rict co je na mych  bodech 2 a 3 (sbodem 1 souhlasite) blbe. vesteni ze sedliny kafe lze take prenest na komp a pak lze rvat - podivejte jakou to delam moderni metodou - ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  02. 01. 2005 20:28

Pokud se vypracovava psychologicky profil osobnosti dle horoskopu, musi byt vypracovan na zaklade nejake predesle zkusenosti, ze pri takovem a makovem postaveni buh vi ceho... se s timto delo toto. Delalo se mnoho vyzkumu a nic.... 
Vite k cemu je ten pocitac u astrologa dobrej? No prece k tomu aby nemusel z astronomie znat ani ty jednoduchy zaklady sfericke astronomie, bo mu to dle data vypocte komp a pak se k tomu jen domysli kecy. Nehlede na to, ze kdyz v mezopotamii apod. vznikaly zaklady pro astrologii, byly jeste navazany na skutecne deni na obloze, proste kdyz bylo Slunce v souhvezdi raka, tak taky bylo tak i v tech zakladnich pindech pro dalsi vesteni i v astrologii, jak se to zacalo diky precesi (hlavne) rozjizdet s realitou, tak se reklo, hmm nesedi to, tak to musime vymyslet tak ci onak, no a ted se hlasa, ze to proste neni spolecne s realitou. A co problem planet? Dobre, rekneme tedy mame moderni astrologii, mame 9 planet (zatim), objevime vetsi sutrak nez je Pluto a co dal? Toto je realne mozne, vzdyt Pluto ma prumer 2400 km a nas Mesic 3500 km, i vzhledem k nizsi hustote Pluta je videt jaky je to prcek, proste velka planetka, ostatni viz moje predchozi reakce, jedno z poslednich objevenych transneptunickych teles ma prumer cca 1500 - 1800 km! Jen pro zajimavost prumer Merkuru je 4800 km a prume Zeme 12750 km, Mars je proti Zemi polovicni. Dale mame  sfericky system o postaveni nebeskych teles, ktery se uz neslucuje s realitou a tvrdime jako astrologove, ze to tak ma byt.... Stejne ty kompjutry vezmou od astronomu  efemeridy teles a prepocitaji se podle data ke kteremu se horoskop dela a pak se prevedou do astrologikych souradnic (tento prevod se musi neustale korigovat predevsim vlivem precese Zeme, by me zajimalo jak je to s korekci kdyz se v necem stouram ted a nebo v nekom, ktery zli pred 1000 let - ta korekce se pak musi lisit! Doufam, ze se taky astrologum lisi) no a s timto se pak jede dal, hezky se to pospojuje pridaj se kecy jak u kartarky a... Ano Kopernik vymyslel horoskopy, ale on taky potreboval penize, aby nechcip hlady... Sam k im byl prevazne skepticky. Pred 10 lety jsem se o to vice zajimal a bud byl problem s tim polarnim kruhem, viz vyse, nebo snejakym zatmenim versus urcite postaveni, ted uz si nevzpomenu a ani me nenapadne to znova hledat.
Jedine, kde to muze fungovat a to je roporuplne je jako placebo, viz urcity navrh k leceni pacientu. Psychologicke profily jsou vytvareny tak rozbredle, ze by se v tom poznala polovicka lidi! Proste blemci canci bedary. HOGH, dal se timhle uchylnym na netu o kompjutrech odmitam zabymat.
 
Ano o tom nestesti v Indii, kde snad chteli zavest na univerzitach astrologii vim, holt oblbovani luzy je super, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  02. 01. 2005 20:31

Eh, misto Kopernik melo byt Kepler...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  02. 01. 2005 20:32

jo a ty priserny hrubky nejsou zpusobeny chybou na Vasem monitoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizrad, Wizrad  |  02. 01. 2005 21:59

Je mi jasné, že rozumnou reakci od tebe čekat nemůžu, jedině osočování (viz ten nenocný mozek), ale no co sám ses nazval obtížným hmyzem a sedí to.
Teď k věci.
1) Astrologie je ve své podstatě empirická věda, která je založena na poznatcích
předchozích generací, že lidé s určitým postavením planety mají něco společného. Pokud se tím nezabýváš nebo tomu nevěříš, nemusíš to ještě napadat a šířit informace vytržené z kontextu. Já jsem problém se zatměním ani s polárním kruhem nezaznamenal.

2) Nevidím nejmenší důvod, proč bych měl trávit čas počítáním a kreslením radixu, když to pro mne spočítá a vykreslí PC. Já se pak mohu věnovat výkladu. Provedl jsem několik výkladů zaměřených na psychoastrologii a správnost u věcí, které šly ověřit se pohybovala mezi 75-90%, což je daleko za mírou pravděpodobnosti.
A jestli ti něco říká syndrom náhlého zadušení dítěte, tak v USA začali diagnostikovat pomocí horoskopů děti, které mají k syndromu přepoklady a účinnost byla kolem 70%. Což kolikrát nemá normální vědecká metoda.

3) A co problem planet? Dobre, rekneme tedy mame moderni astrologii, mame 9 planet (zatim), objevime vetsi sutrak nez je Pluto a co dal? Toto je realne mozne, vzdyt Pluto ma prumer 2400 km a nas Mesic 3500 km, i vzhledem k nizsi hustote Pluta je videt jaky je to prcek, proste velka planetka... Dale mame sfericky system o postaveni nebeskych teles, ktery se uz neslucuje s realitou a tvrdime jako astrologove, ze to tak ma byt...

Však také Měsíc má na život na Zemi mnohem větší vliv než nějaký Pluto. A pokud tvrdíš, že se sférický systém neslučuje s realitou, tak se neslučuje s realitou astronomie, ale astrologii je to srdečně jedno. I když původně pochází astro-logie/nomie z jednoho základu, kde se oddělila ta vědecká a abstraktní část.
A ohledně planetek, tak ty se berou do úvahy taky, jen trochu trvá než některý z astrologů popíše její vlastnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  03. 01. 2005 08:08

Pane Baudys..., jak se presvedcuji diskuse s fanatikem neni mozna, jedne me vytce jste se vyhnul...
Je mi jasne, ze http://www.sisyfos.cz/ je pro vas fuj hnuj a tridni nepritel, zatimco www.astrolab.cz www.dusecz.com ww.astrologie.cz, zahranicni weby sem psat nebudu, bylo by toho az moc jsou pro vas svata pravda.
Jinak v Americe vyvadej i jine blbiny nez Vami popsane a vydavaji to za vedu. Dokonce jeden obdobny dokument se snazili davat i u nas a vyhlasovali to za vedecky nazor...
Proste jste si nasli dalsi policko obzivy...
END WORKSHOP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eddie  |  03. 01. 2005 10:56

Kecas nesmysly Blecho a zvlast Sisyfos s rigidnim katolikem Grygarem bych urcite nezduraznoval.
Astrologie je uplne stejna zalezitost jako treba psychoanalyza a dostatecne velky empiricky vzorek dava astrologum celkem zapravdu.
Nastesti Ty s tim nemuzes nic, ale zhola nic udelat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wizrad, Wizrad  |  03. 01. 2005 18:48

[CIT]jak se presvedcuji diskuse s fanatikem neni mozna, jedne me vytce jste se vyhnul[/CIT]
No milý materiální světonázore fanatik nejsem, protože ten by se s tebou vůbec nebavil a těch výtek ses snažil nahroutit tolik, že je klidně možné, že jsem si nevšiml.

[CIT]Je mi jasne, ze http://www.sisyfos.cz/ je pro vas fuj hnuj a tridni nepritel[/CIT]
Jakýkoliv extrémismus je nepřítel a tady přímo čiší vědecký extrémismus a arogance lidí, jenž nejsou schopni se alespoň trochu zamyslet nad jiným názorem než svým vlastním. Každá mince má dvě strany a já před tím, než si vyberu svoji a také po tom, se snažím být přístupný argumentům všech. A pokud sis všimnul, některé nejnovější fyzikální vědecké hypotézy vypadají, že patří spíše do opačného tábora.

[CIT]Proste jste si nasli dalsi policko obzivy[/CIT]
Jestli tě to potěší, tak já jsem nedostal za těch několik horoskopů ani korunu, ale známí byli spokojeni a tím pádem já taky. Chtěl jsem jim tím pomoci a ne vyrýžovat prachy. Ale tohle asi nepochopíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L-Core, L-Core  |  02. 01. 2005 12:15

...škoda komentáře. Souvislost s PC a IT na úrovni odkazu na www stránku, kde bude seznam, kdy měla Britney naposledy krámy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor