Hercules 3D Prophet All-in-Wonder 8500DV: Multimediální centrum

Diskuze čtenářů k článku

allroad  |  05. 07. 2002 00:39

test mi příjde, jako opsaný zinfo letáku

ocenil bych ČESKÝ teletext v testu a screenshoty ČESKÝCH programů

nic o citlivosti tuneru jsem se nedozvěděl, to že se zahřeje na X stupňů je v podstatě druhořadé z hlediska testu kvality zobrazení

nevím jak je složité ladit a naladit tuner -obaz a zvuk.......

, ale dozvěděl jem se , že se autorovi blbě instalovali všechny přadešlé ATI -no to mne tada zajímá , když si chci číst test na něco úplě jiného než na "jak nainstalovat kartu do dvou let se zárukou" omlouvám se za krutou ironii , ale fóra jsou k tomu určená

.........myslím si, ale že tahle karta by nemusela býýt vůbec špatná koupě, jen ta cena by mohla být ještě nižší

allroad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tono Gajdos  |  28. 06. 2002 14:27

Suhlasim s VGA.Karty ATI a Herkules su az na karabicu rovnake.A rovnaky je "zatial" aj soft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martjanek  |  28. 06. 2002 09:41

az budou mit gafarny od herkula tak kvalitni obraz jako original od ati taxe muzeme o necem bavit. zatim mi pouze zbyva, nechavat si posilat ati original grafarny z usa.
videl sem tuhle fsecko-v-jednom kartu u kamarada a nelenil a dotahnul k nemu svuj monitor a uz sem to videl. stred obrazu rozostreny, hlavne u 1280/1024, o vyssich ani nemluvim. rohy byly totalne nepouzitelne. takze zbyvajici cast cca 1/3 byla obstojna, tim padem by i cena mela odpovidat 1/3.
jinak ale tuner je dobry a vystup na bednu taky jde, i kdyz se mi u ASUS gforce2MX400 zdal ostrejsi, hlavne gdyz sem nahraval divXka na video.

mrtj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VGA  |  28. 06. 2002 13:41

... měl bys vědět, vzhledem k tomu co píšeš, že problém s ostrostí obrazu není v kartě, ale bohužel ve tvém monitoru!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martjanek  |  30. 06. 2002 15:38

to jistě ty hlavo. EIZO FLEXSCAN F784 a taky EIZO T67 mi to ukážou dost spolehlivě. a navíc proč teda mám ten obraz na některých kartách dobrý a na jiných (hercules) ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dolor  |  26. 06. 2002 13:36

a co čeština- proč neukážete místo cnn český teletext ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  24. 06. 2002 12:57

 Kdo z vás píše, že pro multimediální potřeby jsou stejně dobré karty GeForce neví o čem mluví. GeForce karty jsou vyborné pro hraní her, ale pro DVD a zpracování videa to není to pravé ořechové. Je to stejné jako, když si někdo pořídí zvukovku do PC s 5 výstupy na repro a říka, že kvalita zvuku je shodná jako ze zesilovače za 20000 a z beden za 40000 Kc. Kartu  8500 DV doporučuji, je to prostě bomba! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 06. 2002 13:27

Souhlas , mel jsem doma 2 mesice , super vecicka , umi toho fakt hodne .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MegaForce  |  21. 06. 2002 22:15

My, co máme GeForce4 Ti 4600 s 2100XP+ oboji pretaktovany 100MHz a grafiku na 735 MHz se smějeme Radeonům a jejich sotva polovičnimu vykonu. 3DMark 2001SE: 11253 bodů a Radeon? Kupte si ho a uvidíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajik77  |  22. 06. 2002 14:28

Předpokládám že bych viděl, narozdíl od GeForce........ale nechci tady rozvádět nějakou válku mezi Nvidií a Ati. Ati má podělaný ovladače a hezkej obraz, u Nvidie je to naopak, takže ať si každý vybere sám.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-black  |  24. 06. 2002 08:51

no ja jsem taky presedlal z gf2mx400 na gf4mx460 a vykon  a obraz se nedaji vube csrovnavat tv-out je nadherne ostry klidny a kontrastni (asi diky tomu ze uz nema na sobe dekoder BTC ale PHILIPS....) a navic ma i tv-in coz mi bohate staci a jeste jedna vec na netu je special ovladac pro geforce ktery odstranuje ochranu macrovision..... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  24. 06. 2002 08:59

Vy, co máte velkou hubu a spoustu peněz na vyhazování se tu akorát ztrapňujete a my se musíme smát vám... Myslím, že Radeon těch 8500 - 9000 (což mimochodem NENÍ polovina z 11253) na lepší sestavě v 3d marku v pohodě udělá). Zase nějakej usmolenej teenager který "přispěl" hodnotným názorem do diskuze (jsme rádi, že víme co máš za počítač a že když si koupíme ten nejdražsí akcelelerátor tak budeme mít to nejrychlejší - o výhodnosti takové koupě však lepší pomlčet ). Mimochodem nejsem zastánce ani jedné značky. P.S. V počítači mám nVidia kartu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novák  |  24. 06. 2002 13:32

Testoval sem nejslabší verzi ATI Radeon 8500LE konkrétně grafiku od saphire na nepřetaktované P4 1,7 Ghz se starším jádrem a s chipsetem intel 850 s rdram a bez jakéhokoliv nataktování sem dosáh v 3d marku index 7123  tak to sem uvedl jan tak pro pořádek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  19. 09. 2002 11:15

Výkon není vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  21. 06. 2002 20:38

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faust  |  21. 06. 2002 14:56

Drivery ATI jsou sice problém, ale já jsem se svou AIW 128PRO spokojenej. Jediný co mě štvalo na začátku byl obvyklý driverový mix ;) AIW halt neni pro laiky....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  21. 06. 2002 10:12

Je to celkem pekne, nevite kde se to da sehnat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajik77  |  21. 06. 2002 14:10

Známý říkal že to měli u Czechcomputer ..... asi za 450,- co jsem s ním teď mluvil a ptal jsem se jak to šlape, tak to ještě nerozchodil, nějak mu to schazuje Windows , jo hold ATI a ovladače, dodneška nevyřešili problém se zvukem pro AIW 128 PRO a to ho mají detajlně popsaný,stačí jen upravit ovladač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Parkan  |  20. 06. 2002 22:33

Ja vlastnim jiz treti kartu od ATI (dve z nich AIW) a nikdy jsem nemel nejmensi problemy s instalaci nebo ovladaci.

Kdyz se tu pak doctu ze pan Dudek nebyl tyden schopen zprovoznit AIW tak me napada otazka jak muze psat clanky o pocitacich?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  20. 06. 2002 23:02

to mas docela stesti, nebo frcis na W98...  rozjet napr. TV Wonder pod 2k je prace tak na tri dny... mimochodem uz asi nevi, kam by tu reklamu cpali, je to tu jako na porno serveru, kliknu a vyskoci na me hafo dalsich okynek, delejte s tim neco, treba aby to antivir rozpoznal jako vir  papa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 06. 2002 23:06

Jojo, TV Wonder pod W2k a pozdeji pod XP je nekdy docela sranda...pod XP jsem to nerozjel s MMC doted. Jen na ovladace pro W2k jsem cekal pul roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alf  |  21. 06. 2002 06:58

Gratuluji pane Parkane, zrejme jste genialni. mohu rict, ze u ATI se mi dokonce jednou stalo, ze sem kartu nerozjel vubec. A taky jsem z oboru....

2 ZIVE.CZ: Pokud shanite jeste nekoho kdo by vam psal PR clanky, tak mi dejte vedet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Bouda  |  21. 06. 2002 09:24

Mně se zas u ATI stalo, že se mnou ochotně komunikovali, odepisovali na mail, radili a zadara mi poslali poštou CD s nejnovějšími drivery.. problém jsme sice nevyřešili :), ale slouží jim ke cti, že je to jediná velká firma, která mi kdy odpověděla na mail..

(no, a nebylo to nic hroznýho - komp se neprobouzel ze sleep modu - mně by taková věc nevadila, bych si sleep mode vypnul, ale u zákazníků se to řešit musí.. mimochodem, byl to problém MB ASUS /už nevim kterej/ + ATI AIW128, ATI si se mnou vyměnili několik mailů, z ASUSu se neobtěžovali odpovědět.. vyzkoušel jsem několik ks těch desek, několik ks AIW /dvě různý revize/, různý verze BIOSů - vždycky tatáž chyba.. nakonec jsme dali zákazníkovi jinou desku a od tý doby to šlapalo OK..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  21. 06. 2002 10:10

Doporucil bych zkusit tech support od Matroxu. Pokud se clovek trefi do jejich casoveho pasma, odpovidaji hned. A vetsinou to i vyresi

 

ATI nema DualHead - je to registrovana znacka Matroxu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Bouda  |  21. 06. 2002 12:22

no, když Matroxy jsou cenově úplně jinde - je těžký to zákazníkům nacpat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomash  |  20. 06. 2002 20:50

Hele lidi mohli by ste mi poradit, chci neco co umoznuje nahravani z videa ma to dobrej TV-Out potrebuju to dostat na bednu kterej vzdalena asi osm 8. Exituje neco bezdratovyho a kvalitniho????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  21. 06. 2002 12:42




Thomson 109062 

bezdrátový přenašeč videosignálu VS 540

http://www.electrocity.cz/

S libovolnou TV-out kartou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sten  |  20. 06. 2002 17:46

Mimochodem už jste četli o nové desce od Microstaru MSI KT4 Ultra, má AGP 8x, podporu Serial ATA, Pamětí DDR 400, V-Linku, Bluetooth, USB 2x. Jsem zvědavý kdy si přečtu recenzi na Živě. Už se jí nemúžu dočkat. Více informaci WWW.MSI.COM.TW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  20. 06. 2002 20:02

Super, a k čemu ti bude DDR 400, když Athlon jede na 266? Už blbá KT333 přináší mizivej rozdíl ve výkonu, pokud ten procesor nenataktuješ na 166 FSB, chi vidět, jak ho dostaneš na 200Mhz FSB...LOOOOOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 06. 2002 20:29

No ja se na ni tesim taky, ma 6xPCI a seriat ATA, kdyby byla takova deska s KT266A, tak me to bude taky stacit :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Francrek  |  20. 06. 2002 23:21

No, kdyz uz jsme u toho, tak se tesim na recenci teto desky
Aneb: nejnovejsi soucastka na motherboardu? - elektronka

Viz. http://english.aopen.com.tw/products/mb/ax4b-533tube.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-black  |  24. 06. 2002 08:48

no mainboard s elektronkou bych si vzivite nekoupil... to budes jenom reklamovat a reklamovat a reklamovat..... pac elektronky nic moc nevydrzi.......:((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Starmen  |  25. 06. 2002 00:55

Mno zase tak strašně bych to neviděl.... známej má doma etě starej, na pohled docela rozpadlej předpotopní elktronkovej zesilovač.... a je bezproblémů.... když jsem to viděl, tak jsem si říkal "no ňáký zvuky to loudit bude". Ale pak jsem to uslyšel a šel jsem do kolen.... a to by šlo etě zlepšit bednama a kvalitními dráty k bednám.... Vím, že elektronky mají čistčí zvuk kvůli tranzistorovému šumu, ale od tak starého rospadlého zesilovče jsem to prostě nečekal. A ty bedny vypadali jak dvě skříňky potažené dávno rozkousaným čímsi. A technologie jde kupředu, tkaže věřím, že ty elektronky něco vydrží..... avšak to ukáže čas....

..........Starmen..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sten  |  20. 06. 2002 15:59

Škoda že nám autor neosvětlil o kolik procent je ta karta pomalejší než samostatný Radeon 8500 bez tuneru (Ve svém článku uvedl že je pomalejší ale grafy chybí)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peca  |  20. 06. 2002 15:58

tj. bez tuneru, ale s video vystupem i vstupem?

Pokud jo tak za kolik a kde?

Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 06. 2002 06:38

Záhlédl jsem u 100Mega Brno, od Sapphire Tech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  20. 06. 2002 15:55

Taky jste si všimli, že při americké koncovce 299$ je česká koncovka 12880 Kč? To je přes 43 Kč/1$

Kdybych si to koupil z Ameriky za koncovku (a to vynechám, že se dá na webu koupit podstatně levněji), tak mě to přijde na 9503 Kč (dnešná kurz)

Chápu, že se to nedá přepočítávat přesně podle kurzu, je tu kurzové riziko atd.(sám jsem distributor). Nicméně 27% rozdílu, to je fakt síla.

P.S.: mírně offtopic Hercules, bez Herculesa, dám Herculesovi, o Herculesovi atd. - velmi vtipné. Pro ty kteří nebyli v sedmé třídě ZŠ připomínám, že to má být bez Hercula, atd. (no flame plz, vím že to tu není o češtině)

P.P.S.: all-in-wonder != "vše v jednom divu". Spíše by se to dalo přeložit (ale je to jen polemika, takový termín neexistuje) jako "všichni se díví (žasnou)", případně i "všechno je zázračné". Ale hlavně je to spojení "All-in-one" (vše v jednom) a "wonder" (zázrak).

Také mi to přijde jako opsaná informační brožura, resp. takzvaný "nezávislý test", kdy si firma zaplatí napsání článku, případně to podpoří zaplacením reklamního prostoru. Navíc ATI teď bude tyto karty slevňovat, protože se připravuje na nástup nových čipů, takže asi SWS potřebuje vyprodat zásoby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kotek  |  21. 06. 2002 14:46

Specielne u AIW karet a jinych zarizeni s TV IN/OUT bych byl pri nakupovani v zahranici opatrnejsi. Pokud odhlednu od zasadnich rozdilu v TV vysilani v Evrope (PAL) a USA (NTSC), jsou tu jeste dalsi problemy napriklad se stadardy prenosu zvuku (PAL B/D/K...), ktere se lisi doslova stat od statu. Bohuzel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Durica  |  23. 08. 2002 01:35

Sa prave nachadzam v USA (student na letnej brigade) a uvazujem o kupe tejto karty na nete za 170$. Mozte mi prosim niekto poradit ci to bude na Slovensku fungovat (myslim TV tuner, ze ci je tam moznost prepinat PAL a NTSC).

Dakujem Peter

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  03. 04. 2003 09:37

No já jsem si koupil graf. kartu tady v ČR (GF-4 VIVO), a musím říct, že jsem tam tedy při nastavování pro TV-OUT nenašel ten správný formát. Tedy formát pro ČR... Jsou tam snad všechny státy i Malajsie, Kostarika, Německo,  Mexiko, Panama a ostatní, ale Česko tam tedy nějak zapomněli dát... Postupně jsem je vyzkoušel všechny, ale kvalita výstupu na TV nebyla nikdy nic moc. Rozluštit text pod ikonama byla vždycky fuška. Někde to blikalo více, někde málo, tak nevím. Mám chcuť tu kartu vrátit... Ale mám 100 Hz televizy, tak se bojím, jestli není problém tam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  21. 06. 2002 17:01

Hele to je opravdu hezké že si všímáš češtiny, ale asi budeš taky muset trošku pilovat, abys nepsal perlu jako je "slevňovat"! Neb máme Slevu, Slevit, ale bohužel pro Tebe pak už jen Zlevňovat, víme?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prophet  |  20. 06. 2002 15:33

Ten digitalny tuner nie je vyhra, okrem toho, ze sa zahrieva, dava horsi signal a je viac citlivy na interferencie.. zrejme aj ATI to pochopili a k 128 MB Wonder 8500 davaju iba analogovy

TV Out je stale horsi ako pri Matroxe, theater mode (cosi podobne ako DVDMax, teda nezavisly TV Out od CRT) je v poslednych ovladacoch, viac nefunguje ako funguje..

Capture drivery su iba WDM (takze VirtualDub alebo AVI_IO ma smolu), VfW wrapper sice existuje, ale viac nefunguje ako funguje.. a macrovision sa neda odstranit (zatial)!

Zaujemcom odporucam www.rage3d.com, tam najdu trosku ine (a hlavne pravdivejsie "zo zivota") info v diskusnych forach

Naco su vobec taketo recenzie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  20. 06. 2002 17:03

No, mam Radeona 7500 (nie Wonder), ktory ma "hydravision". Tam theater mode funguje pekne. Samozrejme, funguje aj dual head, aj ked som to skusal len pod w2k, ktory oba desktopy spaja do jedneho velkeho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prophet  |  21. 06. 2002 08:56

Pekny dualhead... ked musim mat jeden desktop na oboch monitoroch (alebo TV), presuvat okna ako magor.. nehovoriac o tom, ze musim nastavit TV ako primary monitor, inak mi nepojde overlay.. Nech sa ide ATI poucit od Matroxu tam dokazali aj pod w2k urobit true dualhead - nezavisle pracovne plochy s roznym rozlisenim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xakru  |  21. 06. 2002 09:33

Z tohoto důvodu jsem byl nucen přejít na XP-čka. Tam funguje vše jak má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin HeyHall  |  28. 06. 2002 08:30

Si LAMA,

nevim jakej maj TV-out Matroxy, ale co vim s jistotou je to, ze atackej TV-out strci do kapsy ten od nVidie.

Prave diky tomu , ze jsou capture drivery jen WDM, to ve VirtualDubu i v Avi_IO chodi !!!!! Mam to vyzkouseny !!!

Takze nez neco napises, trochu si o tom neci zjisti ....

Je ovsem fakt, ze celkove jsou recenze na Zive urceny predevsim pro BFU, takze nevim proc se tady vsichni vztekaj, kdyz to vedej.

Jo a Macrovision se samozrejme odstranit da, mam na to nekde na disku nejaky to udelatko

Zdravim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MagorPF  |  20. 06. 2002 14:51

Co to ma bejt???

" někomu ale nemusí vyhovovat díky horší upgradovatelnosti. Při výměně grafické karty o všechny multimediální možnosti přijdete, což je škoda, ale to je úděl všech Wonderů. "

Si spadnul z višně ne??!! To je perla !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.  |  20. 06. 2002 13:51

Pri prvnim pohledu sem zajasal, konecne karta s DVB na jedne desce... ale zase sem rychle ochladl, autor mel na mysli integrovany tuner, tj. zkusteny do jednoho integrovaneho obvodu... skoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  20. 06. 2002 14:10

Som na tom rovnako, tiez ze budem moct pozerat aspon DVB-T alebo DVB-C. Autor asi nevie, co to digitalny tuner znamena v ne-pc odvetviach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kotek  |  21. 06. 2002 14:42

Neveste hlavu. Tuner na AIW 8500DV (64 MB) je navrzeny a schopny prijimat vysilani digitalni TV. ATI ale jeste tuto funkcionalitu nedodelala (nezapla ?), protoze pry "trh na to neni pripraven". Skoda.

BTW AIW 8500 DV je v CR na trhu jiz od zacatku brezna - to jsem ji koupil u SWS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sill  |  20. 06. 2002 13:02

Informační hodnota tohoto článku se limitně blíží nule...  
Opsat informace z webu výrobce dokáže každý, dát jim takovouto formu pak devět z deseti lidí...  
Co se mi osobně nelíbí nejvíc?


  • Suché konstatování faktů, které najdu na webu. Stačilo by místo článku přidat odkaz...

  • Sekce testy - dobrý vtip... Dva nic moc informativní grafy. Kde je test v různých rozlišeních a hloubkách?? Kde jsou podrobnější informace o tuneru a hlavně kvalitě záznamu? Co otestovat i na slabším procesoru?? Pánové se asi chtěli jen pochlubit, že měli tuhle kartu první v ČR (díky největšímu distributorovi produktů Hercules v ČR) a na nějaké testy už nebyl čas, že? Ono je to pracné... Pak ale tohle neměla být "recenze" ale "první dojem"...

  • Našlo by se pár věcí (FSB 266 a podobně ) ale nechám toho. Jen jedna poznámka pro redakci - vážně je nutné dělit takto "obsáhlý" článek na OSM kapitol? Zvláště když při technologii tohoto serveru má každá desítky a desítky kb??? Proč mám kvůli 110ti slovům (tedy 706 znaků textu) a jednomu obrázku("kapitola" 4) stahovat 155kb????

  • Nu přeberte si to jak chcete, můžete si říci - zase jeden kritik, co nic neumí a jen šťourá... Upozorňuji, že to není pravda... Dalo by se říci, že jsem "od fochu". Ale tento článek mne po dlouhé době překvapil...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin  |  21. 06. 2002 12:40

    Bezva reakce. Jinak doporučuji ti stahovat si tyhle články z textové verze Živě. Pak máš místo 8 kapitol aspoň 1 článek v celku...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vlado  |  25. 06. 2002 09:18

    Plne súhlasím. Čakal som rozhodne praktické skúsenosti hlavne s ohľadom na zameranie karty - t.j. grabovanie videa (či napr. nie je zubaté - s tým bývajú niekedy problémy), či ide plynule (a netrhá obraz), či nedochádza k rozfázovaniu so zvukom a pod. Otázok je v tomto prípade naozaj hodne.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ijon Tichy  |  20. 06. 2002 12:44

    Kdy už konečně přestanete lidem blbnout hlavy, že se s tím dá stříhat video - i obyčejná Pinnacle DC10+S7 nechává tyhle softwarové bastardy daleko za sebou - je rozdíl grabovat do MJPEG a do MPEG (ať už se to nazývá ATI VCR nebo DivX) - mám tím na mysli grabování analogového videa.

    A vůbec tady chybí nějaká specifikace karty, celý článek působí dojmem opsaného reklamního letaku (o čemž svědčí ty obrázky s NTSC ), kde máte citlivost tuneru, jaký je příjem na klasickou anténu (to je vždycky bída) porovnání s nějakým jiným tunerem, jak se dá stříhat ...

    PS. Digitální tunery už dneska používá kdekdo (Pinnacle ...) a co se týče teploty, tak by to možná chtělo i aktivní chladič , topí to opravdu excelentně a kvalitou mě to taky zrovna dvakrát nepřesvědčilo.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    TomK  |  26. 06. 2002 11:07

    S temi striznami  a MJPEG pozor. Souhlasim, ze maji lepsi fce a ze jsou duvody proc radeji striznu nez TV kartu, ale od dob procesoru cca 500+ je HW MJPEG komprese na karte zbytecna.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vladca[deCOY]  |  20. 06. 2002 12:32

    Pozrel som si to este raz ....

    Je fakt super, ze v takomto clanku ( kde inac popisujete celkom bombovu vec ), v sekcii testy najdem rozpis testovacej zostavy na cca 33 riadkov ale grafy su len 2, slovom DVA !!!!!! aj to cca na 20 riadkov

     

    Informacna hodnota testu je: mame po <> mocny testovaci stroj a kuknite jak nam duje Quako ....

    fuj ...

     

    sign:

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    antiCOY  |  20. 06. 2002 17:31

    Nezdrzuj sa tolko na slnku, zjavne ti to skodi.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    KlingO [deCOY.EMC]  |  21. 06. 2002 09:08

    caf antiCOY pozri sa do slovnika ENG-SVK co znamena decoy a potom z toho skladaj ine slova

    BTW Vladcovi islo o to, co si ty nepochopil .... ak niekto ide testovat strihacie studio ... tak by sa patrilo zo sietstich stran (alebo kolko ich bolo ..) aspon dve venovat testom, a nie dva ubohe grafy a konstatovanie ze sa na tom da dokonca aj strihat video ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vladca[deCOY]  |  20. 06. 2002 12:23

    To je sice pekne ze mate v testovacej zostave 256MB Kingmax PC3200  ( a este  to zvyraznite BOLDom) .. hlavne ze FSB bola 266  ...

    Pripada mi to tak, ako keby ste sa chceli pochvalit co vsetko mate, darmo ste frajeri ....

    Na akomkolvek zahranicnom servri podobneho stylu, ak niekde uvedu testovaciu zostavu ... rozhodne sa tam nechvalia komponentami,ktore su v nej . Jedine ak dany komponent je predmetom testu. Tak si nabuduce odpustite "boldovanie" nepodstatnych veci.

    Druha vec je ze taku sunku akko mate vy , ma asi malokto. Osobne by som sa radsej priklonol k testovacej konfiguracii na baze 1.AMD AthlonXP cca 1600+-1800+ alebo 2. P4 1.6 - 1.8GHz ..... Neskodilo by niekedy pouzit na testy aj starsie Celerony ci Durony ....

    PS: Z vlastnej skusenosti, myslim si ze ten testovaci stroj tam mate akurat na frajerinu a na hry ....

    sign:

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zorg  |  24. 06. 2002 12:35

    Ubozaku,kdyz nemas na to koupit si poradnyho kompa, tak se aspon nerozciluj. Ty Kingmaxy tam muzou mit taky proto, ze zvladaj na 266 MHz lepsi casovani; ale to ti asi nedojde...

    To vi i cucaci ze zakladky,ze cim vykonnejsi proc, tim lip testnes, co v ty grafice je. Testuj si GF4 na Celeru 500 a budes mit porad 20 fps, chuji...

    Este bych moh neco vyboldovat, aby ses vic vytocil.    

    Zorg

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vladca[deCOY]  |  24. 06. 2002 14:20

    Ad.1 ... jednalo sa o recenziu all-in-wonder karty a nie obycajneho radeona 8500

    cakal by som testy tunera, vstupov, grabovania videa a pod. nie testy 3D vykonu.

    na to tu uz bolo recenzii dost ...

    Ad. Kingmax ... najlepsie casovanie, tj. CL2 a ultra timming, zvladaju aj moje Apacery PC2100, nemusia tam strkat kingmaxy PC3200, ktore ta doska aj tak nevyuzije na stadardnych 266 FSB

    Ad. BOLD ... pre mna za mna si mozes vyboldovat trebars .... svojho kokota

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Daniel  |  20. 06. 2002 11:15

    Ze screenshotu je jasne, ze to umi grabovat Full PAL, ale neni mi jasne, ze jak to komprimuje do mpeg2 - komprimuje to ten chip Radeon 8500 nebo normalne CPU - takze musim mit k tomu nejake P4 nebo by stacil obycejny celeron ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martink  |  20. 06. 2002 12:03

    Na komprimaci maka CPU, takze cim vykonejsi tim lip... Zkousel jsem v plnem palu jet na Athlonu XP 1600+ a "zralo" to cca 80% vykonu CPU (slodovano dle TASK MANAGERU). Kvalita zaznamu byla srovnatelna s zivym vysilanim - testovali jsme to s kamaradem na digitalnim satelitu - takze zadne zasumene pozemni anteny. Absolutne bozske je to dalkove ovladani... Je to konecne neco co se da plne pouzivat a neni to jen pro jednu aplikaci jak vetsinou byva.. Tam kde nefunguji prima tlacitka se to proste pouzije jako mys a je to pohoda..

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    fousek  |  20. 06. 2002 10:49

    Pokud se tedy chcete vrhnout do stříhání videa a hrát nejnovější hry s Pixel Shadery, vřele doporučuji nového Wondera, nyní už od Herculese.

    doporucil bych GF4 Ti 4200 a za zbytek koupit striznu (treba ATI).... sice mene mista v PC, vice prace s vyladenim, ale konecny efekt mnohem vetsi...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    r  |  20. 06. 2002 10:41

    MMC je uz ve verzi 7.7 (ne 7.5 jak je uvedeno v clanku) - Umoznuje navic grabovat primo do formatu pro vypaleni jako SVCD, zvuk az do 48kHz a obsahuje prave nektere zaplaty na DVD Player.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lotrando  |  20. 06. 2002 10:35

    Celkem pěknej článek, ale je v něm málo grafů a věcných informací...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jazealeabel  |  23. 06. 2002 21:26

    Myslim ze AIW je uplne mimo. kdo dneska sleduje televizi pres antenu. nejlepsi je Nvidia VIVO a online grab ve virtualdubu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor