Tak zrovna na tuhle otázku se dá odpovědět naprosto jednoznačně – modrý odkaz dává větší smysl, protože se odlišuje od prostého textu barvou.Ostatně nevím, proč se někdo vůbec zabývá takovým výzkumem. Jak to vůbec probíhalo? Testovaným subjektům na obrazovce ukázali X odkazů, každý s jinou barvou? Ale tak to v praxi přece vůbec nevypadá. V praxi mají všechny odkazy na stránce s výsledky stejnou barvu (nebyly-li ještě navštíveny). Bavit se možná můžeme o odlišení kontextuální reklamy od výsledků, ale ne o samotných výsledcích. Vždyť jsem to už říkal: Když něco hledám, zajímá mě relevance. Když nenajdu, co jsem hledal, kliknu zpět zkusím další odkaz v pořadí. A tak dále dokud nenajdu odpověď. Pak stránku s výsledky prostě zavřu a na další odkazy neklikám, protože už jsem přece našel, co jsem hledal, a daná problematika mě už nezajímá.