Google testuje radikální změnu: výsledky hledání v černé barvě

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 33

Názory k článku

16. 05. 2016 19:47

Působí to německy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 05. 2016 16:38

google zase kopiruje od zoznamu, ale ajtak na nich nikdy nebudu mat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 05. 2016 07:37

Nejsem vybrán, ale protože mám rád JASNÉ písmo kombinuji ve Firefox add-on: Accessibar (barva písma a pozadí) + Blacken ... a písmo je písmem.
Takže: Google = černý text - bez nějakého výběru uživatele mám.
Ano ta móda šedý podklad a tmavě šedé písmo je pro mne děsivá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2016 16:44

To je jak když prohodí bílou za černou celý vnitřek a budou bílá písmena..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2016 13:06

Černou barvu nadpisu si asociuji s něčím důvěryhodným, jako dvojitě zaslepenou vědeckou studií, nebo článkem na Financial Times. Červený nadpis pak vnímám jako kratochvilný bulvár (viz živě), a konečně modrý jako neutrální databázový výstup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2016 12:44

Asi jsem jediný, ale mě se to líbí. Černá je dobrá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2016 12:05

Příští verze, která vydělá $500 milionů, bude mít odkazy v bílé barvě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 05. 2016 11:19

Modrá je dobrá v tom, že po rozkliknutí změní odkaz barvu a vidím, co jsem už otevřel. Nechápu že tohle u té černé nikoho v celým googlu nenapadlo, že to asi bude vadit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2016 11:00

Nevím, jak by barva odkazu měla ovlivnit prokliky. Když něco hledám, tak snad čtu titulky popisy a podle toho se rozhodnu, co je pro mě nejrelevantnější. A když najdu, co jsem hledal, tak záložku zavřu a neklikám na další výsledky, protože proč taky.Z estetického hlediska to vypadá mrtvěji než týden chcíplá krysa a navíc nejsou navštívené odkazy nijak odlišeny. A to, že mi to pod konkrétním výsledkem řekne „You've visited this page n times. Last visit: MM/DD/YY“, to je víc creepy (tohle slovo nejsem schopen přeložit, aby se zachoval jeho pravý význam) než užitečné. Takže pro mě je tohle jen další blbost od Googlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 05. 2016 10:42

Spadám do té hrstky "šťastlivců". Co považuji za vůbec nejhorší je to, že odkazy jsou vždy černé nezávisle na tom, jestli už byly prokliknuty či nikoliv! To je naprostá zhovadilost, pak člověk neví co už navštívil a co ještě ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 05. 2016 10:41

tak a já právě včera myslel, když jsme hledal něco na googlu, že mi odchází monitor, vše bylo slabočerné a ono je to test.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 05. 2016 10:38

Kdyby to nechali být, už nevědí, jak mají zbohatnout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 05. 2016 10:38

Měl jsem ho předevčírem v anonymním okně a nic moc teda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 05. 2016 10:31

Vzhledem k tomu, že každý monitor nebo mobil zobrazuje barvy ne vždy přesně, tak ladění modré s 200$ mil ziskem zní trochu jako pohádka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 05. 2016 10:21

podla screenshotov to nevyzera byt cierna farba a je to hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor