Google | Reklama | Vyhledávače

Google bude zobrazovat reklamu přímo ve vyhledávaných obrázcích

Google je stále hlavně reklamní společností a nyní přináší nové formáty do svého vyhledávače obrázků. U nich se inspiroval na Instagramu a umožní uživatelům nakupovat produkty přímo z obrázků.

Nový formát nazývá shoppable ads on Google Images a umožňuje inzerentům zobrazit v mobilní verzi reklamní banner, který vypadá jako téměř běžný výsledek vyhledávání obrázků na Googlu. Rozdíl je v tom, že je možné kliknout na jednotlivé označené položky na obrázku a dostat se tak na konkrétní produkty.

Vypadá tak podobně, jako možnost označování produktů na Instagramu. Tam se odkazy zobrazí po kliknutí na ikonu nákupního košíku, jako např. na tomto obrázku. Zde je ale funkce aktivní pouze v mobilní verzi.

Novinka je prozatím pouze v rámci úzkého testování s vybranými inzerenty a klíčovými slovy. Lze ale očekávat, že se po prvotní fázi testování rozšíří i mezi ostatní. Podobně se do vyhledávání obrázků rozšiřuje formát Showcase Shopping ads, který Google testoval již dříve. Ten začne zobrazovat reklamní pruh složený z menších bannerů přímo nad výsledky.

Co umí chytrý reproduktor Google Home Mini?

Diskuze (10) Další článek: Škoda ukázala koncept jednostopého vozidla do města. Vypadá jako velké odrážedlo

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,