Ta věta je poněkud utnutá, v článku pokračuje dál. To, co jste tu nalepil, je srovnatelné se zpravodajstvím Novy, která také velmi ráda střihne člověka po té pro ni zajímavější části věty a nenechá jej říci B.
Nejpoužívanější rozlišení není kupodivu to, které má ten, co obvykle kříčí, doma (a o kterém se tedy domnívá, že jej už logicky musí mí každý), aktuálně je to 1024×768, po něm 1280×1024, a až pak nějakých 1680×1050 a 1600×1200. Takže ne, netestujeme a nebudeme testovat grafiky na rozlišení, které používá většina, ale i nadále se budeme raději snažit držet se rozlišení, pro které se konkrétní grafika aktuálně hodí.
Podpora CUDY není zbožné přání, je to prostě fakt, který u někoho může rozhododnout, i když na tom momentálně velice co pouštět. Nevím, co vás na tomto konstatování tak žere. Lidi taky kupovali dvoujádra v době, kdy je mohli plnohodnotně využít maximálně na rendering. Za pár měsíců to může, nebo nebo nemusí být jinak. Nvidia zatím necítí potřebu fušovat do procesorů, kdyby po tom opravdu toužili, určitě by si cestičku našli. Zatím jsem si žádného zoufalství ze strany Nvidie kvůli tomu, že nemají vlastní CPU, nevšiml.
Ujišťuji vás, že nevycházím jen z těch grafů, co jsou na druhé straně, naměřeno je toho už teď poněkud víc. Mám tu Devil May Cry 4 (na ten jsem zapomněl, přihazuji do článku), Crysis, Colin Mc Rae Dirt, Serious Sama 2, Tomb Raider Anniversary. MoHA mám naměřené taky, můžu posloužit. jen na tom nemám otestovanou 8800 GT. V článku jsou jen hry měřené frapsem, u kterých mi generování grafů nesežere tolik času a na ilustraci výkonu to myslím bohatě stačí. Navíc to tady máte s průběhy, které toho řeknou přece jen víc, než jeden sloupeček s průměrem. Do časáku to půjde pravděpodobně přetestováno na druhé sestavě, a věru se mi nechce měřit dvakrát všechno.
MOHA: http://www.zive.cz/uploadedfiles/427391165.png
DIRT: http://www.zive.cz/uploadedfiles/426794910.png
Tomb Raider A: http://www.zive.cz/uploadedfiles/433577312.png
Serious SAM2: http://www.zive.cz/uploadedfiles/739372083.png
Na UT3 jsme rezignovali kvůli tomu, že jde o dobře optimaizovaný čistý základ a podává u moderních karet už přespříliš dobré výsledky. Je spousta her, ve kterých člověka pálí výkon mnohem víc.
Až se mi časem ve volných chvílích podaří zautomatizovat generování grafů z 3Dmarků, WIC, COH a Crysis (které mimochodem beztak najdete prakticky v každém jiném testu), u nichž se teď musí podle reportů vyrábět ručně, vrátí se také.
Na dvacetistránkové recenze na Živě a srovnávání jedné hry při deseti nastaveních můžete zapomenout, na rozdíl od specializovaných webů nežijeme z hardwaru a články v podobném rozsahu jsou ve srovnání s ostatními články, jejichž výroba je nesporně jednodušší a rychlejší, těžce nerentabilní.
Testy se dělají primárně pro časák, kde na to není místo. Na Živě buď můžeme dát alespoň něco, nebo nemusíme dávat nic (a věřím, že toto konstatování neskončí uštěpačnou odpovědí, že než tohle, tak raději nic).
Veřte, že bych zvládl testovat týden jednu kartu na dvaceti hrách ve čtyřech nastaveních, bohužel mi to nikdo nezaplatí. Čtenost článku se kupodivu prakticky nezvedne, pokud tam bude místo deseti grafů grafů třicet a bude to stát trojnásobek práce. Za to nemůžu já, za to můžou čtenáři, kteří delší recenze čtou stylem první strana, první stránka s grafy, závěr. Nedivte se pak, že za výrobu takových článků a v podstatě zbytečnou práci nechce nikdo platit.