Možná byste si měl uvědomit, že Thunderbird je
a) poštovní klient, ne kalendář (někomu třeba v poštovním klientovi schází přehrávač videí, jinému kancelářský balík nebo nástroj na dělení disku, holt to musíme řešit jinak)
b) koncipován tak, že si jej každý může rozšířit o funkce, které potřebuje (za předpokladu, že existuje rozšíření nebo plugin), v Outlooku dostaneme fůru věcí v základní instalaci, které ani nepotřebujeme nebo dokonce nechceme (já třeba minimalizaci do traye nechci) a s dalším rozšiřováním to už u Outlooku tak slavné není
c) pro firmu mnohem levnější poštovní klient než MS Outlook; pokud se vám to nelíbí, můžete managementu navrhnou plán přechodu na řešení Microsoftu včetně vypočtené návratnosti investic, pokud to budete mít rozumně podložené, určitě je přesvědčíte a zasloužíte si nehynoucí obdiv, prémie nebo i povýšení - zní to možná ironicky, ale míněno je to vážně - neznám potřeby vaší firmy - na kolik potřebujete poštovní program a nakolik potřebujete řešit skupinovou spolupráci, úkoly apod. A i tak se může jít řešení MS v porovnání třeba s řešením ICEWarpu celkem bodnout...když už teda přesvědčíte vedení pro investici do proprietárního řešení.
Taky můžete jít pracovat tam, kde používají technologie, ze kterých budete odvázaný :D (to měl být vtip ;)
d) buzerující hláška je problém vašeho správce a pokud ji není schopen řešit, nebyl by schopen řešit ani buzerující hlášky Outlooku.