Fotosmršť: Windows 8 Release Preview

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 138

Názory k článku

02. 08. 2012 16:33

Jak někdo může stvořit něco tak ošklivého? V MS je imho jeden grafik a to uklízečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 06. 2012 09:43

Kde jste našli ovládací panely?
http://www.zive.cz/ShowArticleImages.aspx...
Já je tam prostě nevidim, fungují mi pouze desktopové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 06. 2012 13:39

Par zhovadilosti Windows8, ktore komplikuju uzivatelovi zivot a nic neriesia (myslim to len pre pouzitie na desktope. patlacie tehly nepouzivam a netuzim po nich):
1. ak aplikacia uklada svoje nastavenie (napr. wincmd.ini v adresari Windows) do systemom chraneneho adresara, tak ju musim nastavit aby sa spustala s admin pravami aby mi moje nstavenia ostali ulozene. skus si bez toho nastavit aplikaciu podla seba a potom ju pusti znova. budes prekvapeny - velke minus
2. bordel v rozhrani Metro s nainstalovanymi aplikaciami a ich balastom
3. stale komplikovane nastavenie setricov. skus nastavit pozadovanie hesla po prebudeni. kolko roznych okien musis preklikat. rovanke ako vo W7. hruza
4. hrany okien su ostre, ale zalozky (napr. prehliadacov) ich maju oble. okrem toho ze tie ostre hrany vyzeraju hrzne, tie vnorene v kombinacii s ostrymi posobia neprehladne. fuj
5. ovladanie PC s pripojenym dotykovym displejom. vazne si niekto mysli ze je slast klikat mysou, stlacat klavesy klavesnice a este aj patlat prstom po obrazovke??????
6. po spusteni PC "chce uzivatel urcite" okamzite nakupovat nove aplikacie, pozriet vyvoj burzy, tuzi po Xbox-e, prehravat video a pozerat obrazky. naozaj si marketingove odd. Microsoftu toto mysli??? na PC je toto jedina, podla nich, super vlastnost Metra. myslene je to samozrejme ironicky a prve co clovek znaly PC urobi, je ze tie taby odstrani. robota navyse, super
6. dostat sa do sietovych nastaveni nebolo nikdy komplikovanejsie, krkolomnejsie
7. ...... nevie niekto ako zmenim hrubku pisma ikon na ploche na hrube? tam kde to bolo vo W7, uz to nie je. ze by eastern egg?????
Windows 8 na desktope je este horsia Vista. Nestazujem sa na ucenie noveho ovladania, ale nezmyslene ano. Zbytocne klikanie navyse a medzi nami, skarede rozhranie Metro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2012 18:24

windows 8 budou dobry systém, ale chce to jen odstranit ty dlazdice pro tablety a pridat tlacitko start. technologickych zmen bude urcite daleko vice a jde predevsim o ne a ne jen vzhled. pokud ms zapracoval na bezpecnosti, sprave pameti a procesu, lepsi sprava energie atd,. neni proc nadavat.v podstate jde jen o to, jak slozite pujde metro odsunout na druhou kolej u uzivatelu, kteri si ho nepreji na beznem pc nebo nedotykovem notebooku, to lze snad pochopit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 06. 2012 13:48

REŽIM KOMPATIBILITY - proboha živýho pročn ty trotlové z Microsoftu radši místo těhlech všech kravinek v gui, radši neudělají konečně plnohodnotný a funkční režim kompatibility XP, kde jádro XP bude prostě přítomno přímo v tý několik GB veliký instalaci a bude to fungovat výborně, bez sraní, takhle si musíte stáhnout virtualizační program, pak hard disk, ono to ale nefunguje, pak to musíte spřažit, pak zjistíte že to je normální virtualizovaný XPSP2 v MS Virtual PC, což jste si mohli klidně udělat sami doma i bez stahování GB dat, pak vám to ale stejně efektivně použít nejde . . kokoti z redmontu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 06. 2012 10:12

Jako vždy, Microsoft je tak dobrý, že všichni na něj z počátku nadávají a za chvíli ho všichni používají. Win 8 je nejlepší systém všech dob - rychly, krásný, userfriendly, bezpečný a BEZKONKURENČNÍ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 06. 2012 00:15

Tak jsem to vyzkoušel na ostrou instalací, abych se nepřipravil o "rychlost" kdybych jenom virtualizoval. Tak první věc, nějaké navýšení rychlosti oproti W7 jsem ani náznakem nezpozoroval. Metro vypadá hrozně, hlavně na 23" monitoru, na 11,6" to ještě ujde, ale nejhorší je asi pro mě nepoužitelnost jakékoliv Applikace... Na všechno, co mi ty Apps nabízí, si vystačím s jedním internetovým prohlížečem a nepotřebuju se pořád přepínat mezi zbastleným prostředím Apps a Metra. Z režimu Metra se akorát neustále a nepříjemným procesem přepínám do desktopu nebo opět jiným nepříjemným a zdlouhavým procesem hledám nainstalované programy nebo nějaké nastavení v Ovládacích panalech.... To mě moc zdržuje, pořád cosik vyjíždí ze všech rohů a stran, když zajedu na bok kurzorem... Jestli Metro nepůjde vypnout, tak další notebook bude koupený s linuxem a přeinstalovaný na W7. Jediná hezké věc je obrazovka při zamknutí plochy a na tabletech možná Metro najde uplatnění...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 22:13

Jsme nesmírně rád, že mě okolnosti ohledně psaní bakalařské práce brzy donutí přejít na Linux :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 21:39

Prosím Vás, aký postup naspäť - do windows 7 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 21:25

Holly dog shit ! OMG, asi přejdu na kreknutej OS X

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 20:13

Co si hraju pár minut s WIN8 ve virtualu, tak musím říct, že zírám. Microsoft jde dle mého názoru správným směrem. Metro sice není moc na ovládání myší pro nějakého power-usera, ale tomu zůstane desktop a metro se mu spustí pouze pro vyhledávání, nebo pro specifické aplikace a hlavně to jde ovládat velmi dobře klávesnicí.
Ve výsledku nevidím rozdíl, je tam aero peek nebo jak tomu rikal (proste alt-tab nahledy + nahledy celych oken).Cely system je prospikovan spoustou super gest. Obě rozhraní existují v symbióze, aplikace se dají krásně přetahovat mezi plochami, podpora více monitorů není tak zmršená jako v OSX.
Metro aplikace se uspávají. Pro BFU super zpráva, otázka je co to udělá třeba se stahováním souborů -> nezkoušel jsem, ale tipuji, že to mají promyšlené. Jinak to bude šetřit baterku a uživatel to prostě nemusí řešit. Palec nahoru. Linuxák se posere.Hlavní slabina je nedotaženost metro aplikací, mají žalostně málo funkcí, ale to se ,počítám, změní.IE10 je v metru zase snad až moc jednoduchej, ale zase fakt rychlej. Uvidíme co další metro prohlížeče.Hrozně moc držím MS palce ať tohle vyjde!Prostě předběhli dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 17:38

nabídku start stejně nepoužívám. když chci pustit něco co nemám vytaženo na liště nebo co nemám v RocketDock použiju Win+R. takže když si nastavím výchozí aplikace desktopové, tak snad metro ani neuvidím :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 17:21

Sotjí za velký HOW. ! naštěstí pro Microsoft neni jedinej z velkých IT kdo se zesměšnil poslední dobou, např Applu se to taky povedlo s OSX 10 7, viz jedna velice známá recenze, kde ten člověk bez skrupulí jako bývalý fanoušek OS X řiká co si o novém dítku myslí, jediná opravdová a nezkreslené recenze na OS X, konečně někdo řekl to, co si hromada lidí myslí ale nahlas nevyslovíhttp://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 15:46

No tak jedu z virtuálu, aby někdo neříkal, že jsem to ještě nevyzkoušel a je to špatný. Vždy, když chci něco v sys nastavit, musím stejně do Aera (nebo cmd), jedině tam se něco dá dělat, tedy jako dřív. Programy pro Metro to je k smíchu, ale nějak se nesměju, nechápu co jednoduché nastavení a humpolácké posuvníky hledají na stolním/pracovním PC. Nic to nemůže a veliký na monitoru to je jako "kráva". Pokud jde o menu start, nebo zbavení se Metra, nevím, v registru jsem už byl a zkoumám, jinak to, že WIN tlačítko skáče do Metra je hotová pruda, hnus. Instalace je rychlá a RAM to nežere, to je snad jediné plus, ty ostré okraje, mi jsou šumák. Napíšu to takto, nepůjde-li Metro v RTM vypnout (budu mít RTM k dispozici, už jsem si to zařídil), tak "Steve" (Apple) bude mít radost, a až W9 možná bude pro mě. Nebo budu muset stále jet pod W7, ale u nových strojů se mi nechce.
Dodatek: Nejen, že tu není nový filesys, ale proti W7 nic moc zlepšení na to, aby se člověk trápil s Metrem, doufám, že to "Billovi" dojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 15:45

Vsiml si nekdo maleho detailu, ze uz system zase nejde nainstalovat bez klice stejne jako XPecka?
To je docela zrada, byl jsem zvykly pouzivat jen docasne instalace pro testovani. Tohle zase nejaky hodny pan z Microsoftu vykoumal ;o(Na Metro se da rict pouze jedno: MICROSOFTE, proč děláte všechno na půl???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 15:36

Ještě rok budu používat Win 7 a pak - k Win 7 zády k Mac OS vchodem :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 15:15

me se to zatím docela libi, nainstalil jsem to na starou kasi amd3000+,1giga ram,nvidia 7800 a lito to jak z praku - trochu sem mel problém dotast tam flash pro firefox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2012 13:48

Windows 8 = Systém pro meteorology
To počasí se dá dát opravdu všude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2012 13:47

To tady nikdo netuší na co jsou tlačítka souhlasim/nesouhlasim? To musí dvacet lidí pod sebou napsat to samý? Na tablety možná, na desktop špatný, blablabla... Jeden komentář jak druhej, diskuze plná chytrolínu, žvanilů a imbecilů co si někde něco přečtou a dělaj chytráky. Je mi z toho na zvracení. W8 je skvělej a do metra člověk vůbec nemusí chodit. W8 je stejně jako W7 jen evoluce. Nic se nemění a počítač se dá používat uplně normálně, jen přibilo metro, který vůbec nikdo nemusí zapínat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 13:25

Hmm.. to jsem teda zvědavej na BFU a normální uživatele, Windows má snad od 95' pořád podobné prostředí a najednou chce radikálně měnit, místo postupnýho vývinu.. To si musí být docela jisti, že maj většinu uživatelů počítačů.. Mně osobně se to po vyzkoušení nelíbí, ano, pokud do té doby budou všude dotykové displeje, proč ne, ale pořád to prostředí ubírá tu volnost kamkoli kliknout, kterou měl uživatel s myší..
Pokud to takle půjde dál, tak asi migruji na Mac nebo nějakou Linuxovou distribuci..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 12:49

Náhodou to asi ještě nelze nainstalovat na tablet, respektive na Asus TF201 ? Zatím se jedná pouze o desktop verze, že ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 12:42

Tak, mám ozkoušeno a asi takhle:Tablety jsou podle mě dobrý nápad, ale... iPad není cesta, protože iOS je šíleně degenerovanej. Android je na tom podle mě líp, nevím jestli o hodně, ale rozhodně líp. Jediné, čím bohužel trpí, je fakt, že tablet poprvé nějak definoval Apple a bohužel ho definoval jako přerostlej telefon... a Android se tou cestou taky vydává. Microsoft se snaží udělat tablet - plnohodnotný, patlací - ale zároveň chce, aby to nebyl velký telefon, ale pokud možno plnohodnotný počítač - a desktop i na tabletu je ta cesta. Navíc, pokud se najde někdo rozumný, jako třeba (tuším) Asus s jejich Transformerem, což je perfektní nápad, ale chybí mu ty Win 8. Patláš, patláš, připojíš do základny, cvak a je to plnohodnotný počítač, klidně připojitelný na velký monitor. Pak je jen otázka, kolik lidí přeloží aplikace pro ARM, nebo jestli Intel přijde s něčím obdobně úsporným (a hlavně s pasivním chlazením).Takže ano, líbí se mi to, myslím, že tudy cesta může vést. A jestli se najde i výrobce, který vyrobí rozumný HW (ad Transformer), tak si myslím, že do roka by se mohl objevit tablet, o jehož koupi by se dalo vážně uvažovat. Bude tedy záležet ještě na ceně, kvalitě zpracování atd.Zkrátka, metro super, funguje úžasně, krásně by se mi po něm patlalo, nové aero super, je cool, je elegantní, ten hranatý design je skvělý, konečně chytrý správce souborů, ale přepínat se věčně mezi nima je na desktopu kontraproduktivní.Sečteno podtrženo, Win 8 klidně i na desktopu, i velmi rád, ale bylo by potřeba, aby šlo metro vypnout a objevil se znovu start.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 12:11

Chápu to dobře, že když si hodím Win8 RP ENG, tak si to uvolnění lokalizace jen stáhnu češtinu? Domácí komp totiž používají i rodiče a těm by angličtina dlouhodobě nedělala moc dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 11:38

Nechápem, že niekomu vadí absencia Start ...Start sa používa na spúšťanie aplikácií. Ale tie sa predsa dajú spúšťať aj z plochy, alebo môžu byť pripnuté na paneli. Pochybujem, že veľa ľudí v práci používa viac ako 10 aplikácií denne. A to všetko sa dá komfortne riešiť cez plochu alebo panel.Podľa mňa cieľom Microsoftu je prechod drobných aplikácií, ktoré nevyžadujú desktop do prostredia Metro. Teda kto nepotrebuje robiť rastrovú alebo vektorovú grafiku, vývoj aplikácií a iné veci, kde potrebuje mať na obrazovke množstvo ovládacích prvkov, ten nepotrebuje desktopové prostredie. Na všetko ostatné totiž stačí Metro. A Windows 8 zabránia ďalšiemu triešteniu aplikácií.Je obrovskou výhodou mať tie isté informácie a nastavenia v práci za stolom, doma na gauči, či na dovolenke v kempe. Je obrovskou výhodou mať ten istý OS na PC a tablete. Na dovolenke predsa nebudem robiť grafiku, ale mal by som mať možnosť použiť aplikáciu, na ktorú som z PC zvyknutý - na tablete. A takých aplikácií bude vďaka tejto stratégii väčšina.Ešte inak. Mám firmu, poskytujeme nejaké služby aj online. Potrebujem aplikáciu na online prístup k službe. Je jednoduchšie spraviť jednu, ktorá bude bežať na Metre - na desktope aj tablete, ako vyvýjať dve, jednu pre tablet a druhú pre desktop. Navyše, ak nebudú vyzerať rovnako, bude to miasť užívateľa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 11:25

Přišli win7 a všichni říkali nikdy. XP jsou lepší.... A za rok možná dva? zase budete mít všichni WIN8 !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  01. 06. 2012 11:07

Tenhle system bude na PC zcela nepouzitelnej. S klasickou mysi je clovek v metru efektivni jako ryba na suchu. Nechapu proc MS nedal lidem navyber. Kazdej rozumnej clovek by pri instalaci Win8 na desktop zvolil Aero a pri instalaci na zarizeni s dotykovym displayem zvolil Metro. Doufam, ze se mrkvosoftu tohle vnucovani nevyplati dopadne to stejne jako s Vistama... tj. vsichni budou cekat na Win9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 10:12

Po pár letech spokojenosti a blaženosti s Win 7 nastal čas ..... pořídit si Macbooka. Juj, asi budu mít víc nesouhlasných než souhlasných. To se mi ještě nestalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 10:05

Windows 8 vedia pouzivat aj stary desktop:
http://www.zdnet.com/blog/hardware/boot-to-the... ...
Aj stary Start button:
http://pcsupporthub.com/2970/switch-windows-8-sta... ... (testovane na predchadzajucej verzii Win8 Consumer Preview)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 09:52

To je poprvé, kdy nemám chuť testovat nový Windows..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2012 09:41

Funguje vam Live tile u Počasí? Na CP verzi mi normalne jela, vcetne zobrazeni na Lock screenu, ted ne... Pro rypaly samozrejme ze mam povolene jeji zobrazovani a pridane zobrazeni na Lock screen :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 09:38

Do tohohle teda já dobrovolně určitě nepůjdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 06. 2012 09:23

Vcera jsem to nainstaloval na tablet, co mam pro testovani, a je to proti CP znatelny pokrok jak ve sviznosti, tak i v grafice. Uzivatelum se to bude libit, o tom zadna, a tech par kriklounu na zive.cz holt zustane u XPcek, jejich vec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 09:19

Souhlasím s tím, že na dotyková zařízení může být Metro fajn, za předpokladu, že bude možná uživatelská konfigurace zahrnující i barvu, velikost a počet dlaždic včetně použitého fontu (možná už to jde, nevím).Ale na desktop mi něco takového jentak nepoleze, stejně jako typy ala Stardock dok na rychlé spouštění ala jablko a jiné hovadiny (vyzkoušel jsem ale na práci to moc není).Taky mi chybí nabídka start, ale ono se nejspíš časem něco objeví, i kdyby to měla být aplikace 3. stran.Docela by mne zajímalo, zda MS v Průzkumníkovi krom toho pitomého ribbonu přidal i něco užitečného jako třeba podporu tabů ala Firefox (ze souborových manažerů to už umí spousta vč. Explorer++, CubicExplorer atd.), tak by se mohli pochlapit.Zatím nemám rozhodně důvod ze sedmiček na něco takového upgradovat - na počítači pracuju, nejsem jen konzument obsahu jak již někdo psal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 08:57

No nevím nevím, jako velmi spokojený uživatel Win 7 se na toto dívám přinejmenším rozpačitě. Z pohledu člověka, co PC využívá k práci (a ne pouze ke konzumaci obsahu z netu) Metro zavrhuji rovnou (seriously, wtf?). Nabídka Start byla praxí odzkoušená jako funkční a užitečná, tak nevím, proč to mění... Nejsem proti inovaci (naopak), ale "WOW" zkrátka neříkám... Spíš takové "meh...". Ale šanci tomu dám : )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2012 08:12

Kuba si dnes očividně přivstal... Respekt!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 08:02

Pěkné, ale instalovat to dle mého názoru pro mě nemá ani smysl. Jsem toho názoru, že kombinace jakou zvolil Microsoft jako řešení jak pro dotyková zařízení, tak pro desktopy se zrovna nepovedla. Na desktopu vám Metro doslova překáží a na dotykovém zařízení je klasický desktop poněkud neohrabaný. Ve výsledku nebude pomalu použitelná ani jedna část.
Neříkám že se mi Metro nelíbí, je to zajímavý nápad, je perfektní. Ale ne pro desktop. Jako "linuxák" bych řekl, že návrh Gnome3 nebo KDE(Active/Desktop) se použitelnosti na obou typech zařízení blíží lépe, i když mají taky masařky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 07:14

Doplnit klasickou nabídku start a klidně si je nainstaluji, krom metra to vypadá docela povedeně. Na ty obří kostky si by jsem si asi jen tak nezvyknul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 05:57

Vista 2 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2012 02:29

Trošku jsem doufal, že Microsoft dá na názor uživatelů a provede změny co se týče metra, ale jak vidím tak uživatelům vnutí novej vzhled at to stojí co to stojí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor