ETarget: oslovujeme jiné uživatele, než má Google (rozhovor)

Diskuze čtenářů k článku

Pistucha  |  16. 10. 2006 16:14

Jako potencionalni zakaznik dekuji p. Kovarovi za jasny a strucny exkurz do problematiky PPC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
king  |  10. 10. 2006 18:36

Jeste ze se nam pan Kovar pochvalil i v diskuzich. Ja bych si teda od takoveho frajera s retizkem na krku nic nekoupil. Jeste ze diky google nemusim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marwin  |  11. 10. 2006 08:41

Zatímco s Google si vytvoříš neosobní vztah, zde poznáš J. Kováře osobně. No a nakonec Ti dojde, že není frajer, čemuž ostatně odpovídá i ležerní oblečení na fotce. Poznámka o řetízku již komentovat nebudu, věřím, že to Ti ujelo. Navíc to není řetízek, ani řetěz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaraldo  |  10. 10. 2006 17:53

Google jsou jen oholdrati....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leon  |  10. 10. 2006 15:57

několikrát je v článku řečenom, že etarget má jiné čtenáře než google, ale neni to nijak konkretizováno takže je to informace s nulovou hodnotou ... on vůbec celkově podle mě ten článek vlastně nic neřiká .... snad jen člověk zcela neznalý PPC si udělá hrubý obrázek, že něco takového je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Akira  |  10. 10. 2006 13:28

Také na mě ,coby laika v konkrétní tématice, zapůsobil celý článek velice působivě a poměrně širokou formou a obsahem mě uvedl do problematiky věci.Nabyl jsem dojmu že pan Kovář je člověk znalý a na svém místě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marwin  |  10. 10. 2006 12:24

článek na mě působí velmi vyrovnaně a výstižně. Pokrývá všechny hlavní oblasti dané problematiky a konstrukce otázek je logicky sestavena. Pan Kovář na mě udělal dojem svým stručným a přesvědčivým výkladem, ze kterého může i laická veřejnost jasně pochopit nejen zaměření firmy eTarget, ale také předmět její činnosti a rozdíly její nabídky od konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  10. 10. 2006 11:19

Čekal jsem nechutnou PR masáž, však by to také bylo od člověka oborem vůbec nejpovolanějšího, a jsem opravdu mile překvapen. Vlastně si ani nedovedu představit, aby se dokázal "maník od reklamní agentury" více uhlídat a referovat ještě vyváženěji - a za tohle Vám patří opravdu velké díky!

Jen škoda, že článek nemohl být ještě konkrétnější - osobně by mne např. moc zajímal výběr oněch nevhodných klíčových slov, který vedl nakonec k reklamaci... Ale uznávám, že publikace něčeho tak konkrétního by nebyla asi moc profesionální...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor