Dotace vysokorychlostního internetu: 147 milionů vyhozených z okna

Diskuze čtenářů k článku

Housik  |  01. 06. 2006 15:09

Hoši na ministerstvu věděli, že se blíží volby a tím konec jejich působení na důležitých pozicích, proto přišli s projektem, díky kterému chtěli vytáhnout ze státu nějaké peníze na přilepšenou. Vymysleli zadání pro projekty a pak přes jiné osoby ("firmy") přihlásili do soutěže své projekty, které vyhráli. Malou část peněz z takto získaných peněz pak použijí na splácání obyčejného webu, který jen tak tak splní podmínky a větší část získají hoši v hotovosti zpět od "firem", aby se nic nedokázalo. Aby to nebylo tak okaté, přiklepli něco málo i ostatním. Dělá se to tak běžně i ve velkých nadnárodních korporacích (tam se zase používají extrémně naddimenzované rozpočty na marketingové akce), kdy vedoucí pracovník např. v pražské pobočce korporace se domluví s reklamní agenturou, že přes ni prosadí realizaci kampaně, ale bude chtít v hotovosti zpět poměrně velkou část z celkové částky. Reklamní agentura udělá naddimenzovaný rozpočet (ale na západní poměry standardní), kdy v reálu bude stát kampaň polovinu či méně a zisk si rozdělí s vedoucím pracovníkem korporace, který rozpočet prosadí. U případu této dotace by ale bylo fajn, aby se v tom nějaký investigativní novinář piplal, protože by určitě našel zajímavá personální spojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B.  |  01. 06. 2006 12:54

PRO ZAJEMCE O "KVALITNI" PORNO UVADIM TENTO LINK
http://www.sextv1.tv/index2.php
JEDNA SE O FREE TV PORNO VYSILANE PRES INTERNET.
POTESI HLAVNE KAZDEHO POSKYTOVATELE INTERNETU... :-]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 06. 2006 14:11

Ano tudy by ta cesta za přiblížení internetu běžným občanum mohla vést
treba tam za chvilku uvidime bouru s majerovou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  01. 06. 2006 09:07

Nedá mi to se neozvat. Jsem nevidomý a dokud jsem viděl, používal jsem Operu na web i mail a všechno bylo naprosto bezpečné a rychlé. Nepoužíval jsem antivir a nikdy se ani nezaviroval.
Teď musím používat MSIE, protože to nejlepší, co je na trhu, je Jaws, který s Operou nedokáže spolupracovat ani trochu a s Netscape-Firefoxem celkem ano, ale není to dokonalé. Zaviroval jsem se okamžitě a byl to bez očí celkem i problém vyléčit. A jako na potvoru to byl Dialer, ještě, že jsem měl spojení pouze přes GPRS a nastavené tak, že nešlo vytočit normální číslo. Protože jinak bych se nedoplatil. To je popis momentálního stavu. Pracoval jsem jako IT specialista a měl i odpovídající vzdělání, i tak ale při nejlepší vůli bez očí některé věci na počítači nyní nedokážu, a to dokonce budu-li mluvit jen o internetu (a leckdy jsou to věci pro vidoucího zoufale jednoduché).
No a teď trochu ceny: Jaws se v Americe prodává za koncovou cenu $1050. Je to soft běžící jen pod Winy, ale nepodporuje například ani příkazovou řádku, takže práce v cmd či dokonce cygwinu je možná, ale hodně nepříjemná/obtížná. V Čechách se tento soft lokalizuje a prodává za Kč 70.000. Při dnešním kurzu dolaru ke koruně je tedy plus mínus třikrát dražší. A to se u nás nic nevyvíjí, pouze se přeloží hlášky do češtiny (trochu zjednodušuji, ale nikoli moc). Firma, co ten překlad dělá, na to má monopol a přestože proti ní nic nemám, protože jedná férově, považuji částku okolo Kč 130000 za normálně výkonný počítač s Jawsem za trochu přemrštěnou.
A to nemluvím o tom, že s takovou konfigurací musím používat výhradně winy, tedy žádný DOS a žádný linux, a dokonce ani žádnou Operu, kterou jsem spokojeně používal již od verze 5.
A co se týče konkurence a její likvidace: ve windows by dotace v řádu milionů skutečně možná měla potenciál některé firmy na trhu zlikvidovat (je jich více, těch hlavních tak cca 5). Ale vlastní browser, pokud vím, nenabízí žádná, a možnost běhat to na linuxu už vůbec ne. Takže byla-li by ta dotace zamířena sem, nikoho by přímo ohrožovat nemusela a výsledek by šel navíc jistě použít daleko daleko šířeji než jen pro nevidící...
A poslední poznámka: protože první pohled na věc k tomu může svádět, upozorňuji, že bez rozpočtu v řádů milionů (či spíše možná dokonce až desítek) se podobný produkt prostě vyvinout nedá. Je to daleko složitější než to pro nezúčastněného vypadá. A různé free či open projekty, co jsem po internetu viděl běhat, ať již ohledně české hlasové syntézy či čtení obrazovky, vypadaly vždy dost bídně a nepoužitelně. A podobné české projekty komerční mají do dokonalosti také daleko  a přitom nejsou zdaleka levné (od cca 20 do 70 tisíc) - přitom komunita nevidomých či prakticky nevidomých je u nás celkem velká, jde o desítky tisíc lidí, přestože nikdo přesné číslo nezná... Takže komu "prodávat" by také bylo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eidž Eidž  |  01. 06. 2006 14:19

Mě v článku zaujalo, že p. Buchal chtěl peníze na vývoj volně šiřitelného software a p. Bubeníčková mele něco o tvorbě operačního systému. Buď jsem špatně četl nebo jeden o koze a druhý o voze. V každém případě si myslím, že i špatný projekt pro zrakově postižené by bylo lepší podpořit, než nějaký web o celebritách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  31. 05. 2006 22:55

Doufám že volby socani a komouši prohrají . Na tohle platit daně odmítám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
starenka  |  31. 05. 2006 22:03

Down the rabbit hole... opravdu jak Alenka v Risi divu. Takze misto infrastruktury si Slavek rozjede nejakou s odpustenim <>. Jen tak dal. Nadhera. Muze se tady nekdy neco udelat pro vsechny nebo jen pro ty co maj vostry lokty a kamose u valu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gattl  |  31. 05. 2006 20:29

pokud nebudou dotace směřovat pouze do posílení připojitelnosti, jsou to vyhozené peníze. Čím víc lidí bude mít možnost se připojit za přijatelné ceny, tím víc si šikovní vydělají. Dávat ale peníze na to, aby někdo opakoval 100x to samé, je až zločin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sam  |  31. 05. 2006 18:53

Stáhněte si Windows Vista na http://wintym.czweb.org/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azor  |  31. 05. 2006 15:58

Je to hnus velebnosti, taky třeba seznam.cz dostal nějaké prachy na rozvoj od statu, to si snad dělaj legraci.....
ale co já se rozčilovat nebudu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  31. 05. 2006 14:55

Hele, ale víte.. kolik by s tím bylo práce, kdyby se mělo rozdělovat stopadesát miliónů na projekty za padesát až půl milionu? Kdo se v tom má hrabat, ni? Takhle se sedm a půl melcku spláchne na jeden web a hned to vypadá optimističtěji. Drobný kolem sta tisíc chtít po státu, to je celkem výsměch, to zvládne i lepší sponzor . A nebo si holt ubastlete wifinu na koleně. Vždyť se to tak dělá, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slaavek  |  31. 05. 2006 15:04

jo u nas provider udela pruzkum ve vesnici do 30km od centra jaky by byl zajem, pokud je ohlas a vi, ze mu mesicne potecou penize tak natahne bezdrat, zafinancuje a vsichni jsou spokojeni a zadne na kolene delat vesnicane nemusi:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  31. 05. 2006 14:07

Asi jsem divnej, ale mám jeden dotaz:

?Jak přispěje webový bulvár rozvoji vysokorychlostního internetu v ČR?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slaavek  |  31. 05. 2006 14:35

Viz muj prispevek z 31.05.2006 11:30 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  31. 05. 2006 14:44

To je jednoduché.. Kdo doposud připojení neměl, protože Super, Blesk a jiný servery jsou o ničem, poběží si (v případě že to půjde) domluvit nejlevnější ADSL s nutným paušálem za pevnou. Ten pomalu litr měsíčně za ten peprnet stojí a je to to, co na českém internetu citelně chybělo. Desetitisíce váhajících nad myšlenkou: „stojí ten internet za to?ƒƒ" v tom budou mít rázem jasno a poběží si ten internet konečně objednat. Penetrace internetu v ČR zaznamená prudký nárůst a všem slítne rychlost, protože na lajny nebudou stačit na to, jak budou statisíce lidí sosat konečně originální videa celebrit a hltat bulvárem nezkreslenou pravdu z jejich života. A každý se může snadno celebritou stát. Radkové Huláni už nemusí spravovat vlastní weblog, mohou se realizovat v jednom velkém společném národním díle.
Jen tak trochu hrozí, že ty celebrity nějak nebudou mít zájem a čas se tohoto... ehm.. nepořádku.. na kolečkách pravidelně účastnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slaavek  |  31. 05. 2006 15:01

s tim Hulanem si me dostal:) Ten bordel na koleckach uz se nejak uklidi za nejaky cas dulezie bylo dostat penizky do chaluuupky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
starenka  |  31. 05. 2006 22:13

opravdu ostuda bloggersky sceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
starenka  |  31. 05. 2006 22:08

hahaha. na to ho cloveka jsem taky nahodou narazil. sovinisticky, arogantni a totalne namysleny inviduum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nxt  |  31. 05. 2006 12:43

Zajimalo by me, v kolik jinych zemich dostava bulvar od statu milionove dotace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slaavek  |  31. 05. 2006 12:47

asi ve vsech od nas na vychod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
herma  |  31. 05. 2006 11:49

vedení tohoto státu umí perfektně odpoutávat pozornost lidu, aby si mohli sami nakrást co nejvíce. Je to čímdál tím horší, o tom kolik utratí za moje či černé peníze při volbách ani nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slaavek  |  31. 05. 2006 11:58

hehe tak sem se zasmal, nic na vedeni statu nehaz, vedeni statu = lidi si sami svobodne zvolili, kdyz neumi jit lidi do ulic tak proc by toho nezneuzivali. Muzes byt nastvana/y pouze a jenom na lidi. Vas Slaaavecek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  31. 05. 2006 12:28

Ach jo, je to v **** ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slaavek  |  31. 05. 2006 11:30

Hosi peprnet vubec nechapete, dneska kazdy cumi na reality, vetsina zenskych a nas cte na netu jenom bulvary takze pokud se rozjede dalsi bulvar budou chodit i tam, kde najdou nejenom text, ale hlavne videa, ktere se jim na zaprdenem modemu 56ce, gprs, nebo adsl po fupu hned nenactou a cekat nebudou chtit tak si zridi opravdu vysokorychlostni internet za tolik penez (adsl), ze na tom vydela stat daleko vic nez dal za dotaci.. Vas Slaaavecek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepek  |  31. 05. 2006 11:46

Něco na tom bude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole, SmartMole  |  31. 05. 2006 17:14

z 70-80% o připojení k internetu rozhoduje muž a ty zajímá hlavně sport a pak trochu porno. Takže kdyby to spíš šlo na nějaký server se sportovními přenosy a záznamy nebo na bezplatný server s kvalitním pornem pomohlo by to mnohem víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slaavek  |  01. 06. 2006 07:11

Jo o pripojeni mozna, ale vsichni vime jak umi zenske zapojit sve organy (nemyslim mozek) k tomu aby nas dostali na svou stranu:) Jinak je to dobry napad ja bych mel zajem o pornace ze 70-80 let kdyby to bylo jeste zadax tak misto nynejsiho megabitu bych si asi priplatil dalsi mega=zase vic z dani do statni pokladny:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
disser  |  31. 05. 2006 11:24

nevite nekdo z kteryho okna budou tech 147 milionu hazet? ze bych si tam pockal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  31. 05. 2006 12:25

Tak to mas smulu, protoze pod tim oknem uz je davno narvano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anička Balounová  |  31. 05. 2006 11:20

Je to nespravedlivé. Na Znojemsku především v okolních vesnicích není vůbec žádnej internet. I dialup tu jede hroznej, nemluvě o vysokorychlostním internetu. Když přišla firma iWebs s.r.o. s tím, že  zažádá o dotaci a pokryje 20 vesnic kolem Znojma a tam, kde už je nějaká ta lokální síťka, ho budovat nebude, aby nenarušila hosp. soutěž, tak tento projekt byl vyškrtnut a prachy dostane nějakej Peprnet. Přitom ten projekt byl skvělej a nežádali o 8 mega jako pan peprnej. Ta firma mi ho chtěla opravdu přitáhnout dom jenom se čekalo na vyjádření. Chjo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lyon  |  31. 05. 2006 12:23

Takovych bylo bohuzel mnohem vic. Z podpory internetu se stalo zdimani dojne kravy v rukou politiku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slaavek  |  31. 05. 2006 12:46

ano ano, i dojnice adsl, ktera mela fungovat samostatne bez nutnosti platit tarif za linku v nedohlednu....Vas Slaaavecek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kasparek  |  31. 05. 2006 13:33

Koho zajimaji nejaky vesnicky kolem Znojma? To byste se musel ukazovat na rautech v Praze abyste videl neco z ministerskych penez... uz to chapete? ...sorry za sarkasmus, bohuzel je to tak, ze musite tahnout za jeden provaz se statni spinou abyste dostal nejaky prachy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob, goob  |  31. 05. 2006 10:16

Dokud zde bude vládnout ČSSD, tak to bude horší a horší. Státní správa je prolezlá korupcí a jak nám teď naznačuje pan Kubice, jde to až do nevyšších pater. Chcete změnu? Běžte k volbám a řekněte ne ČSSD. Jen slepý a hluchý dá ČSSD znovu hlas nebo nepůjde k volbám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrik  |  31. 05. 2006 10:23

ODS uz se predvedla. Staci jak se to stado blbu neustale vzajemne presvedcuje o sve vyjmecnosti a chytrosti. Vas prispevek je toho dokladem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob, goob  |  31. 05. 2006 10:47

Rozhodně tady udělala méně škody, než ČSSD. Posledních několik měsíců je každý týden nová kauza a v naprosté většině z nich je zapletena sociální demokracie. To to nevidíte? Nevidíte, jak velkou sumu platíte na daních, jak je státní správa celá prolezlá korupcí a stále se to nelepší? Vymahatelnost drobného práva je nulová, dlužníci se Vám smějí do obličeje. Živnostníci a drobní podnikatelé jsou likvidováni novými zákony a opatřeními vlády. Co dál? Mám Vám vyprávět, jak to funguje na ministerstvech? Bože, to nikdo nevidíte dál, než na špičku svého nosu? Podle Vás je ale i poslední kauza, se kterou přišel pan Kubice, jasný komplot ODS, že..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  31. 05. 2006 12:36

A ty ses snad dozvěděl o nějakých důkazech, že Kubice říkal pravdu? Celý ten výbor v čele s ODSákem Vidímem jenom řekl smutný fakt:
a) ČSSD je dokonalá mafie, která má prsty všude a v čele stojí nejvyšší mafián. To se však podařilo umně skrýt a posléze se vina špiček ČSSD nepodařila prokázat.
b) Kubice jakožto poskok ODS lhal jako když tiskne a v neoficiálních dokumentech uvedl některé skutečnosti se spoustou domněnek, které se ovšem nepotvrdily...
Hlavně, že celá kauza se týká POUZE ČSSD, ODS vychází čistá jako lilium a jsou to vlastně naši spasitelé.


Je zajímavé, že hysterie vyvolaná ODS dokázala oslovit tolik lidí. Množící se útoky na politické konkurenty mě vedou ke srovnávání s NSDAP. A co na to náš budoucí osvoboditel Topolánek? Na brutální životy ohrožující útoky toliko komentář: Já s násilím sice nesouhlasím, ale ty kurvy bolševické si za to můžou samy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob, goob  |  31. 05. 2006 13:30

No, vzhledem k tomu, že ČSSD má svoje lidi téměř všude, tak se ODS do ničeho ani zaplést nemohla. Vůbec tím ani ODS nechci omlouvat, také to nejsou ale žádní beránci. Už ale to, co předložil Kubice, naznačuje propojení mafie do státní správy a začíná se dotýkat i špiček ČSSD.
Zkusím se zeptat ještě jinak. Řekni mi jeden rozumný důvod, proč by do toho Kubice šel? Aby ze sebe udělal prodejnou mrchu a zaprodal se ODS? Za peníze? Asi těžko. Předpokládám, že plat má na své dosavadní pozici slušný. Proč riskuje svůj zadek? Vůbec není jisté, zda ODS vyhraje a pak ho "zachrání". Zkus tu kauzu trochu více sledovat, číst noviny a možná Ti pak dojde, že na tom skutečně něco smrdí. Zkus třeba článek na www.izurnal.cz. Jsou tam výtahy různých odposlechů. Udělá se Ti špatně dřív, než dočteš prvních pár řádek.
Jedinou hysterii vyvolává náš premiér, který začne pořvávat cosi o puči, místo toho, aby to klidně vyvrátil a dal celou věc průhledně vyšetřit. Zkus se probrat a kouknout se na to z té normální stránky. Tady nejde vůbec o ODS, ale o to, jak dokázala vládnoucí strana prorůst korupcí odshora až dolů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  31. 05. 2006 13:46

"...ČSSD má svoje lidi téměř všude."
Já myslím, že rozložení sil je rovnoměrné. Jeden ouřada z ČSSD, druhý z ODS. A nemusí se jednat pouze o straníky, šedých eminencí, kteří vědí, jak využít atmosféru pro svůj prospěch se najde vždycky dost...

Co se týká Kubiceho nebo i lékařů a dalších nespokojených, mám názor takový, že sice jsou právem nespokojení, ale vadí mi, že se ochotně používají kanálů a zdrojů, které jim poskytuje ODS. Věrohodněji by to od nich znělo, kdyby mluvili sami za sebe. A vůbec nejpodezřelejší mi připadá načasování. To po celé 4 roky bylo všechno v nejlepším pořádku?

Co se týká nějakých odposlechů, určitě si nebudu ještě více kazit náladu jejich čtením. Myslím, že to bude stejné svinstvo, jako by byly odposlechy Koženého, Stehlíka, Krejčíře, Dalíka, nebo i Sobotky, Lachtanita, Českotěšínského primitiva, fotbalová aféra, apod... Prostě ODS to nevytrhne, ale z opozičních stran je ji nejvíce slyšet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob, goob  |  31. 05. 2006 14:21

Bohužel na místech, kde je největší rozhodovací pravomoc, sedí ČSSD. Kubice říkal, proč s tím přišel právě teď. Mj. už jednou mu takto brutálně mařili vyšetřování, dokonce jeho podřízené zavřeli, i když je po půl roce zase pustili, protože se přišlo na to, že to byl omyl. já být ODS, tak řvu také. Je mi na zvracení, když vidím, jak se Gross a jiní socani kamarádíčkují s bývalými vysokými komunistickými funkcionáři (např. Šlouf) nebo STBáky (Přibyl).
Kubice dal všanc svoji pozici, protože to co udělal, byl nestandardní postup, ale asi už nešlo jinak a každý, kdo by měl trochu odvahy a nemohl se koukat, jak se další velké svinstvo zametá pod koberec, by udělal totéž. Kubicemu věřím, protože v tom nevidím nic, co by mu přineslo prospěch (spíš naopak) a stačí mi, že vím o málo věcech, které se dějí na různých ministerstvech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 06. 2006 12:53

Vaše tvrzení by bylo možné kdyby z úst (a pera) zástupců KSČ a ČSSD nevypadlo do usnesení výboru přiznání, že některá přednesená fakta jsou závažná a budou předmětem dalšího šetření. To prosím neřekl Vidím a Tvoji soudruzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepek  |  31. 05. 2006 10:52

Volte KDU - ČSL  tam jsou ''normalni lidi''

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob, goob  |  31. 05. 2006 10:59

Myslím, že má smysl volit kohokoliv, kromě komunistů a sociálních demokratů. Za jiných okolností bych dal svůj hlas SNK-ED, ale povinnost mne nutí volit ODS, protože ta jediná může ČSSD porazit a to je v tuto chvíli to nejdůležitější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lorder  |  31. 05. 2006 11:33

|

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
benzin  |  31. 05. 2006 14:09

Evropsti Demokrate se do parlamentu dostanou. Staci se podivat kolik bylo vydano pred temito volbami volicskych prukazu. U nas na vesnici dvacet sest. V minulych letech nevydali ani jeden.

Volebni ucast bude opravdu velka oproti predchozim volbam. Nemyslim, ze ti letargici, kteri na to minule roky tak kaslali, by se dneska otravovali s vystavovanim volebnich prukazu, aby dali hlas Zelenym, nebo jinym, kteri to maji tak "jiste" z pruzkumu verejneho mineni.

EE se Zelenyma to dopadne jako s Duchodcema Za Zivotni jistoty, blahe pameti. Do parlamentu pujdou Evropsti Demokrate, a tim jsem si fakt jisty.

Pro me presvedceni hovori jeste jeden fakt: Byvali volici US (budiz ji zemne lehka), jsou vzdelani lide. Tihle lide si umi spocitat ze Zeleni maji sice jednotny nazor na ekologii, ale extremne nejednotny na vsechno ostatni. Se Zelenymi neprobehne zadna reforma, proste protoze kazdy Zeleny by to chtel jinak.

To si lide uvedomuji. Neverte tomu co se vam snazi nakukat televize a noviny. Lide nejsou az tak blbi jak je z nich delaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  31. 05. 2006 18:48

no zkuste si procist volebni program zelenych, rekl bych ze se otresete hnusem a jeste rad prohlasite "zlati komunisti". pokud se tahle verbez dostane do parlamentu, budeme se vsichni divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  31. 05. 2006 11:32

Normální lidi jako například vrchní inkvizitor poslanec Karas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  31. 05. 2006 11:35

si děláš srandu, ne? ideologistické kostelníky nikdy!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  31. 05. 2006 12:18

Taky bych to tak videl ... jenze me nedavno docela prekvapilo ze v testu na www.kohovolit.eu mi tihle panbickari vysli jako strana s nejvetsi shodou pri hlasovani ... zkus ten test udelat a dej vedet jak si dopad, jen pro zajimavost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  31. 05. 2006 15:12

tak to jsi asi divnej
Mne vysla nejvetsi "souzneni" s US-Deu a paní Fišerovou
druzý ČSSD
nejmín s ODS -18 proc
a to jsem hlasoval pro povolení partneru, proti zákazu interupcí, proti všem všimným pro kraje, přijal nový trestní zákoník a legalizoval prostituci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  31. 05. 2006 13:42

V prispevku neni o ODS ani slovo. Jestli neumis cist, nebo mas problem pochopit psanej text, bud tak laskav a usetri nas svych stupidnich vyplodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob, goob  |  31. 05. 2006 14:23

To víš, ona ODS je tady jediná další pravicová strana

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenál  |  31. 05. 2006 09:17

To je opravdu tragédie. Vždyť by to mělo jít na podporu vysokorychlostního internetu a ne na nějaký bulvární server (chceme být jiní než bulvární servery HAHAHAHAAAHAHAHAHAAHAA)
Ale když ono je v tom tolik peněz a státních to znamená že nikomu konkrétnímu chybět nebudou, tak proč si z toho něco neutrhnout nebo alespoň si za ně neudělat nějakej soukromnej projekt když už tam mám známého.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Berky  |  31. 05. 2006 08:15

zrejme neumim cist a psat, myslel sem ze to je podpora vysokororychlostniho nebo jakeho internetu, tak dopr**** dyz chtej podporovat projekty jako ten s tema dvema z novy (nemam slof) tak at si udelaj dotaci na (neziskove "par let fungujici" projekty) a necpou to dohromady. dyk na infrastrukturu slo nejmin, a nevim proc se nerozdelilo vsechno ... zbytek dostali asi zamestnanci ministerstva ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojzek  |  31. 05. 2006 08:02

taky si najdete svuj projekt na kterym vytriskate prachy. Jde o to aby si firmy vydelaly, ze je efekt skoro nulovej, na to sere pes. Dulezite jsou cisla, kterejma se muzou bossove ohanet, ze se toho udelalo tolik a tolik.
Ja jsem zvedavej u nas, kraj ze SROPu uvolnil 13M na vystavbu mikroregionalni site. A nezda se mi ze by u nas nebyla konektivita, tak 5 moznosti wifi + dsl a cdma. No hlavne ze si tvurce projektu namastil a jeste si to beztak podchytil s firmou, kterou protlaci ve vyberovce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trained.Monkey  |  31. 05. 2006 07:31

ku* pi* zas* , v tomhle absurdistanu ja platit dane nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  31. 05. 2006 07:52

Obavam se, ze bez tech 100 Kc rocne se rozpocet vcelku dobre obejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  31. 05. 2006 12:14

Sory, ale na vzdory tvemu hloupe potouchleho prizpevku ... on ma pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tim Kutil Taylor, Tim Kutil Taylor  |  31. 05. 2006 12:46

zapomnel jste minimalne na DPH a spotrebni dan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  31. 05. 2006 03:17

Moc dobra politika, bulvar se hodi, ale nevidomi kdyz chcou cist web, tak musi vyplaznout sto litru a jeste surfovat pres IE. Misto aby se vyvinulo reseni zdarma (pro uzivatele zdarma) pres Firefox. Kopal bych doprdele...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jasan  |  31. 05. 2006 07:25

To by bylo sice pekne, ale ted jde o to, jestli by (podobne jako chvalyhodny internet "zdarma" v Praze vs placeny internet) bezplatny slepecky Firefox nenarusil hospodarskou soutez. Kdyby si nektera z tech firem, ktera ho vyviji placeny, stezovala v EU, musel by pak Brailcom vracet celou castku i s urokem. Ale to si zrejme neuvedomuje - asi si mysli, ze dotace na charitu jsou bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  31. 05. 2006 11:44

Jestli nezijeme ve trochu zvracenem svete, kdyz nemuze ani stat dotovat postizene lidi...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  31. 05. 2006 12:10

To mas tak ... i postizeny clovek je predevsim vniman v trznim prostredi jako platici spotrebitel, a kazdy za nim vidi predevsim ty prachy , no a protoze postizeny casto nema jinou moznost a koupit proste musi .... je to opravdu hodne penez o ktere se tu hraje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  31. 05. 2006 12:12

Na obhajobu trzniho systemu ovsem dodam takovou drobnost ... kdyby to neplatil spotrebitel, ale stat ... bylo by to jeste mnohem vic €€€ , proste proto ze stat je zatracena dojna krava, ktera neumi hospodarit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole, SmartMole  |  31. 05. 2006 17:08

Takže pokud tomu dobře rozumím, tak dotace bulvárnímu serveru (kterých je na netu spousta ať více či méně kvalitních) je o.k.? To by žádnou hospodářskou soutěž nenarušovalo? Prostě přijde mi to tragický...navíc, lidi člověk nenaláka na pořízení vysokorychlostního internetu, tím, že mu řekne, že si tam může číst o Sámerovi!
Sám dělám v UPC a nabízím klientům Internet a největší motivací (argumenty) pro pořízení pevného internetu je komunikace, snadnost získávání informací a možnost ušetření času (člověk nemusí nikam volat, běhat po obchodech, úřádech atd...) Ještě jsem nenarazil na člověka, který by se těšil na to, jak si bude prohlížet fotky Helenky Vondráčkové s novým účesem. A to ne, že by to nepřiznali, kolikrát prostě narovinu řeknou, že to chtějí kvůli pornu, videochatu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel-, karel-  |  31. 05. 2006 01:43

Dát z naších daní 7,5 mil. Kč, aby lidi mohli klikat na Sámera a Agátu je silné kafe. Ale v socialismu je možné všechno. Es kommt der Tag.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fak  |  31. 05. 2006 03:03

heil Karel, sice máš pravdu, ale tohle už neni ani socialismus, ale bordel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  31. 05. 2006 01:06

No kdybych to věděl, tak bych si nechal zadotovat server A dá se k tomu připojit iPod?(.cz), který je jiný než ostatní počítačové webmagazíny, protože se zamýšlí nad jednou klíčovou otázkou.

Ne vážně, ať už ten Perpnet bude dobrý nebo ne, nesouhlasím s dotováním projektů tohoto typu.

Raději bych těch 7,5 mil. Kč viděl na účtu Cpressu - na opravení chyb redakčního systému Živě.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  31. 05. 2006 08:16

xxxx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  31. 05. 2006 00:34

Za kolik koupíte přepěťovou ochranu pro PC? Baj voko za 1500,-? No vidíte, a jisté ministerstvo "vo přesdržku" za to samé dalo přes 14.000,- a ani nemrklo...




Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  31. 05. 2006 07:53

Opravdu za to same?
Bez uvedeni podrobnosti tezko usuzovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  31. 05. 2006 15:15

nastuduj si neco o přepěťových ochranách a zjistíš že 14 tis za ochranu je málo
za 1500 koupíš krabičku s nápisem přepěťová ochrana, ale pozor neochrání až ti uhodí blesk do vedení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AD  |  31. 05. 2006 15:51

keby dakdo chodil na zive.sk, videl by ,ze cca pred dvoma mesiacmi sme mali na SK kauzu, ked si poslanci objednali 120ks notebookov za 20mil(a pritom konci volebne obdobie)
zaciatkom tohto mesiaca si zase nehali objednat 121ks osobnych pocitacov do parlamentu za tiez 20mil
ako nerobim si nadeje, ze by tie PC boli nejako extra vykonne... niekdo na tu novinku reagoval informaciou, ze v jeho dedine sa nakupilo v decembri 2005 do uradu 10 pocitacov typu AMD 2500+, nejaka nVidia karta, 128mb ram, atd za 102 000,-Sk za kus
no neberte to, ked je to tak vyhodne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor