Co když chce Microsoft vlastní Android?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 103

Názory k článku

25. 10. 2015 18:25

Windroid??? No potěš koště!!! Pochybuju že to bude stejně dobrý jako WP, jednoduchý, rychlý a prakticky nezavirovatelný... Ono už stačí že do W10M se dá balast pro droid nasrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 10. 2015 00:14

Sice ta firma má stále název "Microsoft", ale už tam vůbec není ta první generace amerických hobbyistů, ale jsou tam mnohdy až příliš pragmatičtí Indové, kteří vyrostli na open source, protože na placené produkty v chudé Indii neměli. Tak je přirozené, že jim zůstanou věrní i v době, kdy se dostanou na významné korporátní pozice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 23:56

Podle mě to jistě Microsoft jednou zkusí ale nesmíme zapomínat že je to firma stále primárně (více méně) zaměřená na software, a úspěch operačních systému Windows mobile nebo maikrosoftího adroidu netkví v prodaných kusech zařízeni ale ve využívaní služeb které Microsoftu přivedou peníze zpátky, a proč by lidé používali na androidu aplikace od Microsoftu když tu budou mít alternativu kterou dobře znají nebo ve věčině případu už jsou provázani na ten ekosystém a přecházet na jiný by bylo tak časově náročné že by se to nevyplatilo (Jistě že outlook nebo kalendář můžete provázat i s jiným učtem než mikrosoft ale co z toho bude mít), a to je i ostatně to proč se lidé zaběhnutí ve smartfounech masově nepřesouvají z jednoho OS na druhý a zpátky, to že zaspal dobu je prosté prokletí všech jejich OS a podle mě to bude do té doby dokud jeden z ostatních hráču na trhu neudělá jednu obrovskou chybu a lidé si pak řeknou jet li na tom OS zůstanou nebo půjdou jinam a pokud tak kam a pak bude mít OS a celý ekosystém od Microsoftu šanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 18:05

„zatímco z Windows Mobile 5 a 6 nezůstalo naprosto nic“
Windows Mobile 6.5.3 stále používám na svém HTC HD2 a stále si myslím, že to je nejlepší mobilní OS. Dokonce letos vyšla nová verze ROMky s novým buildem WM portnutým z nějaké Motoroly. Android 4.4.4 pouštím z SD karty jen kvůli streamu a pár hrám, který stejně stojej za ... škoda, že MS ten systém zabil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 10. 2015 13:04

Jestli tohle MS udělá a odpíská tím Windows mobile tak tím totálně ztratí důvěryhodnost.
Win na mobilech nesnáším, ale přesto věřím že to má nějakou cílovou skupinu ( ženy v domácnosti, Afrika, Indie, populace s nižším IQ atp.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 10. 2015 12:32

Nechapu to. Najednu stranu by MS vydal novou serii relativne drahych next-gen Lumii, a na strane druhe by hned dal potencialnim zakaznikum najevo, aby si ty Lumie nekupovali, protoze se bude soustredit vic na konkurencni mobilni OS, nez na ten svuj vlastni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 10. 2015 10:37

Zkoušel někdo ten arrow? Docela se mi to líbí, ale nemám to na čem vyzkoušet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 09:34

„zatímco z Windows Mobile 5 a 6 nezůstalo naprosto nic“
Přenosné terminály s cenou až v desítkách tisíc Kč (imagery schopné skenovat kódy na desítky metrů atd.) s tímhle OS (a Windows CE) se stále masově používají ve výrobě a nemají ekvivalentní náhradu. S Androidem jsou jen levnější terminály, kde není vyžadována taková spolehlivost. Dál mi v článku chyběla jakákoliv zmínka o tom, že Microsoft plánuje* do Windows 10 Mobile podporu běhu Android aplikací (sideloading nainstalovaných APK). To by mohlo zredukovat výtky na nedostatečnou nabídku aplikací ve Windows Store pro mobilní platformu.*V posledních buildech byla ale tahle podpora prý (dočasně?) vypuštěna, tak jsem zvědavý, co nakonec bude ve finální verzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 10. 2015 09:16

Ideálne by bolo, keby vytvárali zariadenia ako doteraz, ale by používali Windows 10 Mobile, ale aj Android so svojou nadstavbou, ktorá by sa držala čo najbližšie čistému Androidu, ale aby bola pekne upravená na štýl Microsoft [myslím prepojenia, integrácia Skypu, Cortany atď., ale nie vytlačenie Google a hlavných aplikácii od Googlu (najmä Play Store) ako to urobili pri Nokia X, XL, X2]. Myslím to tak ako to robí HTC so svojimi One verziami. Príklad HTC One (M8) s Androidom a HTC One (M8) for Windows s Windows Phone 8.1 a pritom majú rovnaký hardvér. Ľudia by sa sami rozhodli či chcú Android alebo Windows 10 Mobile. Získali by si zákazníkov čím by zvýšili predaje, výdaje na vývoj zariadení by sa nezvýšili a ten Windows by nevytlačili. Museli by zostať pri Qualcomm čipsetoch s dobrou grafikou, keďže Windows Phone/Windows 10 mobile iné nepodporuje. A to vidím ako ďalšie plus pre zákazníkov, ktorí by videli, že tam majú Qualcomm a nie nejaký 4-jadrový 1.3 GHz Mediatek, pod nejakými neznámymi názvami (česť výnimkám Helio X10, X20).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 10. 2015 09:12

V6dyť je to jako Blackberry. Žádný ze systémů BB OS 10, Ani Win 10 Mobile nemá pořádný podíl na trhu. BB už ROM s Androidem používá, MS napsal tuny aplikací, launcher a pokud bude mít i ROM s Androidem pro Lumie třeba na CyanoGenu, tak se na trhu budou hlavně v business sféře řezat spolu s BB a s Apple+IBM.Kdyby se to řídilo launcherem, tak Nokia má taky svůj zLauncher. Uvidíme, jestli přijde taky s Androidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 09:05

Takový operační systém jsem si před pár týdny vyrobil :)Stačí zakázat veškeré podřadné Google služby a doinstalovat Microsoftí. A je to použitelné. A Arrow launcher super.

Viz:
http://mywindows.cz/item/jak-prezit-android-t... ... Zejména doporučuji screenshot, co je disabled od Google :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 08:22

Mě to celé zase tak divné nepřijde. Microsoft se snaží dostat svoje služby mezi lidi a tak je vývoj pro Android jasná volba. Zároveň mu je ale určitě jasné, že nejlépe se mu jeho služby budou rozvíjet na vlastní platformě (stejně jako to bylo jasné Googlu, když začal s Androidem a Chrom OS). Proto si myslím, že mobilní Windows Microsoft jen tak neodepíše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 08:20

Ja myslim, ze by to mohl byt posledni dil skladacky celkem rozsahleho planu, jak vyresit problem s windows store.
Windroid lidi nebude pro mnohem takove scifi, jak prejit na jiny mobilni OS, o kterem je spousta predsudku. S tim pochopitelne vznikne dalsi prilezitost pro prodavani android aplikaci na windroid markertu, ktere pak ciste "nahodou" budou by design plne kompatibilni i pro windows store. (Jen pripominam, ze androidi aplikace jdou jednoduse migrovat pro windows 10 mobile)Zaroven bude mit alternativu, kdyz skutecne bude chtit zariznou win 10 mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 07:11

Nemyslim. Co by im pomohlo vydat vlastnu distribuciu s nejakou androidovou Lumiou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 07:07

Ja vam nevim. Mne na me Lumii 930 s Win Mobile 8.1 nic neschazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 10. 2015 06:58

Čížek na tripu. Jinak se to nazvat nedá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 10. 2015 06:49

na wp chybaju apky, nikto ich nevytvara, nie je trh, je to skoda... ja osobne android neznasam, ovladanie ako spred par rokov, zlozite nastavenia atd, chaos v store... wp mi pri androide pripada ako system z buducnosti, zial apky poriadne chybaju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (24)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 10. 2015 06:12

Exit strategy? To těžko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 02:00

Pokud by Microsoft opustil unifikující strategii "Windows on everything", a místo toho přešel k pralesnímu Androidu, bylo by to ne 100, ale 10 000 kroků zpět v nastaveném vývoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (30)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 10. 2015 01:54

čau Kubo, máš ještě pořád toho Nexus One (HTC Dezire) ?
ten telefon by byl i dneska krásně použitelnej na 80% věcí co dělá člověk na mobilech a ani neva že je 5 let starý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 10. 2015 00:37

Neviem preco, ale ten obrazok "settings" ma znepokojuje. Vyzera to, ze v MS Android vobec nepochopili. Co presne ma robit volba "check for updates"? To je nieco, co ma obstaravat OS sam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2015 00:24

Multimediální přehrávač už je taky, jen není v Česku dostupný. Groove https://goo.gl/OES4Rn...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor