Přirovnávat vzpomínky k HD videím je opravdu směšné, zde je vidět, jaké mají na lidi vliv filmy toho typu, kde převádí vzpomínky na video a pak si je následně přehrávají.... Už jste viděl, že by člověk měl zorné pole jako HD obraz? heh... Uvědomte si, že člověk vidí prostorově a že HD je "video s Vysokým rozlišením", kreré popisuje standardy poměrů pixelů ( šířka x výška - př. FullHD 1920x1080p ) a jelikož je pixel nejmenší možný rozlišitelný bod na na obrazovce, tak nemůžete říct, že člověk vidí v HD ( zas ), to chcete říct, že vidíte svět jako takovej obdélník s pár pixely ve vysokém rozlišení? že vidíte pixely? Člověk vnímá světlo, tedy fotony ( elementární částice ). Navíc si mozek nepamatuje všechno co se nám kdy stalo, co jsme kdy vnímali... Být tomu tak, tak by měl každý ve škole, kdo tam jen seděl, dobré známky. A kdyby si přečetl knihu, tak by věděl přesně její obsah už jenom od prolistování stránek. Vzpomínky se ukládají ve formě útržků obrazů a z vůbec všeho co jsme schopni vědomím vnímat, ačkoliv, jak jsem již řekl si nepamatujeme všechno.
Nechci vás znemožňovat, ale v tomto s vámi nemohu souhlasit.
Všichni zde mluvili o těch 10% jako o myšlení, ovládání těla, vnímání aj.. Vy se to zde snažíte přednést z pohledu paměti ( mozek jako nějaké paměťové médium nebo co ), to je jasné, že mozek bude ukládat informace bez ohledu na jeho aktivitu ( v % )... Oněch 10% které jsme nějakým způsobem vydedukovali, ať už je ta informace pravdivá či ne, tak 10% popisuje právě tu aktivní část... Dlouhodobá paměť je spíše pasivní ( v té části, kterou momentálně nepoužíváme ).
Noviny píšou lidé ( novináři ), tak aby jim lidé ( čtenáři ), kteří je čtou rozuměli ). Takže zázraky hold nemůžeme čekat, už nevím kdo to kde řekl nebo napsal, ale znění bylo takové:"Se zvyšující se odborností textu ( článku, novin - to je fuk ) se snižuje počet potencionálních čtenářů..." U odborných časopisů a článků to zrovna až tak neplatí, ale vemte si třeba blesk... Oni i z blbosti, kterou by nikdo nečetl dokáží udělat ještě větší okořeněnou blbost a vlastně z toho udělají tak zajímavý článek, jak "někdo" "něco" "někde"... , že si to lidé kupují.