Mnohokrát se tu objevuje lístek "adresát nezastižen" i když je doma, to znám moc dobře. Vrcholem ovšem bylo, když jsem si objednal jednu součástku do auta, a když jsem ji urgoval, tak mi bylo řečeno, že se jim vrátila zpět, že prostě neexistují, poslali mi i ofocenou krabici, adresa a vše ostatní bylo v pořádku. Takže jsem dal poště pauzu a používal převážně PPL, které mi to dokonce po telefonické domluvě doveze na jiné místo, než je v doručovací adrese, protože v danou chvíli jsem třeba v práci. Tak mi to tam přivezou a je to. Před nedávnem jsem zase využil, a hořce zaplakal. Balík týden cestoval, ale obsluha na poště byla taky parádní. Na dotaz, zda nedorazil balík (ale lístek že nemám), mi bylo řečeno, že se mám zeptat až po 17. hodině. Bylo 16.45. Tak jsem počkal, aby mě řekli, že ne. Když jsem tam chodil jako blb asi třetí den, tak mi řekli (po 17. hodině), že balík je úplně na jiné poště v jiném městě (číslo balíku jsem věděl ze shopu, jinak by se se mnou nebavili). Když mi konečně po týdenním cestování dorazil, tak jsem si zase musel počkat 5 minut do 17. hodiny, protože obsluha se se mnou prostě nebavila, i když balíček měla dva kroky od svého stolu. Prostě ať si poštu zdraží třeba o 200%, já ji používat nebudu, protože zdražení nebude představovat zlepšení služby.