Černobíle: Uspěje Google Music?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 26

Názory k článku

05. 12. 2011 21:29

Zajímavý článek, hezky černo-bílí. Myslím že Google Music bude muset vytáhnout ještě nějaké eso z rukávu (i když místo na 20 000 skladeb je zajímavý stimul). Tuto službu jsem si vyzkoušel, nahrál něco málo skladeb ale moc mě nezaujala. iTunes nepoužívám, ale celkem sem si zvykl na gooveshark (najdu tam skoro vše co chci poslouchat). České písničky se zase dají celkem elegantně najít na youtube a naskládat do fronty (aby člověk nebyl vyrušován neustálou nutností výběru další písničky). Po přihlášení do účtu na těchto službách je pak celkem jednoduché nastavit si svůj Playlist a oblíbené písničky takže se zjednodušení hledání toho co chcete přehrávat. Na cestách používám MP3 přehrávač, přehrávání MP3 na mobilu jsem zavrhl z důvodu velké spotřeby energie. Nevím jak by to pak fungovalo kdybych musel MP3 ještě stahovat a být připojený k internetu. Jaká by byla výdrž telefonu na jedno nabití? Kolik by to sálo? A jak by to fungovalo mimo město (zda by nedocházelo k přerušení spojení, přiznám se Internet v mobilu využívám spíše sporadicky)? I pře to, že používám vice počítačů služba google music by musela poskytnout ještě "něco navíc" abych přešel na její užívání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 20:48

No, doufám že do ČR dříve dorazí Spotify. Pak se můžou google music i iTunes jít vycpat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2011 20:39

Mně by zajímalo proč se Davidovi zdá nepochopitelné, že počet uživatelů Androidu úctyhodně roste.. Pakliže to pane Davide čtete, prosím o odpověď, klidně i rozvinutější ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 17:31

co se tyče dostupnosti u nas, USPROXY kvuli registraci a pote jsem ji už použivat nemusel trvalo cca 10 vteřin.Takže dostupna je pokud nastavite USproxy,argument že BFU to nezvladne mně moc nebere - je stejně důležitý jako to že jezdím autem a někdo jiný neumí řidit a nemá řidičák,jeho minus.Jinak tradičně,cela řada chyb v članku - od toho jak to funguje na mobilu,jak je to se stažením hudby,jak je to s desktopovým klientem.No zkuste někdy ubrat dojmů a průjmů a věnujte se faktům, když popisujete službu ..pro mně pro změnu je nepochopitelné jak je možmé že novinař napraská v jednoduchem članečku spoustu faktických chyb,članek vyjde a on za něj dostane zaplaceno daleko nepochopitelnějši než pro novinaře to jestli nějaka platforma roste nebo neroste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2011 17:14

Dlhsie som hladal moznost, ako si pohodlne streamovat hudbu kamkolvek, ci uz v praci, alebo niekde inde. Konecne to vyriesila tato alternativa. Google Music sa mi javi aj ako zaujimava moznost aj pre zalohovanie hudby. Obmedzenie na max 20 000 skladieb sa mi zdalo prisne kym som nezistil, ze mojich 65 GB je iba 10 000. Prve prihlasenie sa sice podarilo iba cez US proxy, to bolo potrebne na registraciu. Stiahlo si to nejaky uploader, ktory synchronizoval celu moju iTunes kniznicu do "cloudu". Pre vlastny upload a neskorsie prihlasenia sa do music.google.com nebolo potrebne mat us adresu. Uploader makal asi tyzden, co je pochopitelne, ale nezadrhaval sa. Dala sa nastavit aj max upload speed, aby mi netrpeli ostatne aplikacie. Cokolvek som pridal do iTunes neskor sa okamzite synchronizovalo aj hore. To by platilo aj pre adresar ci playlist, keby som zvolil tuto variantu. Takze z mojho pohladu celkom slusne riesenie pre moje potreby. Akoby skor priama konkurencia pre slubovany iTunes match, ci ako sa to vola...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2011 13:46

GM by asi jako samotna sluzba zaniknul, ale me se zda, ze si Google pripravuje pisecek pro poradny booooom. Vemte si jenom google books.....to je sluzba, ktera je stoji docela balik(nevyresena prava atd.) a stejne ji nepotopili. S hudbou to musi byt prece daleko jednodussi. A kdyz se na celou politiku podivame, tak se G cpe vsude-TV, film, knihy.....tak kdyby nemel neco s hudbou, to by byla skoda. Uvidime, jak to dopadne za par let, s cim nas ohromi/nase...re. A i kdyz ma G rad, tak predstava, ze bude prevladat jedna firma mi neprijde lakava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2011 12:11

Musím panovi Slámovi nejdříve doporučit, aby službu napřed pořádn prostudoval, než ji začne kritizovat.
Za prvé, zakoupenou hudbu si samozřejmě stáhnout můžete!! A nepotřebujete k tomu žádné ilegální cesty. Stahování nakoupených skladeb je součástí desktopového programu Music Manager, která slouží zároveň i k uploadu Vaší hudby do sítě Google Music.
Druhou věcí, kterou pan Sláma kritizuje je nutnost přehrávanou skladbu vždy streamovat do zařízení. To také není úplně pravda. Skladbu si můžete v mobilu zpřístupnit onffline a v nastavení povolit stahování skladby jen přes wi-fi tzn. že si můžete playlist v klidu navolit a přes noc se Vám ve Vaší domací wi-fi síti požadované skladby stáhnou...podle mně ideální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 10:34

Opravdu bych ocenil, kdyby se pan Čížek konečně po letech odnaučil nespisovné slovo "přeci". Čtu jej ve vysoké koncentraci snad v každém jeho článku a i v tomto krátkém zápisku je použito 3x. Kubo, předpokládám, že jste profesionální redaktor, který se živí psaním a z toho důvodu upozorňuji na něco, co prostě působí blbě, žádné rýpání z principu v tom nehledejte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2011 09:31

Slovni utoky pana Slamy na android jsou trapne, ale hlavne v kontextu clanku uplne zbytecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2011 08:00

propojení s G+ bych neviděl moc jako výhodu, všiml jsem si, že až na pár uživatelů, kteří se "chytili", tak každý G+ vyzkoušel, zjistil že proti FB nic nepřináší a nyní tam chodí jen jednou za čas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 12. 2011 06:52

Kdo jiný by zastával produkt GOOGLE než Kuba Čížek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 12. 2011 00:43

Jenom doplním, že pro Google Music desktopový prohlížeč existuje: http://gmusic.codeplex.com/... spatřuju však u jeho použití jedinou výhodu oproti otevřenému tabu a to tu, že už fungují multimediální klávesy jak mají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor