Telecom v tom má pěkný bordel.Já jsem žádal o zvýšení rychlosti 3 měsíce!!! Pořád:"je to v šetření","vaše žádost se vyřizuje","nevíme kdy to bude navýšeno","technici na tom pracují".....atd,atd...Nikdo nebyl schoprn říct,jestli to vůbec někdy pojede,hlavně,že jsme platili za vyšší rychlost !Pak to jedna operátorka nahlásila jako poruchu,prý už by tam ta vyšší rychlost už dávno měla být.Po týdnu volali technici,že u nich je vše v pořádku,o žádnou poruchu se nejedná,ale na ústředně je prý karta,která vyšší rychlost neumožňuje!!!Tak že oni to neovlivní,to má na starost obchodní oddělení. Po asi 6-tém telefonátu už se s námi na operátorské lince odmítli bavit a zapli ze záznamu:"vzhledem k tomu,že nemáte žádný dotaz k..........nashledanou"! To už mě ale vytočilo,takže jsem se chystal na rázné řešení.Nakonec během týdne ten dslam klekl,takže jsme nahlásili poruchu a dali tam druhý,který už umožňuje vyšší rychlost,takže konečně po čtyřech měsících nám byla navýšena rychlost! To jsou naše zkušenosti s ČT