1. Mnohem důležitější mi přijde, jak se k chybám jednotlivé firmy staví. Apple chybu popře případně nálezce (kterému rupnou po čase nervy) zažaluje.Pokud vím, tak byl problém v tom, že byl někdo schopen obejít aktivační systém nebo něco podobného.Pokud to někdo zneužije, tak mají pravo ho vést k zodpovědnosti.2.Google naopak má vlastní program na podporu lidí, kteří chyby v jeho sw hledají. Když se chyba objeví, google to přizná, chybu opraví a nálezce odmění. Pokud místo oznámení dojde k zneužití, pak sice nálezce neodmění ale přesto google nepopírá, že k chybě došlo.Tahle metoda je dobrá, ale otázka je jestli to platí pořád, mám pocit, že FB měl něco podobného, a nakonec musel hacker oupdatovat FB profil Markovi, aby se začalo něco dít ...Ke Googlu, bezpečnostní problémy a chyby na Androidu jsou v řádově uplně v jiných hladinách. Mluvím o známých exploitech a nemožnosti aktualizovat telefon. Nic ve zlém, je to dáno i větší otevřeností systému.,3. Takový rozdíl podle mě mnohem víc popisuje rozdíly ve vnímání chyb v jednotlivých společnostech.Já si myslím, že to je trošku jednostranný pohled. Dokonce bych si tipnul, že fungujete na věcech od Googlu.Další věc je, že načasování týden před vydáním iPhonu není náhoda.No a přemýšlím, komu by to pomohlo ...