Xiaomi | CES 2020 | Cvičení

Amazfit HomeStudio: Číňané dali dohromady běžecký pás, chytré zrcadlo a reproduktory

Určitě znáte vtipy, které začínají „Co se stane, když dáte dohromady něco a něco jiného?“ Nyní víme, co se stane, když dáte dohromady běžecký pás, chytré zrcadlo a reproduktory – vznikne produkt Amazfit HomeStudio, který na probíhající veletrh CES přivezla čínská firma Huami (dceřiná společnost Xiaomi, vyrábějící například populární náramky Mi Band).

Amazfit HomeStudio je z hlediska rozměrů největším produktem této značky. Jeho cílem je posunout domácí cvičení na novou úroveň – prostřednictvím audiovizuálních nástrojů hodlá nabízet tréninkové lekce a připojení do sociální fitness sítě. Na přípravě tohoto produktu Huami spolupracovalo s firmou Studio.Live.

Co Amazfit HomeStudio nabídne?

Celá sestava se skládá z běžeckého pásu, chytrého zrcadla a reproduktorů JBL s prostorovým zvukem. Pomyslnou prohlídku začněme u lamelového běžeckého pásu, který je schopen dosáhnout maximální rychlosti až 19 km/h.

Na rozdíl od běžných trenažérů tohoto typu, ten, který je součástí Amazfit HomeStudio, postrádá přední část. Všechny funkce lze totiž ovládat z aplikace pro chytré telefony, přičemž smartphone se umísťuje do držáku na boku.

K čemu slouží chytré zrcadlo The Glass s úhlopříčkou 43" (110 centimetrů) a HD rozlišením? Jeho primárním úkolem je poskytování tréninkových lekcí, kterých je k dispozici více než tisíc. Kromě běhu na páse si můžete zacvičit jógu, posilovat svaly nebo vyzkoušet strečinkové cviky.

Bude bojovat hlavně cenou

Běžecký stroj Huami Amazfit HomeStudio se může pochlubit technologií umělé inteligence a počítačového vidění, která zvyšuje zážitek z domácího cvičení. Součástí je také 3D kamera, která sleduje vaši polohu a techniku; pokud však máte obavy o své soukromí, lze ji zaclonit integrovanou krytkou.

Nutno podotknout, že Huami tímto produktem vstupuje na trh, kdy na něj čekají silní soupeři. Například firma Peloton vyrábí chytrý běžecký pás za 4295 dolarů s lekcemi od odborníků na fitness v rámci měsíčního předplatného ve výši 35 dolarů.

Číňané při představení Amazfit HomeStudia neprozradili, za jakou cenu ho hodlají prodávat. Naznačili ale, že cenovka „potěší americké zákazníky“, takže můžeme předpokládat, že bude nižší než u zavedené konkurence.

Diskuze (6) Další článek: Diskuzní fórum Živě.cz má 10 milionů příspěvků. Už 15 let je místem, kde se dá bavit nejen o počítačích

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,