Adresní řádek je prý zbytečný, z Chromu zmizí

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 180

Názory k článku

03. 09. 2011 00:44

Při dnešním trendu širokoúhlých displayů bych spíš uvítal prolížeč, který by měl ovládací prvky na straně. O místo na výšku je nouze, na stranách se naopak téměř nikdy nic nezobrazuje, protože stránky se dělají pro horizontální rozličení většinou do cca 1200px, což na Full HD monitoru nechává 700+px vertikálně nevyužitých. Taskbar už u pravého okraje mám, ještě by to chtělo ty ovládací prvky v prohlížeči. Nahoře bych nechal právě jen adresní řádek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 05. 2011 08:00

ja som stary thuj. bez adresneho riadku ani ranu. Ved je to akoby mi ruku odsekli v ramene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 05. 2011 00:15

Podle meho jsou kamenem urazu rozmery monitoru.
Neni tomu tak dlouho, co vsichni pouzivali "bezne" monitory 4:3, ktere byly dostatecne vysoke, takze se tam veslo vsechno, co bylo potreba.
Pak ale nekdo patrne inteligentnejsi nez ja rozhodl, ze vsichni miluji sledovani sirokouhleho videa, a taky nikdo nic jineho na pocitacich nedela, takze bude idealni vyrabet pouze sirokouhle monitory.
Vysledkem je stav, ze se na pocitacich skutecne neda poradne delat neco jineho, nez sledovat video, protoze na vsechno ostatni je monitor hold prilis nizky. Nedejboze, aby chtel dneska nekdo na pocitaci pracovat, napr. vyvijet v nejakem IDE, kde je vazne potreba spousta panelu, command-line apod.
A dusledkem je toto slavne histericke odstranovani vseho, co odstranit lze i nelze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 05. 2011 12:14

ja teda nvm proc google nepouziva prohlizec w3m, ten by byl uplne idealniA k odtucneni? Staci shodit graficke rozhrani a je po tuku uplne, porad je na tom prohlizeci hodne vadnejch pixelu.A nebo pouzivat gesta mysi misto tlacitek, nechapu proc to chrome neumi hned v zakladu a proc to neumi na vsech strankach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 05. 2011 07:54

Čas přestat ten bastl používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2011 21:50

Autor článku mohl napsat jak je to skutečně s oním toolbarem, aby sem chytráci nemuseli psát jak je to na dvě věci a jak si to Google mohl dovolit odstranit tak důležitou věc atd,.. Pravda, adresový řádek zmizí, ale jenom pouze do té doby, pokud neotevřeme okno nové a nebo neklikneme na okno dosavadní. Tím se nám pod záložkou vysune bublinka s adresovým řádkem a můžeme vesele psát www...
Pěkný zbytek dne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 05. 2011 11:56

Operační systém, který nená možnost pustit něco pomocí příkazového řádku je pro mě neužitečný. Stejně tak prohlížeč s adresním řádkem.
P.S Raději bych ale i u prohlížeče například používal (a i používám) stejný termín - příkazový řádek.
Přimlouvám se za to právě z toho důvodu, že vlastně vždycky jde o příkaz "zobraz stránku na adrese" (URL), ale může jít i o (skrytý) příkaz k nějaké jiné činnosti, třeba spuštení nějakého vzáleného procesu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 05. 2011 08:14

Já bych to s tím minimalismem zas tolik nepřeháněl. Adresní řádek využívám co chvíla, a aby se mi zobrazoval jen za určitých okolností, by mě asi za chvílu odvezli. Na druhou stranu, kdyby se jen zkrátil, to bych asi ještě přežil, ale jen do chvíle, než bych chtěl kopírovat odkaz. Těch cca 30 pixelů na výšku mě už fakt nevytrhne, tže hlasuju pro zachování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 23:52

No co, v Čechách stejně většina populace píše adresu do vyhledávacího pole Seznamu... Tak dlouho jste si z nich dělali srandu a teď to máte. Vy jste neandrtálci a oni jsou na špici evoluce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 23:39

F11 :D :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 22:38

hned som to vyskusal a hned vratil spet kedze na moje sklamanie sa to neda kombinovat zo sidetabmi , ktore pouzivam . niektore veci sa mi ne;acia co sa v chrome(dev) objavuju ale niektore ...asi si uz nezvyknem na FF ani operu bez sidetabou na 16:9 monitore urcite nie. len keby to nechcelo restart pri upddate :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 22:35

Google je sekta, Apple je sekta, Linux je sekta, Windows 7 je sekta.
Já si to smažím internetem v Opeře na Windows Vista a jsem svobodný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 19:22

Tedy, uz jsem se lekl, ze chteji nejak existovat zcela bez address baru a vsechno povinne vyhledavat z google portalu nebo podobna legrace. Ale kdyz se jedna jen o volitelne skryvani, tak OK. Vzpominam si, ze schovany address bar mivali nekteri zakaznici uz i na Win98, myslim ze s MSIE, mozna ale to byl jiny prohliec (mozna netscape... nepamatuju si to uz tak presne). Moc jsem nechapal, jak s tim muzou fungovat, ale mohli - meli bookmarky na tech par stranek kam chodili a to jim stacilo. Takze pro urcite lidi je to zajiste fajn. Mne se to na netbooku, kde je kazdy pixel dobry, zazralo pod kuzi prepinani na fullscreen F11, na desktopu to obvykle nepotrebuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 18:01

No já jsem celkem zvyklej s adresním řádkem pracovat a mít ho prostě neustále na očích. Neříkám, že oddělání adresního řádku je špatná věc, ale nechal bych to volitelně. Obyčejným uživatelům bych to nechal defaultně nastavené na verzi bez adresního řádku a těm kterým by to vadilo, tak by si to mohli nastavit zpátky tak, že by tam ten adresní řádek měli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 17:23

Adresní řádek dokážou schovat, ale tu tlustou stahovací lištu ne?!Jinak to není špatnej nápad, za pokus to stojí.
Taky by ještě mohli dát možnost schovávat horizontální skrolovací táhlo, třeba ho udělat jako je v mobilních prohlížečích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 16:42

Mě se to zamlouvá, jen by to chtělo, aby řádek vyskočil po najetí myši do horní lišty. To klikání je docela otravné. Ale jinak palec nahoru, adresní řádek používám jen při otevření nového panelu. :)PS mohl by klidně být přes celý chrome (zleva do prava), aby byla adresa vidět celá a začínala vždy na stejném místě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 16:04

Já bych zrušil i ouška.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 15:37

Schování adresního řádku je podle mě bez problému. Stejne do něj myší, já osobně, neklikám, jdu do něj přes klavesovou zkratku.
A strach s phishingu? To už je otázka hlouposti danného člověka. A je jedno, jestli adresní řádek vidět je nebo ne, stejně tam takový člověk své údaje vyplní. A pochybuju, že ví, že jiná uri adresa, když samotný web vypadá stejně, může být problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 15:28

Chrome přestává být prohlížečem a stává se klientem pro googlí aplikace.„Chceme, aby lidé trávili více času nalogovaní do Googlu.“
(„We want people to be more logged into Google.“)„Víme, kde jste. Víme, kde jste byli. Víceméně víme, na co myslíte.“
(„We know where you are. We know where you've been. We can more or less know, what you're thinking about.“)Eric Schmid, Google

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 14:59

No pokud bude aktivní adresní řádek stále k dispozici po najetí na záložku a certifikáty a ověření bude hlídat jinde ....
Není to tak hrozné jak to zprvu vypadalo .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 14:32

kdyz ono je to cele zase jen jedna nafoukla gugle bublina, nebo marketingove kecy, nebo novinarske lzi.
Adresni radek je tam porad, jen je skrytej. Tolik povyku pro nic, muzou opravdu vyvolat jen apple nebo goole, se svym stadem fanatiku, nebo nekolik amaterskych novinaru.Kolik novodobych "kvalitnich" vysokych skol je potreba na to, aby clovek dokazal uplest z hovinka bic, kterym dokaze ovladat stado? (chytraci neodpovidejte - recnicka otazka)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 14:15

Pro mě je to nemyslitelné nemít adresní řádek. Snad to půjde nastavit. Jinak pro mě ten prohlížeč končí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  27. 05. 2011 13:06

Ten KLÍČ (nebo šroubovák či jak to bylo v článku) bych dal jako tlačítko vedle toho s názvem účtu, nebo bych ho dal přímo do podnabídky toho účtu. Zdá se mi tam zbytečné. A skrytý adresní řádek? Zajímavá novinka. Většina uživatelů stejně ani neví, co to pishing je. Při změně adresy se panel zobrazí a při najetí nad kartu taky? Pokud ano, není co řešit :) V ostatních případech si vystačím s ALT+D. Taky by nebyl špatný nápad skrývat posuvníky. Zobrazily by se, když se najede na okraj okna (bez posunutí stránky, byly by jakoby vpředu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 13:00

Za měsíc:
- Hele, čéče, vyšel novej Chrome!
- Jo, co je novýho?
- Vývojářům se zdálo zbytečný okno, tak už se jenom spouští proces…To je prosím má originální tvroba na odlehčení diskuze, berte mě s humorem Zd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 12:29

Je to logické a pochopitelné - Google dělá z browseru operační systém, takže trvalé zobrazení adresního řádku by bylo stejně absurdní jako kdyby ve Windows permanentně někde strašila cesta "C:/Program Files/...". Pokud chci otevřít novou stránku/aplikaci, tak můžu přes záložku nebo na jedno kliknutí zobrazím vstupní řádek - opět analogie s příkazovým řádkem ve Windows přes tlačítko Start. Ostatně, čím dál častěji se v browseru využívá režim full screen - takhle už skoro nebude potřeba, když zbyde jen jediná lišta.Možná by nejlepší řešení bylo umožnit nastavení, že adresní řádek se nemá zobrazovat u aplikací (nainstalovaných přes web store a spouštěných přes ikony) - tam je opravdu naprosto zbytečný. Pro obyčejné stránky, na které jsem se dostal třeba odkazem z mailu, bych si adresní řádek nechal zapnutý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 11:50

Podle mě je tenhle "minimalismus" krok správným směrem.
Kdo potřebuje mít adresní řádek pořád na očích?Navíc s tím že pouhým kliknutím na tab nebo klávesovou zkratkou se vyvolá.
Další plus je že při přechodu na jinou doménu se na chvilku sám zobrazí.Tedy, nevím proč má proti tomu někdo tak silný odpor - buď správně nepochopil o co jde (a ten živácký bulvární titulek o zmizení adresního řádku tomu nepomáhá). A nebo asi nemá rád změny.Ale tohle je podle mého jednoznačná změna k lepšímu. I do budoucnosti - např. pro tablety s Chromem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 11:35

no to je ta super móda 16:9 a 16:10 monitorů :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 10:46

Šetřit místem by měli především návrháři webových stránek. 1050 x 900 je minimální velikost okna ve kterém musím prohlížeč mít aby se mi aspoň většina stránek nezobrazovala s vodorovným posuvníkem (i Živě ho má) a abych pod hromskou hlavičkou stránky (skoro 300 px na Živě) viděl aspoň nějaký obsah.
Zrušením adresního řádku to už nezachráním.Za ideální featuru bych považoval kdybych si pro každou stránku mohl nastavit o kolik má být odrolovaná dolů abych koukal rovnou na to co mě zajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 10:45

Rušení adresního řádku za dobrý nápad rozhodně nepovažuji. Pokud chtějí na dnešních širokoúhlých displejích, obzvláště u prťavých netbooků, šetřit místo na výšku, lze to řešit i jinými způsoby. Pokud to ale bude jen volitelná možnost, a najdou se lidé kterým to bude vyhovovat, tak proč ne.
Já se však bez adresního řádku obejít rozhodně nehodlám. Kdyby mi snad někdy v budoucnu chtěl výrobce některého z prohlížečů vnutit skrývání adresního řádku "natvrdo", tak takový prohlížeč nebudu používat ani minutu!
No, v nejhorším pár minut, než stáhnu něco jiného ;o).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 10:36

Co to sakra má bejt?
Bez adresního řádku? To páni z googlu už se asi hodně nudili. Ne jenom že je to úplně hnusný, ale taky naprosto nepraktický. V době až budeme ovládat kompy myšlenkama, tak prosim to bude adresní řádek naprd ale teďka?
Doufam že se potom nebudou opičit ostatní prohlížeče a že se plno lidí kvůli tomu vybodne na Google Chrome.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 10:11

Prosím vás funguje to niekomu na v13 Canary Build???Použije príkaz about:flags a povolím funkciu Compact Navigation.
Ale keď dám pravý klik na kartu tak tam nemám žiadne hide.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 09:51

Nebylo by lepsi, kdyby misto snahy usetrit kazdy vertikalni pixel zacaly internetove stranky efektivne vyuzivat celou plochu obrazovky (viz. nejen zive.cz)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 09:50

Trochu to na mě působí, že to google dělá proto, aby časem mohl nenápadně zrušit ten řádek uplně, jako výchozí stránka hozenej Google a ať bude chtít jít přímo na adresu nebo ne, tak bude muset přez něj.EDIT: pokud ne, tak by se aspoň při každém přechodu mohla adresa někde na chvíli zobrazit, aby měl člověk nějkou šanci rozeznat správnej web od imitace.Než schovávání adresy bych osobně víc ocenil, kdyby vedle full screenu udělali něco podobnýho, ale aby zůstaly vidět panely OS apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 09:40

Já teda nevím, zrovna to zkouším a celkem se mi to líbí Ještě dodatek.. Jsem zvědavý kam google šoupne ikonky s rozšířeními.. Třeba takový Gmail Checker mi tady chybí .. Jestli to dají na lištičku se záložkama, tak se dostaneme na úroveň IE a její superkrátké lišty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 09:34

Jaký šroubovák?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 09:16

Na jednu stranu si pořád z browserů mizí věci aby se získalo pár vertikálních pixelů navíc a na druhou stranu se monitory pořád snižují a rozšiřují (4:3->16:10->16:9->?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 08:52

Absolutni zmizeni adresniho radku je imho hovadina.Ale to aby ten adresni radek nebyl "trvale" zobrazen bych i uvital. Protoze na nej opravdu nemusim civet po celou dobu co jsem na te strance. Me by vyhovovalo, kdyby ten adresni radek byl skryvaci. Tj neco jako umi Windows s hlavnim panelem, kdyz si nastavim automaticke skryvani. Tj kdyz bych napriklad najel mysi na horni stranu prohlizece (do tabu) tak by se pod nimi mohl zobrazit ten adresni radek. A kdyz bych pak mysi zase sjel dolu (az pod zobrazeny adresni radek) tak by zase zmizel.
A taky by bylo vhodne, aby pri kazde zmene adresy se ten radek zobrazil treba na 5s a ukazal mi tu aktualni adresu.
Pokud by fungoval takhle, tak bych opravdu nepotreboval, aby byl ten adresni prouzek trvale zobrazeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 08:48

Výborně!
V první fázi schovejme adresní řádek (samozřejmě volitelně), v druhé fázi ho úplně zakažme a udělejme homepage, na které budou jen odkazy na pouze ty zaručeně "správné" a "politicky korektní" weby, to přece mají ovečky rády. V třetí fázi "optimalizujme" vyhledávač tak, aby ty nekorektní weby vůbec nenabízel a pro jistotu je budeme úplně blokovat, ať má pan Sarkozy radost. V poslední fázi bych navrhl řešení paní Pohlové, tj. všechny ty počítače a internety zakázat, neboť beztak každý bude mít svůj vlastní čip implantovaný pod kůží ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 08:46

Mně Canary zatím ještě chrome 14 nenabídlo. Dnes aktualizovaná verze je 13.0.777.1 . Ovšem jsem na 14tku zvědav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 08:45

jestli se adresbar odstehuje do vecnych lovist, odstehuje se chrome z meho kompu tamtez.. to uz neni "odtucneni designu", ale anorexie.
Mimojine nejde jen o adresni ale soucasne i vyhledavaci radek a lovit nekde mezi zalozkama tu aktivni abych si pak mohl vyhledat (kdyz nechci vytvaret novou) my prijde vopravdu zbytecny... doufam, ze to jeste chvilku pujde nepouzivat, tuhle jejich "ficuru"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 08:37

Už se těším až si budu moc přinést chrome-terminál z obchodu domů. Někde jsem četl, že 4/5 firemních počítačů by s tím šlo nahradit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 08:33

Tak to vypadá, že v linuxové vývojové verzi to není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 08:33

A proč to neudělají jako v mobilech, kde je adresní řádek na vrchu stránky a při scrollování zajede za okraj obrazovky...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 08:14

tak si s tím hraju ... jedna věc... když skryju toolbar, jak tam dostanu tlačítko bit.ly shorteneru, popř. dalších extensions? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 07:48

adresny riadok pouzivam zvecsa ku kopirovaniu URL a poslaniu kamaratovy, ked chcem nejaky zaujimavy web / clanok mu zdelit, ale inac ten riadok nejak extra nevyuzivam a pocas prezerania stranky, je uplne zbytocny, myslienka skryvania sa mi pozdava, uvidime ako to bude vypadat v praxi, ci to nebude na obtiaz, dufam, ze chrome tam ponecha moznost perzistentneho zobrazenia, keby nahodou, nech si moze kazdy zvolit Co sa tyka toho zabespeceneho spojenia pomocou HTTPS, tak myslim, ze ako sa zobrazuju ikonky na kartach, pre jednotlive weby, tak nejakou dalsou ikonou sa bude dat na tej karte signalizovat, ze sa jedna skutocne o zabespecene pripojenie.Kedysi browsery mali malo funkcii, malo tlacitok, potom sa casom zacali funkcie rozrastat, pribudali tlacitka, listy a dnesnej dobe sme zasa svetkami toho, ze sa vsetko zjednodusuje a tlacitka ubudaju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 07:46

Jak už jsem několikrát psal - pokud chci na obrazovce co nejvíce místa, tak nejlépe to má vyřešený IE, kde se v celoobrazovkovém režimu lišta skrývá. To je podle mě optimální řešení. Skrývat něco nějakým poklikáváním je nepohodlné. To si mohu zrovna zapnout ten celoobrazovkový režim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 07:32

Nevadi mi kam se podel adresni radek :) ve full screen mi plugin taky neukazuje adresu takze jsem si nejak zvykl. spis by me zajimalo kam se podely rozsireni? jestli budou schovane v te tenke care pod ouskem, nebo kde jsou :) na zkracovani adresy mam plugin, gmail mi zobrazuje zpravy sam ale mam i plugin, tak kde to je kam se podeli :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 07:20

Pokud je tento krok učiněn z důvodu více místa, tak je to podle mě naprostá blbost. Třeba já Chrome používám právě pro jeho adresní řádek. Mj. pokud správně pátrám v paměti, byl to on, který přišel s multifunkčním adresním řádkem. To on přece zrychluje práci s prohlížečem, udává přesnou pozici a chrání (alespoň částečně) před "vtipálky". Pokud má někdo málo místa na zobrazovaní, tak tento problém je už dávno vyřešen - celoobrazovkový režim. Akorát má jedinou nevýhodu - nejsou vidět záložky (i když přepínat se mezi nima dá, takže další ušetřený prostor).
Chtěl bych vidět člověka, který si za celý svůj život vystačí s 15-ti weby! Nezlobte se na mě, ale větší blbost jsem neslyšel. Možná je to tím, že uživatelé ani nevnímají, kolik serverů vlastně navštívili.
Víte o co se mj. snaží tzv. "rybáři"? Dostat své podvodné stránky co nejvýš ve vyhledávání. A pokud se jim to povede a vy neuvidíte alespoň jen tak koutkem oka adresu, máte zaděláno na přůšvih. Samozřejmě, že většinu podvodných stránek se podaří zachytit, ale co když právě nějaká prokllouzne?
U Chromu jsem si vždycky zvykal na věci, které se vymykaly nějakému zažitému standardu a mnohdy přinesly užitek. Ovšem v tomto případě si to nemyslím. A pokud by se někdy časem něco takového zavedlo, neváhám ani sekundu a odinstalovávám Chrome.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 06:56

Já bez adresního řádku rozhodně existovat nemůžu: 1) Naprosto většinu adres zadávám ručně, samozřejmě pomůže doplňování/historie.
2) Chci vědět na jakém webu vlastně jsem, někdy se klikáním na odkazy dostanu někam a nevím kam.
3) Často adresu právě navštíveného webu chci někomu poslat - vykopíruju jí odkud asi?
4) Spousta (většina) českých webů uvádí odkazy v článcích jako TEXT ne URL. Toto naprosto nechápu, je to zvrácenost a zabití základní funkce WWW. Pak naopak musím ten odkaz přes schránku cpát do prohlížeče.
5) Někdo mi pošle URL. V závislosti na kanálu někdy jde rozkliknout někdy ne.
6) URL zadávám podle časáku, letáku, billboardu.
A asi by šlo pokračovat..Závěr - bez adresního řádku se prostě NEDÁ žít!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 04:18

osobne si myslim ze uz dnes potreba neni. zejmena kvuli doporucenym strankach co clovek navstivil posledne. Ja konkretne si vystacim tak s 15 weby i kdyz ano obcas nejaky novy otevru. Ale stejne uz pouzivam Google a ne adresni radek. ani neklikam na odkazy odjinud. a kdyby jo? jak bych poznal ze nova stranka kterou jeste neznam ma presne takovouhle adresu? Podle me Google, Home, a Doporucene stranky bohate pro serfovani staci. Jinak si stejne myslim ze na surfovani je lepsi iPad nez notebook nebo stolni pocitac. Ochrana je tam vyssi a bezproblemova a navic je tam hodne prostoru na vysku :) adresni radek bych klidne zrusil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 02:57

přeju všem hodně štěstí až z vás nějaký podvodník vymámí nějaké citlivé informace které mu hezky vypíšete do jeho webové stránky kterou jste vůbec nepoznali protože vypadá uplně stejně jako originál kromě adresy - kterou ale neuvidíte - pro podvodníky je přechod na jeho stránky pomocí proklikání uplně nejjednodušíPS věřte že se dá napálit a můžete si myslet jak nejste chytří ale nikdo nedokáže hlidkovat jak ostříž 24/7 - taky jsem si to myslel jak nejsem chytrý a nechal jsem se napálit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 01:40

Mně se skrytý adresní řádek naopak velice zamlouvá. Osobně nepotřebuji neustále civět na adresu stránky a raději uvítám více místa na výšku, i když mám 24"vé zobrazovadlo. Taky si nemyslím, že by to vedlo k dezorientaci na stránce. Já se třeba při hlubším "zanoření" do stránky vůbec neorientuji podle její adresy. Spíše by mě zajímalo, jak bude vyřešeno její vyvolání na aktivní kartě. Dvojklik myšítkem na kartu mi nepřijde zrovna ideální. Spíš by se mi líbilo zobrazení adresního řádku hned po najetí kurzoru do prostoru karty, nebo něco na ten způsob. Nejvíc jsem ale zvědav, kam budou umístěny ikony rozšíření, i když jediné místo je asi vedle "klíče". Už teď je dost rozšíření, které svou ikonu nastěhovaly do adresního řádku a odtud nejdou přesunout jinam. Lze je v nejlepším případě pouze skrýt, ale to pak postrádají užitou hodnotu. Takže to bude ještě hodně práce jak pro Google, tak i pro autory rozšíření. Snad se to nějak vyvrbí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 01:19

Na svém 10' netbooku/tabletu (Asus eee T101MT...kdyby někdo rejpal, co nazývam netbook/tabletem) bych tuto funkci uvítal a asi si i zvykl. Doma na 24' monitoru mi těch pár pixelů nepřekáží. Spíš mi vadí spousta nepoužitého prostoru po stranách...ale to už je zase o něčem jiném...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 00:51

Prohlizec bez adresniho radku? No to vuuubec. Nehodlam si zvykat ani na chybejici rozbalovaci sipku. O tom zlem snu - zalozky nad adresou - ani nemluve. Inu, staryho psa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 05. 2011 00:50

no prvy moment, co preboha chcu spravit. ale po aktivovani, to az take zle nie je. na novy tab mam skratku, na refresh skratka, na adresu Ctrl+L, na zdrojovy kod alebo nastroje pre vyvojarov skratka. tak co viac potrebujem.
a to ze nevidim kam sa dostanem, prave tu si to mozno este viac vsimnem kedze pri nacitani sa nachvilu vysunie adresna lista a potom zmizne. uplne mi to postacuje na kontrolu a ak chcem si to pozriet lepsie tak si ju zobrazim. ale pouzivam to asi 10 minut. :) necham si to zapnute aspon tyzden a potom bude dolezite ci sa mi to bude pozdavat. ale teraz sa mi tato myslienka pozdava. v dobe ked strasne konzumujeme webovy obsah, tak sa casto dostavame z jednej stranky na druhu iba pomocou klikou na odkazy. vezmime si taky facebook. pise niekto adresu nejakej fotky svojho priatela alebo si to odklika? ja mam rad adresny riadok, pretoze cez neho googlim, a vyberam rychlo adresy ktore nemam v bookmarku alebo v rychlej volbe. ale o to zatial neprichadzam. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 00:22

Teď mi to přijde celkem nepředstavitelné, ale zřejmě bych si na to časem zvyknul a pak už by mi to přišlo zcela normální.. navíc na obrazovce u notebooků je dobré každé volné místo ve vertikálním směru, a co teprve u netbooků... PS: ten symbol z nástroji mně připomíná spíš klíč než šroubovák...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2011 00:17

Nevim jak pro ostatni, ale pro me je likvidace adresniho radku uplny nesmysl. Nejen ze ho cesto pouzivam bud primo na psani adresy nebo pro search, ale take mi proste pomaha orientovat se, kde vlastne jsem.Predpokladam ale, ze v Googlu nejsou tak pitomi, ze by radek uplne odstranili. A kdyz to proste bude jen moznost on/off tak je mi uplne sumak, ze tam ta divna moznost je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 05. 2011 00:10

parada..vyskušal som si tieto fíčury už davnejšie a celkom sa mi pozdávaju, len tomu treba vychytať chybičky a bude to perfektné..možno za pol roka to bude realita aj v stabilnej verzii..len tak ďalej Chrome..a samozrejme som zvedavy na stabilnu verziu Chrome OS, ktorým nahradim ten zavšivavený Windows

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor