8 alternativních nabídek Start pro Windows 8

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 169

Názory k článku

29. 11. 2013 22:30

Cca 2 měsíce jsem používal StartW8 a spokojenost z cca 60%. Občas bylo zobrazení startu dosti pomalé, ačkoliv se jednalo o nový poměrně výkonný notebook. Taktéž, neustále prokliky mezi desktop módem a dlaždicemi dosti obtěžovaly. Po upgrade na 8.1 a zobrazení 2 start tlačítek (vždy podle místa mouse-over) se práce stala neuvěřitelně neproduktivní. Poté jsem se rozhodl vyzkoušet placený Start8 a rozdíl je neskutečný. Vše svižné, spokojenost na 100%. Těch 5 dolarů je skutečně neuvěřitelně perfektní investice; najednou lze pracovat i Windows 8.1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 08. 2013 08:38

Mám asi dost zpoždění - s windows 8 přicházím do styku až teď (srpen 2013), kdy reálně hrozí, že za nedlouho bude ukončena podpora XP. Samozřejmě jsem to viděl už dřív, ale teď jsem nucen tu věc použít. No a vidím, že je to opravdu naprosto neuvěřitelný systém. Microsoftu se podařilo přivést uživatele k takovému zoufalství, že jsou ochotni platit za nabídku START.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 12. 2012 13:28

Proč proboha, do osmiček tlačítko start?? Od toho tam je metro. Nelíbí? Potom zůstanu u sedmiček. Nemusím si přeci z novýho OS dělat "starej".
Spíš by mě zajímaly jiný věci. Například - proč nefunguje "metro"ICQ? A podobně. Nějaký tlačítko....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 12. 2012 23:59

Já používám Windows 8 na desktopu a nemám s tím žádný problém. Je to rychlé a aplikace v Metru jsou v mnoha ohledech velice užitečné. Já jsem si v Metru oblíbil hry, protože jsou stejné jako mám na mobilu (v rámci možností) a ovládají se i myší úplně vpohodě Ještě až bude integrace Kinektu, tak to bude možná ještě lepší, ale uvidíme jestli to vyjde. Jak tu někdo píše že mu to nekomunikuje se softwarem, tak by mě zajímalo se kterým teda, to musí být něco dost atypického, ale pak to tím pádem není berná mince. Mám Windows 8 už od srpna když vyšli pro partnery a developery a každé zařízení na které jsem to dal, je rychlejší a takové fiasko jako byly Visty to W8 rozhodně nebudou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 12. 2012 19:22

Kde ste nechali startisback? ten využíva skrytý kód štart menu čo ostal v osmičke a teda nebeží nič navyše, žiadne služby ani programy, je to originál štart v podstate a je najrýchlejší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 12. 2012 17:54

Mě se líbí ten Pokki . Ale W8 si kvůli tomu instalovat nebudu, z mých zkušeností je neskutečně nekompatibilní se softwarem a drivery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 12. 2012 13:03

Ale jak tak koukám, na KDE a Gnome shell nemá nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 12. 2012 09:59

Windows 8 je podla mna rovnaky nedorobok ako Vista, s tym rozdielom, ze zatial co Vista mala len zbytocne prehnane naroky na hardware a aj tak s nim nevedela poriadne pracovat (ale inac to bolo pouzitelne), tak Windows 8 ma dofakane komplet cele prostredie a preto je to v konecnom vysledku bez dalsich aplikacii cele nepouzitelne ... . Je to maximalne neprehladne a po 2 tyzdnoch neviem metro stale pouzivat, "neviem" sa zbavit ikoniek ktore nepotrebujem, neviem ako prepinat okna ci zatvarat aplikacie, proste pre mna to nieje vobec user friendly a nebavi ma googlit, aby som sa "naucil" ako system pouzivat. V desktop mode ak sa clovek aspon trosku nevyzna v nastaveniach, tak si nenastavi absolutne nic, v podstate sa bezny clovek nedostane ani do ovladacieho panelu ... a to je podla mna zle, cele zle. Nehovoriac o tom ,ze som sa chcel zbavit prihlasovania do windows cez heslo a nejakym zazrakom som sposobil to ,ze som sa nevedel dostat uz do windowsu vobec a musel som vratit notebook do tovarenskeho nastavenia. Dalsia vec co ma irituje a neviem sa toho zbavit je, ze som stale prihlaseny ako uzivatel Jan Mriezka ... take meno som v zivote nikde nezadaval. Lenovo este ani nema utility pre moj notebook a tak vlastne ani neviem jednoducho zapnut bluetooth a ani prepnut pc do nejakeho usporneho energetickeho rezimu v pripade behu na baterku ... je toho viac co mi momentalne lezi v zaludku. Nemam sa za pocitacovu lamu, ale pre mna je W8 fail... maximalne neprehliadny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 12. 2012 08:57

Vždy s novou verzí se vyrojí řada haterů se slovy "na tento systém nikdy nepřejdu", ale stejně přejdou - stejně jako přešli z Win9X na řadu WinNT a jejich postupně vydávané verze. Když vyšly WinXP, také jsem tvrdil, že to jsou omalovánky na .... a pak stačilo si zjistit, co je ve WinXP na rozdíl od Win2k dotaženo do konce a také se mi na nový systém několikrát vyplatilo přejít. Víme, že Win Vista byl tak trochu fail, ale stačilo ve Win7 doladit novinky z Vist a problém byl vyřešen.Navíc Windows jsou masivně zveřejňovány už v beta a RC verzí a dle reakcí uživatelů (a posbíraných dat o tom, jak lidé systém používají) se ještě ladí věci do RTM verze. Takže RTM je vlastně nultý ServicePack.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 12. 2012 00:45

Já teda s osmama nejsem moc spokojenej.Sice vyřešily můj velikej(ale taky jedinej) problém co jsem měl na sedmách (a to ovladače na zvukovku),jinak jejich chod je o dost pomalejší než sedmy i když to může být přizpůsobenim v zhledu zpět na sedmičky(píšu z ntb se sedmama,osmy mám na velkým počítači).Detaily mohu doložit zítra,až budu na stolním kompu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 23:37

na win8 bych přešel jedině pokud by šly přepnout do vzhledu win98
každé windousy které používám si vždy přepnu do vzhledu win98 protože to je to nejlepší co kdy mrkvocoft udělal tedy samozřejmě z hlediska čistě vzhledového
jednoduchý strohý přehledný nenápadný maximálně účelný
když vidím to metro tak je mi na blití

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 21:32

Jak je vidět, tak Microsoft ztrácí půdu pod nohama a vymýšlí krávoviny jako jsou Windows bez tlačítka Start. To tlačítko tam není jen jako ozdoba, ale je to hlavní přístup k nastavení Windows. Firma, která kašle na uživatele svých programů si zaslouží aby skončila v zapomnění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2012 19:43

dalo se očekávat že něco podobnýho vznikne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2012 19:42

už né, prosím už néééé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2012 18:35

Další systém by logicky měl být opět patlací - dotykový v kombinaci s příkazovou řádkou. a externí firmy k tomu budou prodávat možnost používání klávesových zkratek.
Ale vážně, nabídku Start jsem stejně používal co nejmíň, radši mám ikony na ploše.
A uklizeno neznamená, že se všechno odstraní, to je jako léčit vyrážku amputací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2012 18:28

Tvůrci Start8 dokázali krásně využit masové hysterie okolo chybějící nabídky Start. Vydělali na lidech, kteří tak lpí na zažitých rutinách, že každou změnu hodnotí nesouhlasným mručením, aniž by se zamysleli, proč ke změnám dochází, a jak z nich mohou těžit.Úsměvné je, že tito uživatelé potřebovali ke svému zjištění, že vlastně nabídku nepotřebují, nejdříve vysolit stovku za Start8. Jde o krásnou ilustraci toho, jak ten, který se odmítá přizpůsobit době a vývoji, bude vždy doplácet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 16:08

Pro Windows 8 ty nabídky hledáte v jednom kuse, ale na OSx (nevím co to přesně je, ale prostě ten systém od applu) jste t nikdy nehledali. Vysvětlete mi to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2012 15:31

Mám koupený Start8 a nepoužívám ho, protože naopak vyhledávání v něm je nepoužitelné (leda by se za poslední asi 1-2 měsíce něco zásadně změnilo). Používám Classic Shell, který sice nevypadá nejlíp,a le zato dobře funguje.
S dalšími programy zkušenosti nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2012 15:15

Já jsem si prostě na úvodní obrazovku naskládal zástupce svých programů a vyházel to co tam bylo. Je to lepší než jakákoliv jiná nabídka start.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 14:30

Místo alternativy je nejlepší použít rovnou Windows7. Nebo použít program STARTzjs a je jedno, jaký máte systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 13:53

Tak buď chci W7 nebo W8, a instalovat si něco co zlý Microsoft vystříhal mi přijde hloupé. Teď řešíte jakou start nabídku si doinstalovat a za chvilku se bude řešit v další generaci Windows i taková triviální věc jako hodiny, od koho si je jen nainstalovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 13:36

Co si budeme povídat.... duševně zdravý člověk si Windows 8 stejně nikdy nenainstaluje, tudíž tohle není potřeba řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 13:33

Presne takto nejak to vyzerá u mňa: http://www.zive.cz/ShowArticleImageFull.aspx... .
A tipujem, že u väčšiny užívateľov Win8 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 13:00

Nechápu, pro bych měl nahrazovat novou hlavní obrazovku pc na které se dozvím díky těm animovaným dlaždicím skoro všechno co potřebuju bez jedinýho kliknutí, nějakou nabídečkou, s třetinku funkcí co má nová plocha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2012 12:13

Já myslím, že staromilci by se neměli spokojit s návratem k tlačítku Start. Požadoval bych na jejich místě nahradit Windows Explorer za starý dobrý Norton Commander a jako hlavní systémový shell nastavit MS DOS command prompt. Hlavně ať si proboha nemusejí zvykat na něco nového.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 12:12

Mno, snaha je to pěkná, vylepšit W8. Jen jestli není (pro ty, kterým je z layoutu W8 blivno) jednodušší zůstat u svého oblíbeného systému. Fičury, jako vylepšený Průzkumník (nepamatuji se, kdy jsem tu neergonomickou hrůzu spouštěl) či rychlejší start (pár vteřin jednou denně mi opravdu nevadí) mi za to nestojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2012 11:56

Ja používam Start8 od Stardocku, vyskúšal som aj free alternatívy, ale toto mi najviac vyhovuje. Za tých pár šupov čo to stojí je to skutočne dobrá kúpa a hoci by som sa nejako bez Start tlačidla zaobišiel, som výrazne spokojnejší, keď ho mám a všetko je poruke tak ako som zvyknutý z Win7 alebo starších verzií (postupne som mal všetky).
S Windows 8 (verzia Pro, x64) som zatiaľ maximálne spokojný, je rýchly, svižný, inštalácia mi vyriešila niektoré starosti, ktoré som mal v poslednej dobe na Windows 7, mnoho vecí funguje aj bez dlhého hľadania a sťahovania ovládačov ako na Win7. Keďže hrávam aj hry, mám ich legálne vyše 250 - Steam+Blizzard+Origin, zatiaľ som sa nestretol ani s jednou, ktorú by som nerozbehal aj na Win8, hoci treba poznamenať,aby som bol férový, že nehrávam všetky hry a všetky som neskúšal na Win8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2012 11:23

To je zase jednou thread :D nejvíc se mi líbí koumáci co mají Windows 7 protože mají 50 monitorů 100 spůštěných aplikací a chtějí na počítači pracovat a to přece na Windows 8 nelze! Windows 8 je na práci s více monitory mnohem vhodnější než Windows 7 (vlastní zkušenost).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2012 11:14

načo si kaziť systém takým humusom ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2012 10:04

Tohle si pamatuju i ze začátků sedmiček - lidi šíleli, že tam nejde klasický start a není tam panel rychlého spuštění a honem sháněli bastly, které by jim to tam dodělaly. Pak to utichlo a dnes si na práci postaru až na pár výjimek nikdo ani nevzpomene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2012 09:27

vyskusal som viacere nahrady za Start menu a nakoniec som kupil Start8. Je uplne prelozeny do nasich jazykov SK, CZ, vypada uplne rovnako ako povodny Start z Windows 7 a tiez ponuka funkcie ako po prihlaseni skok na desktop (skip metro).Aj ked Windows 8 pouzivam iba na testovanie vo virtualnom PC, cena za licenciu Start8 nie je vysoka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2012 09:23

Nemám potrebu si kaziť stabilný windows nejakým zmetkovým hackom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 09:05

Používám www.classicstart8.com který nemá žádné extra funkce ale původní menu nahradí dokonale a na rozdíl od Start8 je zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2012 08:36

Dotaz: když nainstaluju nějaký program, tak se přidá normálně do metra. Z metra ho můžu přidat na hlavní panel plochy, ale jak ho dostanu na plochu? Teď to dělám tak, že otevřu průzkumníka, najdu spouštěcí exe, vytviřím zástupce a dám ho na plochu, ale to to nejde nějak inteligentnějc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 08:35

Používám Start8 a naprostá spokojenost. V Metru jsem za ty 2 měsíce byl jen párkrát ze zvědavosti. Vlastně mi ani tak nevadila absence tlačítka start, jako mě iritovaly aktivní rohy a schované tlačítko vypnout.Každopádně Metro opravdu fail. Doporučuju se tam nedívat, nainstalovat si tak 10-15aplikací a pak ho pět navštívit. Ten bordel, co tam ty aplikace nasekají Vás pak už definitivně odradí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 08:29

Používám aplikaci startisback, taky placená 3$ za 2 počítače, ale chová se opravdu úplně stejně jak start na semičkách, opravdu spolehlivá aplikace, můžu doporučit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
tc
18. 12. 2012 08:28

Může mi někdo prosím vysvětlit, proč používat W8 a doinstalovávat si doplňky co z toho dělají W7, místo toho zůstat u W7?Rychlost startu? - počítač maximálně uspávám a pokud se jednou za čas restartuje kvůli aktualizacím, tak tu chvilku počkám
Rychlost systému? - pořád se o tom mluví, ale nikde jsem žádný test výkonu neviděl (pokud by náročnost systému byla prokazatelně třeba poloviční než u W7, tak bych si W8 taky pořídil, ale prostě nikde jsem žádnou takovou informaci nenašel)Jediné co já vidím je:
- nové GUI umožňující spuštění pouze 1app (huh, když jsme se v době DOSu a roce 1980 obešli bez multitáskingu, obejdeme se bez něj i dnes)
- ve stávajícím GUI byly odstraněny všechny stíny aby se co nejkvalitněji skrylo, které okno je "nad" kterým
- polovička nastavení OS se pro větší přehlednost přesunula z ovládacích panelů v Explorer shellu do Modern UI
- A PC odemykat slidem myši předtím než napíšu heslo? -> nejergonomičtější věc na světěMůže být prosím někdo tak hodný a vysvětlit mi přínosy W8? (např. odkaz na to, že jsou o 30% méně nenažrané než W7. Že dokáží lépe využít....já nevím. něco)
prostě důvody proč je používáte?
fakt mě to zajímá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2012 07:36

Jsem myslel, že živě běží na nějakém pořádném serveru a tady se najednou dozvídám, že běží na laptopu Jakuba Čížka! viz: http://www.zive.cz/ShowArticleImages.aspx...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2012 07:32

Vyskúšal som takmer všetky, ale potom som zistil, že je to zbytočné. Windows 8 používam tak ako je, podobne ako whisky, bez ľadu, bez sódy, dokonca aj bez vody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 06:39

vse z uvedenych programu krome Classic Shell je nesmysl !V Classic Shellu ktery je zdarma se daji vybrat a poladit nejenom skyny ale i ostatni funkcionality ! Mam pocit ze autor clanku vubec Classic Shell nemel nainstalovany a videl ho jen nekde na na youtube ? v soucasne dobe je verze 3.6.3 kde zaklad programu je v cestine a ovladaci menu programu v anglictine ale nevadi neb na strankach si stahnete dll a mate i nastaveni programu v cestine. Ja tento Classic Shell pouzivam od prvni verze na w7 a nenecham nanej dopustit a osobne puzivam skyn win XP .) . Samozdrejme mi to jede i na w8 . Je to vubec nejlepsi program v t teto kategorii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 06:11

Start8 vypadá skvěle. Škoda, že něco podobného nepřidal Microsoft už v základu a nedal každému možnost volby jestli metro nebo klasický start. Každý by mohl používat co mu vyhovuje a všichni by byli spokojení. Navíc i v případě samotného metra mi tam dole chybí tlačítko pro vstup (něco jako býval start). Lovit někde v rohu po najetí myši vyskakovací kostku není zrovna nejlepší na používání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 06:11

Koupil jsem si Start8, poměrně funkční a pěkná nabídka, na jakou jsem zvyklý z Win7. Ale pak to trochu začlo dělat problémy s menu v rozích obrazovky a v tu chvíli jsem si uvědomil, že na Start8 vlastně vůbec neklikám, takže jsem to smazal a existuju bez toho poměrně spokojeně, jen jsem se naučil víc pinovat k taskbaru a pak u jednotlivých aplikací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 02:28

nabidek jsem vyzkousel vicero a taky jsem zustal u Start8, zatim v trial verzi, ale planuju si to koupit, $5 je prijemna cena za neco, co budu pouzivat denne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2012 01:59

Už nepotřebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2012 01:29
avatar
18. 12. 2012 01:28

Win8 používám na stolním PC bez doplňků už nějakou tu dobu a musím uznat že je mám celkově mnohem raději než sedmyčky! Fuck Me, Right?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 00:54

Já si počkám, až MS jedno z toho zakomponuje do ServicePacku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2012 00:32

Myslím, že tohle už jsem tady viděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor