4 nástroje pro ovládnutí profilů na sociálních sítích

Správa více profilů na sociálních sítích může být otrava. Specializované nástroje však usnadní publikování příspěvků, jejich plánování i podrobnou analýzu jejich dosahu.
Kapitoly článku

Sociální sítě se přesunuly z pozice nástrojů sloužící pro komunikaci s přáteli do roviny marketingových kanálů. Inzerce na nich zobrazovaná, stejně jako příspěvky na firemních profilech mohou dramaticky ovlivnit povědomí uživatelů o konkrétním produktu. A protože samotné sítě nabízí především funkce pro správu jednotlivých kanálů s omezenými vlastnostmi, vzniká řada služeb, které správu firemních, ale i osobních profilů posunou o několik úrovní.

Základem takového nástroje je možnost propojení všech nejvýznamnějších sítí – kromě Facebooku by to měl být i Twitter a hodí se i Google Plus. Na každé sítí by mělo být možné spravovat více účtů. Chybět nesmí plánování příspěvků s možností pozdějšího publikování, podrobné statistiky, zkracovač odkazů hodící se především na Twitteru.

Zatímco ještě před několika málo lety existovalo poměrně hodně klientů jak pro Facebook tak Twitter, po drastickém ořezání API u obou sítí mnoho klientů zaniklo. Udržely se tak především webové služby, které mají silný komerční potenciál. Vybraly jsme tři z nich a přidali univerzální nástroj, který lze dobře přizpůsobit i pro použití se sociálními sítěmi.

Kapitoly článku

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,