1) ano, bylo první, to však neznamená, že je dnes nejlepší
2) ve své době ale bylo opravdu nejlepší, to nikdo nemůže popírat
3) ebanka vznikla z expandia banky a o její úspěšnosti se dá docela polemizovat, protože zase tolik klientů neměla, ale to bylo spíše nedůvěrou, neznalostí a malou penetrací internetuŘada dnešních IB je kvalitních a jejich hodnocení je dost subjektivní, protože každý potřebuje něco jiného a to nemyslím jen po stránce funkcí nebo služeb, ale i vzhledu. K tvým třem otázkám:1) komfort, to je to co mi vždy u eKonta chybělo - bylo to vždy extrémně pomalé. Já osobně dám i na design a ten je u eKonta na dnešní poměry děsivý.
2) všechny banky používají SSL a (asi) všechny mají i SMS ověřování. Některé banky pak mají ještě další možnosti autentizace (je stále u eKonta kalkulačka?). Každopádně co je u eKonta bezpečnější?
3) počet funkcí je subjektivní. Jak už jsem psal - každý potřebuje něco jiného, proto jednomu stačí par funkcí od mBank a jiný potřebuje kompletní správu jako právě třeba u eKonta. Hodnotit podle toho IB je tedy poněkud zavádějící, stejně jako hodnotit ji podle designu, na který třeba já dávám jistý důraz.eKonto jsem zrušil zhruba před dvěma lety, právě kvůli stagnaci, ale i kvůli Raifky, která eBanku koupila, protože potřebovala IB, které si sama nebyla schopna napsat. Ale jednak jej v podstatě dál nerozvíjela a jednak se objevila řada služeb, které nebylo možné řešit online, ale musí se klasicky na pobočku. Měl jsem možnost pracovat s IB spořky, FIO banky (staré i nové), mBanky a staré KB (nové jsem viděl pouze na screenech), AirBank a GE a právě GE považuji z těchto IB za nejlepší - je rychlé, přehledné a graficky příjemné.