Stale se tu resi proc Alza to, proc tamto, proc tam ma moc lidi, proc prosperuje.....
JA vam reknu proc, protoze KOMUNIKUJE!!! Ten jejich zelenej mimozemstan, akcni nabidky...etc.,ma jednoduse uspech. Vyvolava pozornost, pak z toho je zajem, pak rozhodnuti a pak akce=nakup. Pro ty co je to zajima je to modelova reakce cloveka AIDA (viz. wiki, mr. Google a dalsi).
Pokud si dobre vzpominam, v poslednich dvou letech zadny e-shop nemel promo rano v tv u snidane a ani nemel takovou grafickou ikonu (zelena cosi :) ) Kdysi davno myslimze 100mega mela mys a mozna i v tv, ale preci jen jsme uz trosku dal. A navic tomu nasadi korunu nalepkou te "zelene cosi" v balicku s objednanym produktem.
Jsou jini, jsou videt a verte, ze se jim penize investovane do marketingu bohate vyplaci ( i prestoze nejsou levnejsi ani kvalitnejsi).
Ostatni si mysli, ze penize takto investovane jsou vyhozene do kanalu, at si to mysli.... nikomu to nenutim, pokud nejsou opravdu zavedena znacka jako TS Bohemia nebo par dalsich nemaji sanci na uspech bez "komunikace". "Reklama je komunikaci, komunikace neni jen reklama"
Ps: Delam na komunikacnich kampanich a to byste se divili, jak nekterym spolecnostem rostou obraty po proinvestovanych statisicich a krasne jim tyto naklady zaplati a pridaji tucny balik zisku. :)