(inzerce) Akce proběhla v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program byl letos propojen s cestováním a téměř 150 účastníků akce se tedy rozhodně nenudilo.
Zákaznický den společnosti Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálními zákazníky a partnery. V letošním roce podpořila Zákaznický den kromě významných odborných partnerů jako Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Westcon, Avnet, Sefira a SugarCRM také řada mediálních partnerů, což celou akci posunulo blíže k odborné veřejnosti a dalším zájemcům o potenciální spolupráci, kteří měli možnost také tuto akci navštívit a získat další informace ze světa ICT.
Na akci byly představeny novinky týkající se jak aktuálního dění, tak nabízených řešení, produktů a služeb společnosti Algotech a jejích partnerů. Samozřejmostí bylo také sdílení best practice, ve kterých se stávající zákazníky, v letošním roce konkrétně Komerční banka a Lama mobile, podělili o zkušenosti ze spolupráce se společností Algotech na vlastních projektech. Nedílnou součástí akce byly také technické koutky, kde byli zákazníkům a všem zájemcům k dispozici jak specialisté a konzultanti společnosti a partnerů, tak produkty k vyzkoušení.
Akce byla ve večerní části doplněna panelovou diskusí s polárníkem Miroslavem Jakešem a ředitelem cestovní kanceláře Adventura Petrem Novotným.
Informace ze zákaznického dne můžete najít na na sociálních sítích Facebook, Linkedin a Twitter a www.algotech.cz.