Zákazníci GTS Novera mohou chatovat se svým operátorem

Diskuze čtenářů k článku

Pavel  |  16. 01. 2008 21:53

Kéž by takovouhle službu mělo UPC. Jenže ti mají monopol a tak se k nim zákazník nedostane dokud nezaplatí aspoň třičtvrtěhodinové čekání na neznalého "telefondržícího"... To je budoucnost služeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rule  |  16. 01. 2008 22:38

je to banda zlodeju a vubec nechapu jak nejaky trotl mohl schvalit pohlceni karnevalu temahle banditama

karneval stal za prdek a clovek z nej obcas nechapal ale tyhle hajzlici to nema obdoby

zvedli nam poplatky o vic jak stovku a nikdo se neobtezoval to dat vedet dopredu, dat na vyber ani nic .. a na mail neodpovidaji, telefonovat 3h cas fakt nemam a pisemne se taky nebavej

a nakonec kdyz uz se podarilo tak nam bylo zdeleno ze si mame pockat ze za cca 3 tydny bude nekde na jejich webu oznameni proc to bylo

tomu rikam jednani .. a stat? COI? CTU? NIC jen at kradou straky komplet dokola

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 02:55

Jen klid - u GTS se sice člověk občas dovolá i pod 10 minut, ale pipka to beztak jenom překlove do formuláře a tím veškerá aktivita končí, zbytek schématu viz kabeloví monopolisti z UPC...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  17. 01. 2008 10:16

Myslím, že nejlepší je téhle bandě zlodějů vypovědět smlouvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  16. 01. 2008 21:09

Správný krok k zákazníkům, chválím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Pragl  |  16. 01. 2008 21:54

Bohuzel zakaznicka podpora GTS je priserna, pravdepodobne nejhorsi s jakou jsem se kdy setkal. Problem je jednoznacne v zablokovanem toku informaci mezi jednotlivymi oddelenimi. Toto nevyresi zadna technika ale pouze schopne a prikladne vedeni lidi.

MP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 01. 2008 02:51

Souhlas - stejně na tom druhém konci sedí pipka, která při maximálním vypětí maximálně sotva zvládne předatlovat doručenou stížnost do formuláře.

Nechápu, k čemu GTS pro služby domácnostem typu ADSL provozuje telefonní linky 24/7, když technickou podporu poskytují stěží v pracovní dny od 10-16 ... takže teď by si ty nekompetentní pipky (které po drobném naťáknutí nechápou ani rozdíl mezi LAN a WAN IP a jako univerzální kůru na cokoliv doporučují restart modemu a počítače!) měly s nebohejma zákazníkama i chatovat?

Nedej bůh, že se Telecomu něco (tak jako v mém případě o vánocích) vysere třeba na štědrý den (v pondělí odpoledne) - pipka sice má službu, ale otráveným hlasem prostě oznámí zákazníkovi že má smůlu, protože technik který má právo kontaktovat Telecom bude v práci - když dobře - snad ve čtvrtek po obědě - a pak že se to snad nějak začne řešit. Služby jak kráva - nebýt toho že telekominík (kterého zákazník cizího operátora osobně NESMÍ kontaktovat!) po svátcích sám z dobré vůle nakopnul svůj pojebanej DSLAM, nejelo by to doteď, GTS ani nic neřeší.

Takže jak (díky zrůdám typu Beďára a spol.) nesnáším O2/Telecom, jsem teď u GTS ve výpovědní lhůtě a pro příště už si NIKDY nebudu jakoukoliv službu objednávat od jakéhokoliv "dealera" nebo "virtuálního operátora". Jsou to vyhozené prachy a v případě problémů se člověk ani náhodou nedovolá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  23. 01. 2008 08:35

Milý Míro, souhlas - vše je v lidech.

Nevím jakou máš osobní zkušenost s ostatními telekomunikačními poskytovately.

Samozřejmě, že vždy záleží na koho momentálně v té či oné firmě narazíš.

V telekomunikacích se pohybuji krátce ( jen 5 let ), ale v globálu jednoznačně nejlépe vychází GTS Novera.Nebudu zde kritizovat ostatní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  16. 01. 2008 21:03

Hewlett Packard to ma na svym webu taky.. bohuzel pouze anglicky.. ale je to opravdu dobra sluzba, i kdyz stejne jako na telefonu, musi clovek kapnout na cloveka, co tomu rozumi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor