Žádné překvapení. E-shop vybíráme podle toho, jestli pošle balík zdarma

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 94

Názory k článku

26. 11. 2017 11:58

To já tedy ne... Poštovné mě nezajímá, naposledy jsem si kupoval strojek za skoro 4 tisíce. A tam už mě ta stovka nevytrhne, spíše potřebuji doručit bezpečně a na čas. A pokud už něco kupuji tak drahého, tak rozhodně na eshopu který znám, nebo který má alespoň dobré recenze. Jako příklad mohu uvést 99% spokojenost, na heurece, eshopu holime.cz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 04. 2015 09:43

Dobrý den, zajímavý článek nicméně sy myslím že ne tak úplně pravdivý. Já osobně vnímám poštovné nebo dopravu zdarma spíše jako bonus! Samozřejmě co se týká výše poštovného tak se u některých prodejců neskutečně liší a to tak, že mě to již párkrát donutilo vyhledat kvůli ceně dopravy jiný shop. Zrovna minulý týden, kdy jsem na dupydup.cz objdnávala fusam od Emitexu pro švagrovou jako dárek jsem výtala dopravu zdarma, proptože už tak stál fusak 1000 korun a to ještě zlivněný. A co si týká zasílání na dobírku, tak edříve jsem to jinak než na dobírku nedělala, dnes mi ale nedělá problém u ověřených prodejců poslat peníze předem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Dobrý den, e shopů jsem vystřídala už hodně. Né vždy jsem byla spokojená a pokud jsem už byla tak jen u první a druhé objednávky, dále pak nastaly zkraty ze strany e-shopu v podobě dodání zboží těžké vyřízení reklamace apod. Naštěstí mám ještě jeden a to je Mad Maf Fashion na které se můžu opravdu spoléhnout a vždy si tam něco nového vyberu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 04. 2014 12:32

Já si taky myslím, že to je docela mimo realitu - to poštovné stejně musí zákazník nějakým způsobem uhradit, ať už jako položku poštovné nebo navýšením ceny daného produktu - někdo to zaplatit musí, že ano. Podle mého je nejlepší, když e-shop nabízí osobní odběr. Zrovna včera jsem něco vyzvedával manželce v UTC.cz a nebyl žádný problém. Naopak tuhle možnost preferuji nejen kvůli úhradě, ale i kvůli tomu, že si zboží mohu na místě prohlídnout a řešit případné problémy, pokud se nějaké vyskytnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 02. 2014 12:31

Tak někde to jde, ale jen spíše u dražšího zboží. Kdybychom měli např. posílat knihy zdarma, tak nám na provoz a zisk příliš nezbude. Na druhou stranu zaplatit do 50 Kč za doporučenou zásilku při platbě na účet není zase tak hrozné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 02. 2014 17:13

nejlepší zkušenost mám zatím s Amazon Prime, zboží dodají do druhého dne včetně soboty a neděle, je to fakt rychlovka - mi teď běží volný trial (1 měsíc)... ale neobjednávám z tama tolik, abych si to platil i dál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 02. 2014 15:13

Rozumný člověk nebude vybírat podle toho, kde je doprava zdarm, ale podle toho, kde je nejnižší cena zboží + dopravy (plus ještě důvěryhodnost shopu, samozřejmě). On prodejce nebude platit dopravu ze svého, on jí promítne do ceny zboží, takže často to zboží s dopravou zdarma vyjde dráž, než jinde včetně ceny za dopravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 02. 2014 15:00

Poštovné zdarma je ideální pro eshopy, které chtějí nahnat nižší nákupní cenu při velkém objemu větší objem pohledávek = nižší ceny u dodavatelů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 02. 2014 12:05

Nemusí být doručení zdarma ale nesmí to být přestřelené. Zejména u malých věci, které se dají poslat v obálce jako dopis mi přijde poštovné 160 Kč a podobné jako špatný vtip. Logicky se takovému obchodu vyhnu a raději koupím jinde o něco dráž ale s reálným poštovným takže ve výsledku mám celý nákup levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 02. 2014 11:15

Poštovné nemusí být hned zdarma, stačilo by aby eshopy byly schopny zasílat předměty co se vejdou do obálky a mají hodnotu pár stovek jako doporučené psaní za 40 - 50 Kč podle váhy a ne hned všechno za jako obchodní balík/balík do ruky za stopade.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2014 10:55

Nejlepší je stejně osobní kontakt.Přes e-shop se kolikrát složitě vyjednává záruka a její uplatnění.A hlavně osobní kontakt je daleko cennější jak chladné nakupování přes E-shop.Když jsem si kupoval hry tak vždy v JRC už jen s toho že jsem tam musel ject.Pak si hru vybrat a těši se domů až to rozbálím a nainstaluju.Když bych si to obědnal přes e-shop tak bych se o tohle všechno připravil.Přes e-shop jsem si pořídil Koss Porta Pro jenže za dva měsíce se ulomil konektor.A místo seriozní reklamace mě akorát poslali adresu někam do Brna a ať to tam zašlu.A pak čekat kdo ví jak dlouho než se to opraví.Raději sem si koupil jiná v Datartu a vím že když se rozbijí tak je tam jen odnesu a nemusím se o nic starat.Proto si myslím že stejně nejlepší formou nákupu je osobní jednání ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2014 10:52

Dávájí přednost dopravě zdarma? To by pak nesměl bejt největší mimozemšťan. Dopravu zdrama má pro počítače snad jen Alfa a TSko ne?Lidi toho nakecají, ale jakmile vidí reklamu skutek utek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 02. 2014 09:46

A platbu kartou nikdo nepoužívá? Přijde mi to mnohem rychlejší a pohodlnější, než platba převodem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2014 09:03

Tak já taky přispěju statistikou. Za 7 let zpět se to jasně přiklání od dobírky k platbě převodem. V závorce jsou procenta pro čistě zasílané balíky bez osobních odběrů. Jenom pro informaci, jedná se o chovatelské potřeby a akvaristiku, celkový vzorek jsou desetitisíce objednávek.2013
převodem 15% (27%)
dobírkou 42% (73%)
osobně 43%2012
převodem 17% (26%)
dobírkou 48% (74%)
osobně 35%2011
převodem 15% (23%)
dobírkou 51% (77%)
osobně 34%2010
převodem 15% (21%)
dobírkou 56% (79%)
osobně 29% 2009
převodem 14% (18%)
dobírkou 62% (82%)
osobně 24%2008
převodem 9% (12%)
dobírkou 69% (88%)
osobně 22%2007
převodem 8% (10%)
dobírkou 77% (90%)
osobně 15%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 02. 2014 08:50

Mně si za dopravu připlatit nevadí (když je zboží dost levné). Jen nemám rád eshopy, co nemají českou poštu. Poštu mám od bydliště kousek a můžu se tam stavit, když mám zrovna volno, domlouvat si čas předání je často zbytečně komplikované. Nejradši si ale vyzvedávám zboží na prodejně (a platím přitom).Nerad platím předem...zrovna před nedávném jsem objednával zboží, co má jen pár eshopů, tak jsem se uchýlil k platbě přes PayPal předem a už jsou to dva týdny, co jsem si zboží objednal a nic... minulý týden jsem jim psal, k mému překvapení odpověděli, zboží jim prý ještě nepřišlo, ale brzy ho pošlou. Nicméně zboží měli poslat už včera a zatím nic. PayPal má prý 45 dní nebo tak nějak na reklamace, takže jim dávám ještě pár týdnů a pak vyzkouším, jak bezpečná platba PayPalem je.PS: U nevyzkoušených eshopů začínám na malých objednávkách. Když se osvědčí, tak klidně nakoupím i ve velkém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 02. 2014 08:31

Poslani baliku "zdarma" je TO POSLEDNI, co by me u eshopu zajimalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2014 07:54

Sorry, ale zakaznicxi nekupuji podle toho, zdali je doprava zdarma. Opravdu ne.Uz proto, ze ze treba na heurece si seradi zbozi dle ceny a neresi cenu dopravy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 02. 2014 07:47

Hmm, akorát, že ten balík zdarma je vykoupen vyšší cenou za zboží (nepočítám poštovné zdarma nad určitou hodnotu objednávku, kterou ale jako na potvoru nemůžu zrovna dosáhnout ). Holt některé slovíčka táhnou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 02. 2014 06:18

Co jde tak platím přes PayPal nebo kartou. Dobírkou fakt jen u eshopů co jim nevěřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2014 01:08

Jako provozovatel eshopu můžu říct, že z 95% volí kupující dobírku, 4% platbu převodem a 1% používá mPlatby, nebo PayPal. Poštovné zdarma poskytujeme jen u nákupů nad 3000Kč, při nižší částce by jsme kolikrát místo zisku nákup dotovali. Nevím, jak jsou na tom ostatní eshopy, ale poštovné zdarma je poměrně velký luxus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (49)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor