Internetová reklama je porpvé v čele amerického žebříčku reklamních formátů. V minulém roce se v tomto odvětví reklamy proinvestovalo 42,8 miliard dolarů a dosavadní lídr trhu – pozemní televizní vysílání – tak byl překonán 0 2,7 miliardy dolarů. Objem prodané reklamy na internetu se mezi ročně zvýšil o 17 %.
Lídrem na trhu reklamy je nově internet (Zdroj: mashable.com)
Pokud sečteme příjmy z reklamy v kabelových televizích a klasických televizí šířených primárně pozemním vysíláním, dostaneme se na 74,5 miliardy dolarů, tuto částku tak internet zatím nepřekonal, avšak i tuto částku bude internet v příštích letech pravděpodobně atakovat. Pomoci by mu měl hlavně segment mobilních reklam.
Objem financí v tomto segmentu se meziročně zdvojnásobil, byl tak nejrychleji rostoucím segmentem on-line reklamy v posledním roce, a to i nominálně. Největší příjem pak tvořil segment vyhledávání, téměř polovina financí byla profinancována v tomto odvětví.
Nejrychleji rostoucím odvětvím on-line reklamy je mobilní segment (Zdroj: mashable.com)