Xbox One bude mít ve finálním návrhu vyšší paměťovou propustnost

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 31

Názory k článku

01. 07. 2013 09:54

Nechapu o cem se tu stale lide hadaji . Stejne budou mit vsechny multiplatformovky kvuli vyvoji a stejne koncepci konzole uplne stejny vykon a grafiku na obou konzolich .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 07. 2013 09:47

no i vývojáři by měli ještě zapracovat, v náročných scénách pod 30fps to je potřeba fixnout do plný verze, jinak by to byla ostuda, aby pod tuhle hranici vůbec klesalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2013 20:46

Co je jednodušší pro vývojáře je těžko říct vzhledem k tomu, že Xbox používá Windows s DirectX a PlayStation unixový FreeBSD jen s OpenGL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor