Windows 8 download: stáhněte si a vyzkoušejte nové Osmičky

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 197

Názory k článku

Ale jak to dostat spatky na win 7..?..:P..:O

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 03. 2012 14:18

Instalace Windows 8 Customer je oproti Windows 7 rychlá.Já jsem ji nainstaloval asi za 18 minut.A kdo se nechce přihlašovat heslem, tak mám pro něho pomoc.Při 2 restartu si přesně uhlídejte,až se objeví restarting, tak potom rychle odpojte od PC internet a normálně pokračujte v přihlašování.Tento postup je pouze pro ty ,kteří nemají rádi stále se přihlašovat heslem.Funguje to výborně a mě už Windows 8 slouží měsíc, aaž budu finální verze,tak hned si ji koupím.Všem tento systém doporučuji vyzkoušet.Pepík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 03. 2012 17:34

Nevíte jak se dostat na plochu z uživatele, jde mi to jen přes administratora?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 13:38

Systém hrůza, ale ten pinball, co tam je, hraju už nějakou dobu na iPhonu a docela by se mi líbil ve w7, nepovedlo se někomu vytáhnout ten pinball z w8?? ve virtualboxu nehratelný a nějak to nemůžu najít :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2012 13:23

stačí jen ty soubory z toho obrazu dat na DVD nebo se ještě neco musí udělat ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2012 14:07

První dojmy? A zároveň i poslední? Ne METRO na desktopu NECHCI!Je to strašné... i jako jen tlačítko START, jestli to takto nechají, tak good bye Windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2012 09:06

Zdravím, nefunguje mi cd klíč u win 32 bitové verze, nevíte, co s tím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 03. 2012 16:08

Zdravím. Nainstaloval jsem si W8 a vše je v pořádku až na to, že mi to nechce najít DVD mechaniku. Zkoušel jsem jí i znovu naistalovat, ale nic se nedělo. Mohl byste mi prosím někdo poradit co s tím?? Předem díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 03. 2012 12:00

Me prvni dojmy jsou pozitivni (beru ohled na to, ze je to Beta).
Instalace byla rychla a start OS je taky svizny. Vyzkousel jsem nainstalovat Win8 jako hlavni system na muj zalozni postarsi PC, kde do te chvile bezely pouze XP ci LinuxMint :
CPU: AMD Opteron 144 (1,8GHz)
RAM: 2GB
Grafika: nVidia GeForce 7600 GTChvilku mi trvalo, nez jsem se dokazal prepnout z metra do klasickeho prostredi. Nastaveni/volby/vypnuti/restart OS atd. jsem uz nachazel bez problemu.
Bohuzel se mi nepodarilo rozchodit zvuk - najit kompatibilni ovladac bude orisek. Nicmene vsechen ostatni HW se pripojil bez problemu a to vcetne bezdratove klavesnice a 5 let stare webkamery.
Hodne se mi libi novy TaskManager.Nicmene rozhrani Metro mi na desktopu neprijde jako ta nejlepsi volba (mozna je to o zvyku). Svazal jsem si ucet do OS se svym LiveID, coz ma tu vyhodu, ze na obrazovce Metro mam svuj kalendar, postu (synchronizuji s gmailem) a SkyDrive. Elegantneji to resim ve Win7, kde pro toto pouzivam Miniaplikaci Google Calendar Agenda (zase mozna o zvyku...). Nainstaloval jsem obvyklou sortu programu, ktere pouzivam a nenarazil jsem na zadny problem s kompatibilitou.Muj nazor je takovy, ze Win8 by mohly slavit uspech i pres velkou oblibenost Win7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 03. 2012 11:44

Při instalaci mi nenabízí do jakého oddílu se má nainstalovat. Bude se instalovat někam automaticky, na systémový disk nebo jak to vlastně je ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 03. 2012 10:00

Microsoft shit, ktery se neda ani radne nainstalovat, jelikoz zapomene klic a cyklicky jej pozaduje porad dokola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 03. 2012 09:50

Tak jsem během včerejšího večera a dnešního dopoledne připravil screenshot tour novým Windows 8 Consumer Preview.Čeká Vás tam na 60 screenshotů vč. popisků.http://www.e-vanicek.cz/2012/03/windows-8-consume... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 03. 2012 08:30

Koukám, že osmičky je větší provar jak Vista nebo Millenium. Už jen to, že se zatím ani u jednoho článku neobjevil Mistr28 a neobhajuje nové metrosexuální windows znamená, že jde o propadák století. Když se to nelíbí Mitrovi, tak normálnímu člověku to musí způsobovat fyzickou bolest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 03. 2012 08:21

Já jsem s Win 8 zatím poměrně spokojený. Instalaci jsem radši provedl na virtuální vmware stroj a vše běží bez problémů. Věřím tomu, že uspořádání nastavení a některých složek se ještě zlepší. Co mě překvapilo je, jak dobře se to ovládá pomocí touchpadu a několika základních gest na něm. Myš jsem zatím nezkoušel. Rozhodně fandím integraci aplikací a čistému designu. Nabídku start ve svých Win 7 skoro nevyužívám snad jen abych našel ovládací panely, nebo příslušenství. Jinak všechny aplikace co potřbuji spustím z quicklaunch nebo z ikony na ploše. Naopak ve win 8 mám důvod start použít vidím tam kolik mám mailů, zpráv od přátel..... A všechno jedním tlačítkem s logem windows. Rozhodně se na finální verzi těším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 02. 2012 23:25

Takže… líbí se mi to, ale koncept mi zatím připadá mírně nedotažený a je na tom vidět, že to stále ještě není ani beta, jen taková ukázka. Pěkné, zatím se na kompletní systém docela těším. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 02. 2012 23:04

Tak po odzkoušení Windows 8 musím říct, že se mi to celkem líbí až na tu ovladatelnost v některých místech, kde je to určené pro dotyk. Na Metro jsem si celkem zvykl. Líbí se mi ta přehlednost. Sednu k PC a vidím:
2 emaily, 4 nové komenty na Facebooku atd.
Což ale neplatí o tom, když chci najít tlačítko na vypnutí pc nebo ovládací panely. Hrůza!Metro je to zbytečně velké na tak malý kurzor. Kdyby to šlo aspoň nějak přizpůsobit na ovládání myši nebo dotykem.
Nový dualboot je ale pěkný. (Windows 7 a Windows 8) Na rozdíl od toho černého je to pěkná změna.Windows 8 je rychlý jak namydlenej blesk. Doufám, že to tak vydrží i po doinstalování dalších programů.
Když to tak shrnu, tak mě osobně až tak osmičky nevadí. Přehlednost, rychlost, provázanost se sociálními sítěmi, skydrive atd. Ale vadí mi to některé vyvolávání nabídek najížděním myši do rohů .
Abych se pomalu bál někam schovat myš, aby ne mě zas nevyskočila nějaká nabídka.
Celkově:
Nápad dobrý, ale stále by to šlo udělat ještě lépe.
Alespoň pro myšové uživatele.Třeba si na to po nějakém času používání zvyknu...
A navíc se stále nejedná o finální podobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 02. 2012 22:07

Pro Linuxáky: Mám rozdělený disk a startuju tak, že se mi načte grub a já si vyberu jestli Ubuntu, nebo Win7. Můžu nainstalovat Win8 na ten oddíl, kde je Ubuntu a smazat ho tím? Nastanou nějaký komplikace ohledně bootování? Smaže se grub? Nevíte někdo? Možná to zní hloupě, ale moc se v tomhle nevyznám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 02. 2012 21:44

Metro je neskutecne plytvani mistem (na 24"+ monitoru), jinak kosmeticke zmeny. To neuveritelne usporadani polozek v Control Panelu je tam porad. Podle me melo dnesni vydani bety W8 nejvetsi dopad na Hulanovy trenyrky... http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 02. 2012 20:50

Metro sa mi páči, mám rád jednoduché dizajny. Ale Windows 8 takmer určite vynechám, je to vhodné na telefóny a tablety, ale nechápem, prečo to pchajú na desktopy. Mali by brať do úvahy, že počítače slúžia aj na prácu a pri práci s myšou nepotrebujem veľké tiles s veľkými ikonami. A nechápem, čo to hľadá na serverovom OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 02. 2012 19:56

Když windows 8 nainstaluju do oddílu C, zůstane mi beze změn zachován oddíl D? Díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 02. 2012 19:50

Líbí se mi to, ale většina lidí to nerozdejchá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 02. 2012 19:33

K čemu je tam "Desktop"? Když je to na PC nepoužitelné. Tenhle krok zrušit start nabídku nechápu snad jsou tu ještě lidi co na PC potřebují efektivně pracovat a ne jen zamatlávat obrazovku která u většiny PC nedotyková? Vidím to ještě nějaký pátek na Win7!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 02. 2012 19:18

tak sem stahl nahodil a...pekne to vyzera celkem to fachci ale....wifi je uplne v ....z 60mb netu me to udela 1mb net (divny je ze v CP me bezela wifi bez problemu) nejake reseni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 02. 2012 19:07

Celkem mě překvapilo,že při upgradu z DP(používám je skoro jako primární systém - vím,že jsme šílenec) se zachovají pouze uživatelské účty a data,ale ne programy,přitom při upgradu z W7 se zachová vše.
Někde jsem dokonce četl,že se sami upgradují pomocí Windows Update,ale to asi pravda nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 02. 2012 18:59

Zdravím, možná byste mi mohli poradit s problémem. Nainstaloval jsem Windows 8 (vedle sedmiček) ale po dokončení instalace mi systém naběhne jen do černé obrazovky s kurzorem. Zkoušel jsem stáhnout znovu a přeinstalovat (kdby bylo poškozené iso) ale nepomohlo. Nevíte co by s tím mohlo být?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 02. 2012 18:21

Taka otazocka do plena... podarilo sa niekomu zistit, ako sa v tom tabletovom UI vratim o obrazovku spat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 02. 2012 17:45

Je tady http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/consumer-... ... to představení CP verze? (Na iPadu nejde přehrát a MB nemám k dispozici).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 02. 2012 17:21

Prosím, ví někdo zda půjde z customer preview přejít na plnou verzi?Dále se ptám, půjde WIN7 převést na WIN8?Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 02. 2012 16:41

Při instalaci chce product key, který jaksi nikde není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 09. 2011 01:27

nainstaloval som ich na moj Samsung N130 ale kvoli rozliseniu mi ziadne aplikacie z Metra spustit nejdu, musim sa prepnut na plochu kde zase neviem najst ziadne odkazy. Ked ale napojim na externy monitor tak to fici. Trosku frustrujuce ale tak co uz...SKusim nahodit na Lenovo E420, tam by nemal byt tento problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2011 11:39

Ta 32bitova verze jim nejede, pri instalaci na Eee PC to vyhazuje tohle: http://www.image-share.com/upload/933/30.jpg...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2011 00:48

Tak koukám, že sem zase jedinej, kterýmu to nefunguje a samotná instalace padá hned zezačátku, kdy mi vyskočí okno že "files are missing or corrupted". Nebudu lhát, je to trochu zklamání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 09. 2011 17:05

je mi to trochu trapné ale - myslel jsem že to bez nějakého potvrzení, výběru disku kam to nainstalovat nebo upozornění že vám to smaže předchozí windows, nenainstaluju, ale - mountnul jsem to iso ve windows a dal autorun... potvrdil podmínky samozřejmě a pak už všechno samo... Minimalizoval jsem to a prostě mi to bootuje win8 beta... Obsah predchozich win byl presunut do C:/windows.old/ a je to prostě průser... Neví někdo jak to vrátit zpět na původní podobu s win7 když nemám vytvořen bod obnovy(Pravděpodobně....) ? Ajajaj to mě nenapadlo... Jinak je to perfektní, úžasná rychlost prohlížečů... živě.cz se mi do 1s snad nenačetlo nikdy...Ostatní nemám vyzkoušeno, každopádně to NECHCIDíky za smysluplné komentáře =x

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 22:56

Funguji virtualizovane v VMware Workstation 8 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2011 22:01

je potřeba crack ? jak jej cracku, abych jej mohl používat i za rok ? stojí to vůbec za to bez té nabídky start ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 22:01

Nejde nainstalovat ani ve VirtualPC ani ve VirtualBoxu. Obojí jsem zkoušel, instalace se zastaví v prvním případě velmi brzy po začátku instalace, v druhém případě o něco později.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 21:03

nejde mi tam skype tak jdu zpátky na W7 :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2011 20:11

Je dobrý nápad si uprgradovat W7, které používám ? Je to pak běžně použitelné, kdybych třeba nepoužíval metro?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2011 20:10

Já si nemůžu pomoct, ale doufám že tohle sestavení je pouze ukázka windows 8 na tabletech. Protože na tabletech je to opravdu dobré a požitelné a docela se na to těším. Jen doufám že desktop bude vypadat úplně jinak, protože na normálním pracovním PC je to metrlo vcelku dost nepoužitelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2011 19:31

pujde to naistalovat něják do virtualboxu v W:XP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 18:48

Zhruba hodinu zkouším Windows 8 na stolním PC a zatim musím říct, že na desktop se Metro absolutně nehodí. Zabírá zbytečně moc místa a člověk musí najezdit myší spoustu vzdáleností aby něco udělal. Na tabletu by mělo fungovat výborně, ale na desktopu je to zbytečně nastavovaná kaše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2011 18:14

Je nějaká možnost jak bezpečně nainstalovat W8 na můj počítač, aniž bych nějak poškodil svůj současný systém? Mám pouze jeden disk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 17:43

Nevíte, jestli je možná systém rozběhat na externím disku přes USB?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 17:31

Povedlo se to někomu rozjet ve virtualboxu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 17:29

Kde je Windows8 na ARM?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 17:23

Můj prozatímní názor je velmi smíšený, spíše mírně negativní.Dle mého je to prostě kočkopes. Když změnu prostředí, tak jednotnou. I když se mi koncept Unity nebo Gnome Shellu moc nezamlouvá, tak zatím jsou tato řešení v mnohém lepší než dvojce Metro/Desktop dohomady.Sepsal jsem pár ranních postřehů na svůj blog.
http://www.e-vanicek.cz/2011/09/prvni-postrehy-z-... ... Budu rád, když uvidím komentáře třeba s odpověďmi na těch pár otázek na konci příspěvku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 17:07

Řekl bych, že MS objevil způsob, jak mě přinutit, abych začal trvale používat Linux :)Není to špatný, ale oproti W7 jediná změna k lepšímu je nový správce úloh.A jentak mimochodem: vím, že je to preview, ale objevil někdo způsob, jak to slušně vypnout bez použití tlačítka a aniž bych se předtím odhlásil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 17:06

Klidně mi dejte 50 mínusů, ale řekněte mi, jak chtěji udělat jednu aplikaci pro ARM i x86...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 16:56

Pujde to i na ypada?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2011 16:49

Zkusil jsem to dát na tablet s atomem. Vše proběhlo bez problémů, jen nejde spustit žádná z metro aplikací. Nevíte co je špatně? Nedělá to někomu taky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2011 16:44

A kde je ta slibovana podpora ARM platformy ?
A co ten slibovany novy FS "uz" tam je nebo w8 stale vyhniva na nejake opatchovane verzi NTFS ?
to me zajima vic nez nejaka metrosexualni nastavba WM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2011 16:34

Rád bych se podíval, ale nechce se mi je instalovat natvrdo a testovací pc nemam. Lze Win 8 nainstalovat do nějakého virtuálního stroje? Co doporučujete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 16:31

na notebook s 64mb graf. paměti to nemá smysl ani zkoušet co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 16:20

Jestli se zaměří pouze na Metro, tak příjdou o obrovskou skupinu aktuálně užívající Win 7. Na druhou stranu je jasné, že MS Win 8 narve do každého nového notebooku/PC a tak se stejně nějak prosadí.Doufál jsem, že zapracují spíše na konceptu provázání a zjednodušení celkového užívání desktopu (viz. Mac OS Lion), provázání aplikací.Co bych dal za možnost zásuvných oušek u klasického dektopu. Příjde mail, tweet, zpráva z FB, Skypu. Vpravo nahoře se ukáže ouško s identifikací. Když na něj klepnu, vyjede větší dialog (roletového typu) kde můžu hned reagovat > napsat > poslat, uložit atd a nebo se přepnout do "větší" aplikace. Přitom není narušen běh spuštěné aplikace, třeba editace ve wordu atd... Takto to vypadá, že metro je jen nějakou běžící otravnou nádstavbou, i když technicky to tak není a s dektopem pro klasické "nedotykáče" se nehne a bude stále stejně "ergonomický".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 09. 2011 16:02

Tak jsem neodolal a stáhl jsem je.
Chvíli jsem si hrál se systémem a musím říct, že zbývá ještě hodně práce k dokončení a hlavně k doladění.
Novinek v klasickém desktopu moc není, jejich po pravdě pouze několik, ovšem mi nikdy ve Windows 7 nechyběly.
Na první pohled hlavní plocha desktopu vypadá totožně jako Windows 7, jen s tím rozdílem, že vlevo dole přibylo tlačítko Start, které mi tam asi nejvíc nemohlo vlézt do oka, a proto bych mohl říct jen to, že mohlo vypadat mnohem lépe, ale také mít více zobrazených nabídek, než jen čtyři a to hlavně některé, které bych tam nejméně čekal.
Určitě by mě potěšilo i většinu uživatelů, kdyby klasická nabídka Start byla zachována z původních Windows 7 a přepínání mezi prostředím metrem, by se ovládalo například pomocí tažení myší z levého rohu obrazovky do pravého.
Doufám, že se ještě dočkáme velkých změn, které budou hlavně užitečné a použitelné pro uživatele, jelikož to závisí na úspěchu Windows 8. Nezáleží na tom, zda Microsoft představí něco, co tu ještě do této doby na desktopech nebylo a co je pro uživatele těžce ovladatelné a hlavně nepoužitelné, ale hlavně na tom, jestli uživateli bude plně vyhovovat prostředí systému a další funkce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 15:52

..ještě bych k článku doplnil, že si osmičky nainstalují nový bootloader, který může přepsat ten původní.. takže opatrně s tím.. doporučuji instalovat na jiný disk a nejlépe úplně vypojit původní (nevím, jestli se následně dá v 8 změnit primární / aktivní). Varuji, páč si někdo stěžoval v diskusi a taky to chci zkusit, tak to teď řeším, abych pak nemusel pracně opravovat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 09. 2011 15:47

už to mám vystavený na Aukru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor