WebTop100: Nejlepší firemní web má energetický kolos ČEZ

Ve čtvrtek se v Praze konala odborná konference WebTop100, jejímž hlavním tématem je marketing na internetu a budování firemního webu, který osloví své návštěvníky. Nejzajímavějším výstupem již sedmého ročníku setkání, které pořádá konzultační a poradenské centrum Dobrý web, je ale žebříček nejlepších firemních webových prezentací hned v několika kategoriích.

Nejlepším firmení web má letos energetický kolos ČEZ, na dalších místech se pak umístil mobilní operátor T-Mobile a webová prezentace České pojišťovny. O výsledcích rozhodli odborní porotci včetně Dany Bérové, která svého času zastávala post ministryně informatiky, ale také některé osobnosti českého internetu včetně Jiřího Hlavenky, Jiřího Peterky nebo Patrika Zandla, provozovatele portálu Stream.cz

cezweb.png
Nejlepší česká firmení prezentace, souhlasíte?

Letos bylo nominováno celkem 190 firemních webů a vedle hlavního vítěze si „vavříny“ odnesla i desítka oborových webů, nejlepší „microsite“ a tři „trefy“ z pohledu marketingu, designu a uživatelů.

A jaké jsou vlastně současné české firemní prezentace? Ačkoliv se často mluví o tom, že je tuzemský internet příliš malý, než aby mohl experimentovat a zkoušet nové přístupy, praktiky virálního marketingu, social networkingu a Web 2.0 technologií, skutečnost je taková, že webové prezentace českých firem se dnes už prakticky neliší od západního standardu. Ne snad že by měl každý živnostník blog a Twitter, nicméně pokud se podíváte za hranice, není to standard ani tam.

Zdroj: WebTop100, tisková zpráva

Diskuze (6) Další článek: Microsoft, Yahoo a Google budou bojovat za práva uživatelů internetu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,