Výrobci pamětí jsou zklamaní z Windows 8, jsou málo náročné

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 83

Názory k článku

30. 10. 2012 15:23

Tyhle titulky jsou dobré tak do Aha!Co budeme dělat s volnou pamětí, ona bude bez práce, šmankote, to je nadělení. Kromě toho je to naprsto zcestná představa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 10. 2012 09:31

Zajimalo by me, jestli nadpis, ze vyrobci jsou zklamani, je zalozen na nejakem realnem podkladu (zprave, ...) nebo je to jen dedukce autora clanku na zaklade poznatku, ze Windows 8 potrebuje min pameti?
Samozrejme i ja jsem rad, ze nepotrebujeme stale vice pameti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 10. 2012 14:48

A což teprve kdyby tak věděli, že jsem stále u WinXP a absolutně spokojený...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 10. 2012 11:46

konečne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 10. 2012 08:04

Výrobci pamětí možná pláčou ale výrobci monitorů si mnou ruce. Nutnost neustálého přepínání mezi klasickým desktopem a UiBahnem jistě přinutí spoustu uživatelů přikoupit ještě jeden "startovní" monitor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 10. 2012 07:51

Nechapem co sa stazuju na OS :) OS ma predsa zrat RAM co najmenej aby bolo dost miesta pre software.
Mna viac stve ze sice mam 8GB ram ale video editor (Vegas) a ine softy to aj tak nevyuzivaju. Alebo to mam iba blbo nastavene ale komu sa v tom chce hrabat... Pri playbacku projektu nacitava data z HDD namiesto aby toho mal co najviac najkesovane v RAM. Asi budem nuteny nakupit viac RAM a spravit RAMDISK. Alebo aspon SSD. Aj ked SSD pojde takymto pouzivanim rychlo to vecnych lovist a RAMDISK je riziko ked nemam UPS.Este mozno Raid 0 z klas.. O ostatnom soft a hrach skoda hovorit ,prazdna RAM a cakam kym sa nacita lolacia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2012 23:43

Já jsem přemýšlel, že 4 GB na Macbooku vyměním za 8 GB. Ale proč tam nedát rovnou 16 GB, když je to rozdíl pětistovky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2012 22:47

Nerozumím vůbec údajům uvedeným v %. V čem jako že se měří poptávka? V MB RAM na jednu koupi? Nebo celkový počet poptávaných MB na všechny koupě všech lidí? To druhé bych tak nějak čekal z hodin ekonomie, ale i kdyby šlo pouze o to první, jsou dodaná čísla evidentně nedůvěryhodná. stačí si je všechny pronásobit, a zjistíme, že nárůst poptávky by byl oproti pre3.11 mizivý. Tehdy bylo k dispozici tak 8 MB, dnes se běžně dává 4 GB, poptávka je tedy 512x větší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2012 22:40

Výrobci rádi nejsou, ale já ano a to se počítá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 10. 2012 22:01

Co mám my stačí, až mě bude chybět vyaukruju další. Zatím jedu na 3GB DDR2 a žádný problém. Novej počítač neplánuju dokud nebudou memristory místo RAM i HDD. Do tý doby si vystačím s tím co mám Stejně jako mě stačí CRT. Dokud nebudou OLED pojedu na CRT, na nějaký šitský LCD se jim někdo víme co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2012 21:51

NESMYSL. V dnešní době má měžné kancelářské pc 4GB a někdy víc. A důvod proč tolik když by stačily 2GB? ... směšná cena.Myslím, a vzhledem k prognózám již od začátku vývoje, se nedalo očekávat, že Windows 8 bodou na paměť náročnější než 7. A vzledem ke značné předymenzovanosti systému by to ani nikdo nezaznamenal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X
28. 10. 2012 20:13

Až přijdou MRAMky, celá situace se změní ... MRAM bude operační paměť (bez efektu zapomínání po vypnutí proudu), ale i "harddisk" či externí přenosné "médium".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2012 20:10

No ja nevim jaka optimalizace. Potřeba paměti je čím dál tím větší. O 8% oproti nenažranejm Win7 a o 60% víc jak XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  28. 10. 2012 19:48

Tak prostě již nejsou další/nové tolik potřeba. Rezerva, vytvořená staršími verzemi Windows, je dostatečná. Nakonec jsem se musel pousmát - budeme tedy vytvářet aplikace každým rokem dvojnásobně paměťově náročné, aby výrobci pamětí nezkrachovali. Opravdu je to k smíchu... O té horní lajně, kdy už přikupovat pro neserverový sektor nebude třeba, věděli dávno. Jen doufám, že do pamětí ze zoufalství nezakomponují kurvítka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2012 19:19

ja sa na to pozeram kusok s ineho uhlu, toto dost zalezi od uzivatela , pretoze system si nieco berie, ale potom su tu aplikacie, a este specificke nastavenie, napriklad ja mam teraz 6 gb ram, system mi zere po starte tusim okolo 250 mb, niesom si isty, lenze kupil som si SSD disk, a koli predlzeniu jeho zivostnosti som do ramky presunul veci ako je cache prehliadaca, cize vsetky obrazky, videa, vsetko sa natiahne do ram, aj priecinok download, mne to takto vyhovuje, pretoze napriklad ked si idem pozriet film tak ho dam stahovat a hned pozeram, a akonahle ho pozrem tak ho zmazem, otazka je preco by som mal davat 1.4 gb na disk, ked to zachvilku zmazem? takze mnozstvo ramky by som nevyberal len od systemu, ale mal by som pocitat aj s aplikaciami a aj inymi vecami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2012 19:16

oni dělaj jak kdyby měli zkrachovat,no tak to je asi jasný že se nemůžou vyrábět ramky do nekonečna a že se jednou trh nasytí,já mám asi 5let 4GB a nemám potřebu nějak navyšovat ono to vlastně u xp ani nejde,max 3.25

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2012 18:34

Tak ono kolik víc paměti by se mělo kupovat? Dneska má běžné PC 2-4GB, ten komu jde o výkon má 8-16GB. víc prostě není potřeba. Ta rezerva díky nízké ceně pamětí vyrostla natolik, že přechod na nový OS nevytváří nutnost pořizovat novou paměť.
Doby, kdy bylo celkové množství paměťi stejné, nebo sotva dvojnásobné, oproti množství paměti zabrané systémem, jsou dávno pryč. Výrobcům by pomohlo akorát to, kdyby win najednou přibraly na objemu tak, že budou zabírat aspoň 6-8GB. A to je kravina z každého pohledu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2012 18:15

Vyrobcovia pameti su na tom zle uz dost dlho a nie je to kvoly Win8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2012 17:47

tak to je dost vtipny clanek, to by me nenapadlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor