Vynucovaná legalizace Windows se rozšiřuje i do Brazílie

Diskuze čtenářů k článku

Jirka, Jirka  |  21. 02. 2005 09:19

Prejdete ke konkurenci, ktera nabizi aktualizaci zdarma a rychleji. Stejne naprosta vetsina z vas Windows nepotrebuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  21. 02. 2005 10:42

A co hry?(o kterych tady kazdy samozrejme tvrdi,ze je nehraje)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  21. 02. 2005 13:08

To co mam (asi 30 legalnich her) funguje budto primo nebo pod wine. To ze nemam cas na jejich hrani je druha vec .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikeš  |  21. 02. 2005 08:46

Ve své bývalé práci jsem dělal servisního technika. Měl jsem možnost poznat řadu firem, kde měly když už né Windows tak Office nelegálně. A nebyly to žádní chudí soukromníčci. Jeden příklad za všechny: Majitel firmy jezdí v BMW za 2 mili., sídlo v centru Prahy, roční obrat v desítkách milionů a na svém PC? hle nelegální office. Přeci za to nebude platit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gentoo_Radikal  |  20. 02. 2005 23:35

Smrtelne krece maleho a mekkeho obra Kolodeje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D12  |  20. 02. 2005 18:31

Cus, ja bych klidne echal nelagalní kopie, pac na legalni clovek casto nema!!!!!!!!! Si vemte kolik byste museli vynalozit penez, kdybyste meli mit vsechno na pocitaci legalne, OS, software at uz jakykoli, hardware s DPH apod... Si Kazdej nevydelava 50k mesicne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky  |  20. 02. 2005 19:05

No vidis, ja na to mam a stejne pouzivam GNU/Linux (protoze mi vyhovuje) a nektere aplikace (vetsinou hry) mam koupene.

Pokud na to nemas a pouzivas to doma, kup si OEM widle (XPhome 1900 bez dph) a ostatni pouzivej freesoftware, opensource nebo starsi plne verze. Pokud to pouzivas v byznisu tak tu firmu rovnou zavri, protoze si nevydelas ani na provozni naklady a najdi si lepe placeny job.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alda  |  20. 02. 2005 22:49

Já nemám na barák,auto,raketoplán, na kaviár, tak já půjdu a ukradnu si to... Prostě když na to nemám tak na to nemám né? Že se software krade "pohldněji" než skutečný materiál třeba auto snad neznamená že to budu dělat ... Ono postavit dům a naprogramovat třeba hru nebo jinou aplikací je to stejné - umění, práce, dřina. Navíc kdo tě nutí si koupit počítač? Doba internetu, videa, apod.? Tak si pořiď Linux jak já a máš to... Kdo tě nutí si koupit nové ferrari? Si kup Fanouša a máš to? Vyděláváš, budeš mít luxus, né budeš mít bídu. Akorát co se týče softwaru tak on ten luxus je i v "bídě". Mě osobně se moc líbí přístup OpenSource. Máš znalosti? Stáhni si náš nový operační systém zcela zdarma, stáhni si veškerý software zdarma... Nemáš moc znalostí? Kup si podporu... To znamená třeba i knížku s tím systémem kde zaplatíš za knížku ... Mě se to líbí mnohem víc platit za pomoc. A taky nekvákám že nemám na Windows uff

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubos, lubos  |  20. 02. 2005 23:05

Proto tady mame GNU :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  21. 02. 2005 00:40

No uznavam ze dat 15.000Kc za server je na domaci uceni nejak moc a uznavam ze je treba zvyhodnit domaci sektor, ale kdyz budu konkretni: IBM mi dala OS/2 warp4 zdarma, microstation jsem vyhral v soutezi kde ji dostal kazdy kdo odpovedel na par tech. otazek a takhle bych mohl pokracovat do nekonecna, to ze mi nic nedal M$ je jeho problem hold jsem misto toho odbornik na jine OS a platformy, jeho problem.

Dale nase firma plati MSDN aby mohla testovat produkty(na produktech) od M$ a mame mnoztvi serveru kde legalne testujeme aplikace pro zakazniky.
Platime licence za produkty ktere vyuzivame, protoze je proste potrebujeme. Proc by mela jina firma krast soft a vyuzivat ho ke svemu zisku?

M$ sice nemam rad a muj nazor je ze je predrazeny a nekvalitni, ale to neni duvod abych mu kradl soft., to je jen duvod abych jeho produkty nepouzival (a penize utratil za neco jineho).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kombajn  |  21. 02. 2005 07:59

to je typicka reakce studenta, co si tam koupi nabouchanou grafiku za 8-12 000 na hry a pak place ze mu nezbylo na system a musel si ho ukradnout. ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muf  |  20. 02. 2005 17:38

Podle jakych hledisek jsou tyto zeme vybrany?

Znate tohle? Co ma spolecneho Cina, Norsko, Ceska Republika a Brazilie? ??? :)

Microsoft a nase legislativa by meli byt daleko tvrdsi. Jen tak dal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moskarun  |  20. 02. 2005 09:40

Po Číně, Norsku a České republice? Já nic takovýho nepozoruju. Jedna corporate verze žádnej test legálnosti systému nepotřebuje :) WU fachá normal. Nebo je to jinak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petas.CZ  |  20. 02. 2005 14:15

Já osobně jsem si ty záplaty nestáhnul. Nemám žádný problém co se týče nějakého napadnutí.Jediný problém, který mám je, že mně systém často spadává, (ale tento problém má každý, jsou přece jenom Windowsi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petas.CZ  |  20. 02. 2005 14:15

Já osobně jsem si ty záplaty nestáhnul. Nemám žádný problém co se týče nějakého napadnutí.Jediný problém, který mám je, že mně systém často spadává, (ale tento problém má každý, jsou přece jenom Windowsi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  20. 02. 2005 14:40

Ale je to tak - Windowsupdate overeni nepotrebuje, ale kdyz budes chtit stahnout treba DirectX z microsoft.com, tak budou chtit overeni - mimochodem je to peknej opruz opisovat ty jejich 25mistny seriovy cisla

Corporate verzi s vygenerovanym klicem to pozna, takze je potreba ve svem okoli najit nejaky PC s legalnima Windows a stahnout si to tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MS-Hacker  |  20. 02. 2005 15:05

A nepozná, a nepozná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  20. 02. 2005 17:11

A zkousel jsi neco stahnout z download.microsoft.com? Mne to teda Corporate pozna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  20. 02. 2005 18:16

I mně to poznalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-mac-, -mac-  |  20. 02. 2005 21:24

Mam corporate a nepoznalo to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  20. 02. 2005 09:18

Ma jim je rovnou deaktivovat a tim vynutit registraci kde vse vysvetli a pokud je maji legalne registrace probehne.
Stav kdy velke procento hlavne firem pouziva nelegalni soft. je spatny maji bud zaplatit hezkou sumicku M$ a pokud je to moc maji tu kupu konkurence, ktera je i levnejsi. Pokud jim konkurencni produkty nevyhovouji a na produkty od M$ nemaji tak at nepouzivaji PC.

Postup M$ je moc meky .... je to holt "mala & meka" firma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moskarun  |  20. 02. 2005 09:38

nereagujte!!!
je to pokus o flame, nebo blbost :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
registrovany  |  20. 02. 2005 09:40

nebo je to nazi a dela se svym nickem skrytou propagandu proti Zidum :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  20. 02. 2005 11:16

Koukam, ze vam nekdo deaktivoval pravopisne centrum v mozku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš Doležel (Doli)  |  20. 02. 2005 12:47

Souhlas. Já si WinXP OEM koupil, proč by měl mít právo na záplaty i někdo, kdo si to nekoupil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarke, Clarke  |  20. 02. 2005 13:16

protoze je to v obecnem zajmu. M$ vygeneroval nejake chyby, sam dlouhou dobu priviral oci nad tim, ze se tento OS siri ilegalne, je v obecnem zajmu, aby stroje pripojene k siti Internet byly bezpecne. Protoze spatni zivlove budou houfne vyuzivat tyto nezapaltovane stroje, k hromadnemu sireni spamu, rozesilani wormu a DDOS utoku a vy i vsichni ostatni kteri mate svuj OS zapalceny a zabezpeceny, stejne budete otravovani a pod neustalym tlakem techto nezaplatovanych stroju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor