Volný a ADSL v Brně: reklamní kampaň za hranicí

Czech On Line dnes poslal tiskovou zprávu o službě Internet Zdarma, která přichází do Brna. Je to informace regionálního charakteru, takže na Živě ji nebudeme více rozebírat. Díky ní jsem si ale vzpomněl na téma, které mě v posledních dnech napadne vždy, když přijdu domů.

Reklamní kampaň na Internet Zdarma totiž spočívá v lepení velkých samolepek na domovní dveře. Když jdete po Brně v oblastech, kde má Volný se svým ADSL pokrytí, na každých dveřích je ošklivá zelená samolepka. Navíc jde velmi špatně sejmout, papír se při strhávání odděluje od lepicího podkladu. Omluvte kvalitu fotografie, je jen z mobilu, pro představu o této šilené marketingové akci ale stačí.

Oprava: Samolepka jde sloupnout, je vyrobena z pružné plastové fólie. Nedokážu si moc vysvětlit, jak to, že pod ní na našich dveřích zůstala papírová vrstva. Snad jen, že Volný přelepil jinou odstraněnou a tentokrát agresivnější samolepku.

Czech On Line není průkopník. Podobně před časem překvapil i HP, který letáky propagující nový iPaq lepil přímo na auta. Tuto akci mi několik dalších měsíců připomínalo stále viditelné kolečko lepivé hmoty na bočním skle.

Firmy, mějte prosím rozum. Zůstaňte u svých uličních kampaní v rozumných hranicích, nesahejte k destruktivním akcím. Jak by se třeba Czech On Line líbilo, kdybych přišel na ulici U nákladového nádraží 8, kde sídlí, a polepil jí dveře reklamami na časopisy Computer Pressu? Kdybych na firemní auta HP lepil samolepky Živě... Pokud to totiž takhle půjde dál, příště by třeba někoho mohlo napadnout použít grafiti na domovní fasádě.

Diskuze (47) Další článek: Samsung Q1 SSD: UMPC bez pohybu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , ,