Budoucnost Google Glass zatím není tolik jistá v oblasti běžného nošení, nabízí ale poměrně velké možnosti v komerční sféře. A právě u svých zaměstnanců se snaží Virgin Atlantic testovat využití těchto chytrých brýlí.
Základní koncept je jednoduchý – jednotlivé asistentky (zatím pouze na letišti Heathrow) mají na sobě brýle Google Glass a poskytují tak rychle informace zákazníkům –check-in, čas jejich letu, počasí v dané oblasti, mají k dispozici preference stravování a další dostupné informace o zákazníkovi.
Asistentka Virgin Atlantic s Google Glass
Výhodou je samozřejmě to, že se asistentky mohou volně pohybovat a přes to mají takřka vše k dispozici.
Výhodou Google Glass jsou informace dostupné kdekoli, zákazníci mohou dostat informace z různých oblastí a podpora je tak na zcela nové úrovni
Google Glass stále nejsou ve finálním stádium, jedná se tak především o šestitýdenní testování současného prototypu u zákazníků letící vyšší třídou. Podobné nasazení v různých oblastech je ale jistě zajímavé a má velký potenciál.