Ve Windows Store najdete jen 54 ze 100 nejoblíbenějších aplikací

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 67

Názory k článku

12. 08. 2013 21:33

mám lumii 900 a na něm víc appek než na iphonu 5 ,na lumce 190 kusu a na iphonu105 kusu,kde je chyba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2013 00:31

Tento článek vyšel v zahraničním tisku v pozitivním tónu s tím, že to s počtem aplikací na WP není nijak zlé a většina důležitých a aktuálně "in" aplikací je na této platformě dostupných. Článek se snažil zlomit zažité dogma, které říká, že je WP bez appek. Pouze tady se to muselo zlomit v totální opak, což nechápu. Musíte si uvědomit, že ono číslo 63% z toho zvláštního seznamu se týká pouze oficiálních appek.Navíc mrtě aplikací z toho seznamu jsou zahraniční magazíny, které pro našince nejsou mnohdy vůbec relevantní. - CBS, CNBS, BBC, ESPN, Mashable, NBC player. Z toho třeba BBC, ESPN, NBC aplikace mají, takže to není tak, že by tam ten magazín chyběl úplně. Dropbox má neofic. klienta, stejně tak Pinterest aka Pinterest Touch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2013 14:29

Abych pravdu rekl, ani se nedivim ze je ten stav takovy jaky je... Mam cerstve koupeny telefon s androidem (prvni smartphone v zivote), spokojenost velika, jednoduche, prehledne, vsechno az na par kosmetickych drobnosti slape jak ma. Segra ma firemni Lumii s WP, a to je teda dilo.... ten system je uplne sileny. Hrozne spatne se mi v tom orientuje, vubec mi nesedi graficky styl (veskera menu resena vicemne jen textem bez jakychkoliv oddelovacich prvku mezi polozkami), neco tam konfigurovat je tak na 2 hodiny nez to v tech nelogicky resenych menu clovek vubec dohleda, aplikace na marketu jsou spatny vtip, kdyz uz neco funguje tak to ma uplne kretenske ovladani a orezane funkce. Hnus jeden fialovej, to se fakt neda pouzivat. Rozhodne nerikam ze android je uplne bez chyb, clovek si tam taky musi davat na hodne veci bacha, ale porad 100x lepsi nez WP. Ta Lumie i kdyz jinak hardwarove neni spatna je (aspon pro mne) kvuli systemu nepouzitelnej křáp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2013 13:54

Tak to je těch bájných sto aplikací, bez kterých na iOS nemůžu žít? Ujišťuji autory, že klidně můžu. Teď třeba hodně používám Meteo mapy s radarovými snímky deště a taky na http://m.radareu.cz/... radarové snímky Evropy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2013 13:15

A k čemu by na Windows 8 byly aplikace jako YouTube či Facebook, když tam bez problémů funguje plnohodnotná webová stránka?Není tudíž potřeba ohnuté řešení v podobě aplikace.
A ono srovnání se základem 100 appek z iOS .. týjo, na iPhonech jich funguje 100% .. to je překvápko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2013 12:19

Vycitat Microsoftu neexistenci aplikaci tretich stran pro W8RT a WP8 ve Windows Store je pokrytecke. Je evidentni, ze jak Aplle tak Google nehnou ani prstem aby takove aplikace uvedli. V mobilnim segmentu dominuji a po uvedeni W8 W8RT a WP8 se mozne budouci dominance MS pravem obavaji. Kdyby naivne uvedli aplikace pro sve sluzby pro mobilni platformu Windows, tak to za par let muzou zabalit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2013 10:59

Tyhle směšné aplikace nevyužívám, čili mi je to celkem jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2013 10:54

"Microsoft má s aplikacemi pro Windows 8 co dohánět."
No to snad ne :D microsoft má dělat aplikaci na youtube? A na facebook? A neměl by microsoft náhodou zajistit i vytvoření photoshopu a tak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2013 10:12

Jen mě napadá, k čemu by na WP byla "oficiální" aplikace na facebook? Všechna důležitá fb funkčnost je přece v systému už integrovaná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2013 10:00

Takové zprávy většinové uživatele s Windows 7 nechají chladnými i v tomto hicu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2013 09:54

tak, nedostupnostou niektorych sluzieb na WP (ako apps) spolocnosti robia zle hlavne sebe; pravdu povediac, nerozumiem tomu velmi, pretoze WP ma na trhu slusny podiel (nie velky, ale slusny) a naprogramovat pren aplikaciu nemoze v rozpocte ziadnej vacsej spolocnosti narobit vietor; mozne su nejake zakulisne tlaky Applu a Google, ktore nechcu MS pustit medzi seba a aplikacie su momentalne ich jedinou konkurencnou vyhodou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2013 09:46

a teď by se hodil čláek kolik z těch 5 000 000 000 (odhadovaný počet, řekněme že použitelné asi budou jen 3) aplikací pro desktop je na iOS nebo androidu? A když už jsme u toho, nepřidáme i graf?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2013 09:38

Ajaj dalsi hate clanek bez sebemensiho smyslu a relevantniho vyznamu . Ale lidi prisli a naklikali reklamni cisla . (vcetne me )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2013 09:34

Tento clanok ma mimoriadne poburil, hlavne ako majitela WP8 telefonu, lebo znova to hadze zle preferencie na plaftormu a robi to niekto kto to nemal ani v ruke a len pajcol niekoho blog a povazuje to za realitu. Potom ludia, ktory necitaju dole komenty automaticky usudzuju ze W8/WP8 je totalne neschopna platforma uplne nepouzitelna.
Je fakt ze niektore aplikacie nie su oficialne ale ak je aplikacia tretej strany rovnako pouzitelna tak akoze v com je rozdiel medzi oficialnou a neoficialnou? Ved to je uplne potom scestne porovnanie. Ludi zaujima ze ci je to pouzitelna aplikacia a nie ze ci ju naozaj robil ten ci ten.
Druha vec je samozrejme hovorenie o W8, kde sa beriu do uvahy len metro aplikacie, ale bezny desktop je uplne mimo statistiky. Dalsie zavadzanie. Podme teda vytvorit podobny clanok kde povieme ktore apliacie su na W8 a na inych systemoch nie su.
Samozrejme ze to nie su dokonale platformy a niektore veci trochu chybaju, ale ked clovek vidi cislo 50% na pofidernom grafe tak to je dost odstrasujuce a hlavne zavadzajuce. Prosim, pred uverejenim clanku by som bol rad ak by ho spracoval vzdy nejaky odbornik, ktory vie dat trosku objektivity do neho. Poukazat ze naozaj par aplikacii chyba popripade niektore aplikacie nemaju zatial uplne vsetky funkcie (i ked vacsinu), ale neukazovat nejake sialene 50% grafy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2013 09:32

Jakkoliv můžu mít podobný názor, že pro WP8 nebo Windows 8 tablety chybějí kvalitní aplikace, zrovna tohle není moc dobrá analýza. Proč? Zkrátka proto, že některé aplikace nejsou až tak úplně potřeba a občas je daleko pohodlnější web. To, že někdo vezme TOP aplikace podle počtu stažení neznamená, že to jsou opravdu používané aplikace.Mám iOS zařízení, taky jsem si stáhnul např. zmiňované aplikace pro Paypal a eBay, ale nakonec je vůbec nepoužívám, protože daleko pohodlnější je využívat tyhle služby přes webový prohlížeč.Metodika tedy podle mne měla být trochu jiná. A sice zahrnout pouze ty aplikace, které mají při používání nějakou přidanou hodnotu oproti webové verzi (použitelnost, rychlost, napojení na další systémové featury). Neboli ano, pokud je nějaká populární vide/audio aplikace, která umožňuje streaming třeba přes Airplay nebo Chromecast a na WP chybí, tak to je příklad chybějící aplikace, která se do studie hodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2013 09:30

Trochu mi unika vyznam mat vlastne aplikacie na webove stranky, ked si ich mozem pozriet normalne cez browser. Nieco ine je to na mobile, kde aplikacia moze ponuknut vyssiu ergonomiu a prisposobene uzivatelske rozhranie, ale preco prave tieto stranky by mali mat vlastne aplikacie na tablete, nebodaj na plnohodnotnom pocitaci nechapem. Okrem toho si myslim ze je vela inych aplikacii - hlavne hier, ktore na modern UI (predpokladam ze toto mal autor na mysli) chybaju a su velmi popularne a nie su len ekvivalentom webstranky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2013 08:38

1) Seznam TOP100 sestavil jeden uživatel iOS podle svého vlastního uvážení, neodráží ani to, jak moc se aplikace stahují, jak moc se prodávají, jak moc dobře se hodnotí... je to prostě subjektivní pohled na to, co je TOP. Validita srovnávání s ostatními platformami je pak poměrně pochybná. Navíc je to zatížené tím, že je tvůrce Američan a v seznamu jsou desítky aplikací, které ve zbytku světa nemají smysl a do pomyslného mezinárodního TOP by se nikdy nedostaly.2) Metodika srovnání by se měla odvíjet od způsobu tvorby TOP seznamu. Pokud byl vytvořen jeden seznam z jedné platformy, měly být vytvořeny stejným způsobem seznamy z ostatních platforem a následně provádět srovnání každý s každým. Teprve tak by bylo možné udělat si obrázek, jak si která platforma stojí. Pokud by byl vytvořen nezávislý seznam (otázka je, jak něco takového udělat), pak by stačilo porovnání dostupnosti vůči tomuto ideálnímu seznamu.3) Nepochybuji, že jsou na tom Windows 8 coby platforma pro mobilní zařízení nejhůře - tedy pokud mluvíme o Metro aplikacích. Je nejmladší, tablety s Window8/RT moc velký úspěch nezaznamenávají. Ovšem v případě zařízení s Windows 8 je tady ještě možnost spouštět klasické desktopové aplikace - má to nulovou hodnotu?4) Článek je bohužel ukázkou toho, jak dnes vzniká drtivá většina novinářských textů a to nejen na Živě - přepíše se text ze zahraničního zdroje bez jakékoliv přidané hodnoty. Schází tomu analýza, kritický pohled na zdroje, metodiku, formu, prostě nějaký vlastní vhled do problematiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2013 08:19

"Windows 8 mají smysl jen pro tablety" - blábol polovzdělaného novináře. To platí o Windows RT, vážený pane, a navíc bych si dovolil říci, že RT mají pro tablety význam hodně maličký - nikdo je nechce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2013 08:05

Je škoda, že na 8 některé důležité app chybí, přece jen je to nástupce 7. Ale na druhou stranu, na 7 se dalo i bez nich vydržet a to na jakékoli verzi předem. Takže kdo nemá rád metro, tak ho to jednoduše nezajímá :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2013 07:09

A to ještě pozor na to, že existence aplikace pro W/WP8 nemusí znamenat stejnou funkčnost. Například ten uvedený Kindle nepodporuje ve WP8 přístup k vlastním ebookům ani zasílání dokumentů přes e-mail. Číst jde pouze zakoupené ebooky z účtu Amazonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2013 03:28

Tohle je třeba podle mě mnohem podstatnější, než čisté počty aplikací. Je totiž pravda, že Microsoftu se stále nedaří domluvit s některými firmami softwarovou podporu. Stejný problém je i s Windows Phone, kde dosud není oficiální aplikace na Facebook, nebo Instagram.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor