Vědci a inženýři z Microsoft Research se spojili s výzkumníky z University of Rochester a University of Southamton a vyvinuli chytrou podprsenku. Podle obsáhlé studie (PDF) se jedná o zařízení s hromadou senzorů (EKG, měření cukru EDA), které mají odhalit fenomén emocionální chuti k jídlu.
Technologie se tedy nejprve naučí, že testovací žena zbaští čokoládovou tyčinku, když se nudí. Toto emocionální rozpoložení totiž dokážou změřit zmíněné fyziologické senzory. Jakmile se pak bude žena napříště nudit, podprsenka vyšle varovný signál do mobilní aplikace, která zobrazí třeba hlášení, aby se osoba desetkrát zhluboka nadechnula a zahnala chuť na buřt s hořčicí.
Pokud podprsenka zjistí, že se žena třeba nudí a chce sníst čokoládovou tyčinku, vyšle varovný signál do mobilního telefonu
Jak vidno, výzkum v inkubátoru Microsoft Research nezná hranic. Chytrá podprsenka sice může na první pohled vzbuzovat úsměv na tváři, její uplatnění by se ale našlo na dietologických klinikách a nejeden muž by jistě zatoužil po podobném tílku nebo trenkách.