V Indii schválili striktní zákaz automobilů bez řidiče. Braly by lidem práci

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 60

Názory k článku

26. 07. 2017 13:36

Haha, zpátečníci.
Asi by se jim množila populace bez zbytečných autonehod ještě rychleji než teď.Ale asi by to šlo obejít, ne? Auto bude mít autopilota, ale uvnitř bude muset sedět nějaký "řidič", který bude muset mačkat tlačítko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 07. 2017 12:24

No jo, uz chapu, proc ve Startreku pouzivali teleport jenom v ramci hvezdne flotily.. Na Zemi bylo pouzivani zakazane, aby to nebralo praci taxikarum a ridicum MHD..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  26. 07. 2017 09:34

Ano, právě o tom to je - TECHNOLOGIE BEROU LIDEM PRÁCI! Ovšem zároveň jim neberou životní úroveň .Protože u technologií a potřeb lidí je to jinak než u zvířat. Když má zvíře hlad a nažere se, tak je nakrmeno, lehne a nic dalšího neřeší. Potřeba splněna.Ovšem u lidí je to jinak. Člověk potřebuje například komunikaci s jinými lidmi. Tak si pořídí mobil. Ale tím jeho potřeba není vyřešena - NAOPAK - zjišťuje, že k mobilu potřebuje kryt, občas jej vyměňovat, potřebuje sklo na display a taky jej občas vyměnit, potřebuje do něj aplikace, potřebuje do něj obsah, potřebuje k němu data... A tedy pořízení mobilu sice vyřeší jednu jeho potřebu, ale spustí mnoho dalších o nichž do té doby ani nevěděl.Někdo by mohl říct, že "mobily berou práci pošťákům", ovšem zase dávají mnoho pracovních míst lidem vyrábějících a prodávajících mobily, lidem podílejících se na vývoji milionů různých aplikací, lidem podílejících se na tvorbě audiovizuálního obsahu, lidem vyrábějícím a prodávajícím příslušenství, lidem tvořících a optimalizujících webové stránky pro mobily, lidem, kteří na ně dávají obsah atd. atd. Ale navíc všichni tito lidé pracují v lepších podmínkách než pošťák chodící v mrazech, vedrech i deštích po ulicích a většina z nich i za lepší plat.Stejně tak to bude i u autonomních vozů a jiných systémů využívajících umělou inteligenci. Navíc všechny státy moderního světa VYMÍRAJÍ - to znamená, že nebude kdo by se staral o nás, až budeme staří. Budou nám to muset zajistit stroje.Naopak dalších generací, kterých bude mnohem méně než nás, bude potřeba spíš na kreativních a inteligentních místech než aby vykonávaly jednoduché monotónní činnosti někde v montovnách nebo točili kolečkem na sedadle řidiče Docela jim to závidím, protože jejich život bude mnohem lepší než náš a nebudou ani řešit nějaké bytové krize, protože volných bytů bude všude habaděj, stejně tak budou mít mnohem více prostoru pro sebe i ve městech.Ale vývoj je celkem normální a například my se taky máme MNOHEM LÉPE než někdy v roce 1900 - tehdejší opravdu tvrdý život i práci si dnes nedovede představit vůbec nikdo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 07. 2017 06:51

---- že Indie nebude přijímat žádné technologie, které budou lidem brát prác-------- žádné!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 07. 2017 21:56

To ani nemusej zakazovat autonomní auto by si s tim chaosem v indii stejnak neporadilo... A vůbec celkem rád bych ty auta bez řidiče viděl v zemích kde se uplatňuje systém "silnější troubítko vyhrává" Myslím že třeba v italské Neapoli by si autonomní kára moc neškrtla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 07. 2017 21:53

Já bych zakázal i ty s řidičem. Přelidněná zem by měla zůstat u kol a rikší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 07. 2017 18:42

Já bych zase pro změnu zakázal Indy. Myslím že každý, kdo je s tímto etnikem z pracovních důvodů v kontaktu, mi dá za pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 07. 2017 18:07

je tam primalo prace alebo privela ludi? autonomne auta ide zakazat lahko, pretoze je to velky lahko zkontrolovatelny fyzicky objekt. ale ako budu chcet kontrolovat zakaz elektronickych pravnikov, analytickov, lekarov, programatorov a tisic dalsich virtualnych profesii?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 07. 2017 16:40

indie je jedna z poslednich zemi kde by se toho meli bat,az budou automni automobili tak levne ze nahradi ridice v indii,tak o to vetsi to pak bude pruser. Lepsi nechat at se s tim trh pomalu vyrovna nez pak pripravit skokove 20 mil lidi o praci. Proste buduji socialismus jako my eu :) bohuzel ty politicke sliby nekteri plati z dani :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 07. 2017 16:34

to je naprosto v pořádku, maj pravdu..už dlouho všude cpu, že kažej robot v každý fabrice se musí zdanit ve stejným poměru, jako by tam stál a stejnou práci dělal člověk, a pokud robot zastoupí sto lidí, tak zdanit jako práci sta lidí, jinak se můžeme dočkat časem extrému, že budou všichni bez práce, bez peněz, sociální systém bez peněz(kde je sebere asi) a firmy zaměstnávající roboty budou držet vatu. takhle teda ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (40)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 07. 2017 16:07

Bylo by zajimave sledovat takove auto jak se snazi projet krizovatkou. Prakticky nikdy nema volnou cestu aby mohlo bezpecne jet, takze pokud nebude mit upravu aby se ridilo "pravem silnejsiho", ktere v indii na krzovatkach plati, tak tam zustane hodne dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 07. 2017 15:56

Pokud by takový zákaz mohl být považován za diskriminaci automobilů bez řidiče, pak by asi bylo vhodné také striktně zakázat řízení řidičům bez automobilu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 07. 2017 15:44

Luddité nikdy nevyhynou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor