Úžasná technologie během sekund vytvoří z fotografií objektů 3D modely

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 29

Názory k článku

11. 09. 2013 00:50

Takže stačí vzít fotografii pistole a vytvoří se funkční verze? To asi těžko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 09. 2013 00:35

Co je na tom světoborného? 3D scanování ve vysoké kvalitě je dnes dostupné každému. Stačí odmontovat Kinect z vaší telky v obýváku, zapojit jej do laptopu, udělat trochu googlingu na téma Kinect 3D scaner, nainstalovat softík a za pár okamžiků už vám kolabuje laptop ve snaze zobrazit safra komplexní pointcloud v reálném čase.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 09. 2013 23:22

Tož pěkné to je, pěkná hračka, jen co je pravda. Jen jsem při klikání na článek tak nějak bláhově věřil, že tomu softwaru stačí předložit fotku a on si všechno dopočítá sám, tj. že nebude nutné tomu takhle manuálně pomáhat. Jo, to by byl teprve nářez :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 09. 2013 22:12

Pro Karla J.:"třeba ve hrách umožní vytvářet mnohem větší a detailnější světy, protože bude více času a prostředků právě na návrh a designování celých scén."Promiň Karle, ale toho je kardinální nesmysl. Kdyby jsi věděl něco více o 3D grafice, tak víš, že vytvářet velice detailní modely, které mají i miliardy polygonů dnes není problém. Dokonce je pro 3D grafika lepší dodělat některé detaily v ZBrushi a také se to tak dělá. Je to rychlejší a pohodlnější. Ale stejně se z toho vyrenderuje nějaká mapa/textura a ta se hodí na na low-res model (práce navíc). A tato práce navíc se dělá právě proto, že dnešní počítače nedokáží v reálném čase vykreslovat detailní herní scény s miliardami polygonů.Tedy ve zkratce: "větší a detailnější světy" jsou omezeny výkonem herních mašin a ne tím, že by grafici nedokázali dostatečně rychle tvořit potřebné modely.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 09. 2013 20:20

Nechápu, nad čím se tady nadšeně pohýkává. Tato technologie se v různých obměnách objevuje minimálně posledních deset let. Z poslední doby je to např. Autodesk 123D, který je dávno k dispozici v plně použitelném stavu, na rozdíl od této prealpha verze. Výsledky však, stejně jako v tomto případě, málokdy stačí na cokoliv seriózního. Javůrkovi divoké spekulace o revoluci v herním průmyslu jsou v lepším případě humorné, v horším vypovídají o strmé propasti ve znalosti tvorby, mapování a optimalizaci 3D objektů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 09. 2013 18:29

Takže Číňani a Židi. Žádná Evropa. Takhle si představujete realizaci myšlenek eurokomisařky Neelie Kroes a jejího zvolání "Dohnat a předehnat?" Ona vám chce umožnit platit daně v EU a vy nic. Že se nestydíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 09. 2013 18:19

Já to taky chci, chci, chci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 09. 2013 17:43

moc pěkný :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 09. 2013 17:15

Po dlouhé době něco zajímavého, vážně nádhera. Ale budu mít už vousy než se to dostane mezi lidi za rozumnou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 09. 2013 17:07

aneb "ako prišiel grafik o prácu"
aj ked, musí to mať otrasný mesh a na organiku sa to chytať nebude. zatiaľ sú grafici v pohode. otázne je dokedy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 09. 2013 16:37

Wow parada...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 09. 2013 16:35

Bomba! Dovedu si v mojí práci představit spoustu využití!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor