Úplně stejná situace jako s analogovou kabelovkou.
To bylo původně chytráků a řečí, že koho prý vytrhne blbých 10Kč.
Dnes chcou minimálně 25x tolik!!
Ikdyž je UPC internet stále nejvýhodnější, věřím, že v době kdy se z 15Kč vyklube 150Kč již alespoň u mě bude pořádná alternativa.
A to jejich Call Centrum je vážně k vzteku - človek čeká 30min a ještě k tomu ten hovor platí, přičemž se snaží vyřešit problém, který je téměř vždy na jejich straně.
Podobné jednání jsem třeba u O2/Telecomu nikdy nezažil, tam jsem se vždy z pevné dovolal i když mi nejel internet, zadarmo a třeba i k technikům.
Proč mám platit UPC za problémy, které MĚ způsobují, a to formou zaúčtovaní telefonních poplatků na jejich Call Centrum?
Mimo jiného mě to čekání stojí také čas samozřejmě.
Může mi to někdo vysvětlit???
Je to sprosťárna! - Fakt hřeší na to, že jsou často nejvýhodnější.