Událost roku českého internetového marketingu: Ataxo koupilo H1.cz

Online marketing na českém internetu dnes zaznamenal významnou změnu – dva největší konkurenti, společnosti Ataxo a H1.cz, dnes oficiálně oznámili fúzi. Ataxo koupilo 100% podíl v H1.cz a tím tuto společnost získala.

H1.cz je agenturou poskytující poradenské, analytické a obchodní služby v oblasti internetového marketingu. Získala si dobré renomé a významné klienty, mezi které se řadí například Telefónica O2, Home Credit, Mountfield, Pojišťovna Generali nebo web Heureka. Kromě toho nabízí také školení a kurzy týkající se marketingu na internetu. Ataxo získáním H1.cz rozšíří svůj oborový záběr a významně upevní svou vedoucí pozici na online marketingovém trhu, a to jak u nás, tak na Slovensku.

Stávajících klientů společnosti H1.cz se změna nijak nedotkne, zaměstnanci zůstávají v zavedených týmech a nadále se budou starat o svěřené klienty. Do budoucna se skupina H1.cz zaměří výhradně na nejnáročnější klienty, zatímco samotné Ataxo bude pokrývat sektor malých a středních firem.

Diskuze (7) Další článek: Speciální adaptéry zvýší dosah WiFi sítě pomocí elektrických zásuvek

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , ,