Kdyz ma gamepad tolik tlacitek (nehadam se, zadny nemam a ani po nem netouzim), tak proc bylo v AC zrovna kombinovano tolik veci dohromady? Hlavne ten beh+skok, zo toho jsem naprosto silel, napriklad jsem stal na nejakem prkne, zhruba 2m nad zemi a chtel jsem dolu, na "setrne" slezani nebyl cas, potreboval jsem skocit dolu, tak jsem skocil, ale postava neskocila ty 2m dolu, ale 5m na nejblizsi barak... hruza.
To "strileni mysi" se do AC nehodi, chapu, ale stacil by jen vyber cile , jednoduse by se cil nezameril na nejblizsiho nepritele, ale na toho koho bych si oznacil mysi (treba chci zabit jen jednoho a ostatnm utecu). Pak by vrhani nozu bylo mnohem pouzitelnejsi.
Proste a jednoduse mi vadilo, ze jsem nevedel co od postavy cekat, vzdy bylo nekolik naprosto rozdilnych moznosti jak postava muj prikaz interpretuje.
Dalsi vec byla "blazniva kamera", ktera se vzdy zamerila na cil a uplne se prekopaly pohyby, pri uteku bylo nutne kameru "odemknout" a pak bezet, kdyz do vas cestou nekdo prastil, tak se obcas kamera zamerila na nej a opet se musela "odemknout" a utikat, no k posrani.
Dalsi problem byl ten, ze hra se nedala hrat takovym "silent assassin" stylem, musi se jit presne stanovenou cestou, nekolikrat se me stalo, ze jsem do budovy (kde byl cil) skocil jinym vchodem, vyvrazdil potichu treba polovinu straznych a pak se vratil a teprve zjistil, ze to bylo spatne, odchylil jsem se od scenare a zacaly se hroutit textury, hra nesla dohrat apod.
(treba zabiti "doktora", jak v ukazce naridil jednomu pacientovi zlomit nohy, doktora a celou "nemocnici" jsem vyvrazdil predem a pak se sel podivat na lamani nohou, chudak pacient tam sebou mlatil ve vzduchu a zniceho nic se mu zlomily nohy, no vypadalo to jako by byl loutka, jen tak poletoval vzduchem :), nikdo ho nedrzel )