Ubisoft žaluje výrobce nosičů svých her

Diskuze čtenářů k článku

avatar
14. 08. 2008 14:27

nic lepsiho nevymysleli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 14:51

to nebyl bug, ale vlastnost ... stejne jako stovky "vlastnosti" snad vsech prozatimnich verzi win

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 10:57

Assasins Creed som hral a bola to pre mna len dalsia hra od Ubisoftu.. vysoke hw naroky, a slaba hratelnost (aspon pre mna). Tesne pred tym som dohral Witcher-a takze rozdiel bol markantny a AC ma prestalo bavit asi tak 5 minut po ukonceni tutorialu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 15:24

"AC ma prestalo bavit asi tak 5 minut po ukonceni tutorialu"

- pak to neni hra pro Vas

"vysoke hw naroky, a slaba hratelnost"

- vzhledem ke graficke strance je naopak optimalizace velmi dobra a naroky nizke (mame rok 2008, Celeron a MX440 uz nestaci...)

- hratelnost je vysoka, pravda zabiji ji repetitivnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2008 18:50

A co na tom bylo tak uzasneho? Jedine co se mi libilo byla ta buchta co to propagovala

Jinak hra stala za starou backoru, prijit do mesta plnit stale ty same miniukoly abych pak ve finale mohl kuchnout 1ho cloveka a stale to same dokola... Jednim slovem NUDA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2008 09:13

nějak pořád nemůžu pochopit kde vzali počet ilegálních stáhnutí... nebo snad probíraj všechny shareservery a ptaj se adminů? a zároveň si kontrolujou včechny torrent trackery a jiné p2p ? Jakýkoliv znalecký posudek týkající se odhadu nelegálně stažených souborů mi vždy způsobí silný záchvat smíchu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 09:36

tatistika je silna zbran, to ale ty neznas......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2008 09:44

to máte pravdu.. tatistiku neznám..

Statistika sice silná zbraň je, ale vzhledem k množství kanálů kterými se hra může šířit není možné mít jakékoliv podklady pro alespoň částečný odhad.. a každý statistický odhad nějaké podklady vyžaduje. Když řeknou že bylo staženo 700k kopií, tak já můžu směle dodat že chyba může být až 400k kopií a nejspíš nebudu nijak přehánět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 14:08

Mozna sleduji pocet stahnuti patche, od ktereho odectou pocet legalne koupenych verzi. A maji pocet ilegalne stazenych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2008 14:28

stahnuti patche ktery sami tam i dali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2008 14:39

to by vedlo právě k tomu co jsem říkal.. obrovský rozptyl.. navíc by museli předpokládat že si to všichni hráči stáhnou z oficiální distribuční sítě (a ne jako "VYLEPSENI_ASS_CREED.ZIP" z rapidshare)

to je skoro statistika typu "jeden Jaffa zabije při útoku na vesnici 2 lidi. kolik lidí bude zabito když bude útočit 6 jaffů? - odpověď : opět dva lidi.. ostatní jaffové se pozabíjí mezi sebou"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 08:39

Nebyl to nahodou Jerusalem bug?

(hra spadla tesne pred nactenim Jerusalemu)

No, tak to je opravdu bezpecnostni bug, vlozeny zamerne :D.

Jinak hra to byla naprosto dokonala nametem, ale totalne znicena ovladanim....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 13:12

Ovladani bylo naprosto vynikajici. Samozrejme pomoci kvalitniho joypadu, pro ktery byla hra navrzena. "Znicena" byla prave castecne nametem - ten scenar s dvemi casovymi rovinami, z nichz jedna je zakoncena castecne a druha prakticky vubec (pokracovani zrejme nebude, takze je to v ocich spousty hracu proste nedokoncena hra). A patrne nejvetsi chyba byla ta tragicka repetitivnost. PC verze mela oproti konzolove v tomto malinko navrch, ale stejne to po par misich zacalo nudit. Je to hre vsude vseobecne vytykano jako chyba, ale Ubisoft tohle samozrejme nechce slyset, ignoruje to a na vine jsou pouze (jako vzdy v podobnych pripadech) oblibeni pirati, ze...

Dodani hry se zamernou chybou do lisovny je pochopitelne blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 15:21

Pokud uz udelali PC verzi, meli predelat ovladani na klavesnici. Naprosto me nezajima, jestli hru navrhovali pro Xbox720 nebo PS9 a ovladani krumpacem, koupim-li si verzi pro PC. :o)))

Namet je fajn, nicmene repetitivnost je skutecne trapna.

Zamerny bug? :o)))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 17:54

Jiste, tebe nezajima, pro jake ovladani je hra naprogramovana a chtel bys to po svem (ac si myslim, ze investice tech par stovek do joypadu neni dnes pro zadneho hrace problem). Jenze to by znamenalo zcela zmenit cely koncept ovladani, coz je hrozna spousta prace a ma to obrovsky vliv na hratelnost. Hra by se musela "preladit" na novou "notu". Znovu provest game-balancing a pri tom riskovat , ze to nebude tak zabavne a hratelne jako puvodni verze, vzniknou nove bugy, je treba znovu provest kompletni betatest atd. Neco takoveho stoji neskutecne mnozstvi penez, pokud se to dela poradne, a ma to velmi nejisty vysledek. S tim se proste nikdo delat nebude, smir se s tim.

Osobne povazuji ovladani konverzi v soucasne dobe za ten nejmensi problem. Vsechno je to proste delane na gamepad, hrac si jednou(!) koupi gamepad a je to v pohode. "Nouzova" volba ovladani klavesnici tam pochopitelne byt musi, ale melo by se vic zduraznovat, ze je opravdu nouzova a pro pravy herni zazitek je treba pouzit prislusny herni ovladac.

Mimochodem, hrani joypadem je, zvlast pri dlouhych hernich sezenich, o dost pohodlnejsi a mene unavne nez klasicka klavesnice+mys kombinace. Neni mi jasne, kde se v hracich bere ten odpor k hernim ovladacum, zvlast v techto imo jednoznacnych situacich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 21:57

ono to ovladani nebylo zabavne, spise k placi. Naprosto jsem silel z skoku a behu na jedne klavese, takze zbesily utek pred turbanama obcas ukoncilo nahodne "prisati" na zed, hruza.

Hazeni nozu, opet perla, behat jak debil kolem nepratel a nahodne je zamerovat, proste mirit jedine mysi.

Nenavist k ovladacum je prosta. Kdyz clovek se nemuze dostat pres nejakou slozitou pasaz kvuli nejakemu debilne navrzenemu ovladaci na skakacky, tak to stve, ja chci presne ovladani. Chci zastrelit toho na ktereho namirim mysi, ne toho na koho nahodne zamiri hra. Kdyz chci bezet, chci mit klavesu pouze na beh, na skok chci mit klavesu pouze na skok... To me gamepad s 4 tlacitky nemuze nabidnout.

Kdyz chci hrat presne, tak musim od programu/hry ocekavat presne reakce, ne nahodne generovane pohyby od super-ultra-multifunkcniho tlacitka obsluhujici 20 naprosto rozdilnych funkci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 22:57

Mas az nezdrave uzky pohled na vec, unika ti cela globalni problematika a navic netusis, kolik ma gamepad tlacitek (fyi: je to standardne 12 tlacitek plus dve analogove packy a jeden krizovy ovladac). :)

Ovladani v AC bylo velmi ergonomicke (snad jen to hazeni nozu misty pokulhavalo) a funkcni. Neni mi jasne, jestli popisujes sve zkusenosti z hrani na klavesnici, nebo na gamepadu. Odpovidalo by to spis klavesnici (absence analogu - neohrabane ovladani smeru behu apd). O nejakem "strileni mysi" nemuze byt snad v AC ani rec. To je uz uplne jiny zanr a jina situace. Nebudem odbihat tak daleko.

A co se tyka nenavisti: Nemuzes zamenovat spatne navrzene ovladani a nenavist k ovladaci jako takovemu. Spatne a neergonomicky navrzene ovladani nemame radi nikdo, to je jasne. A nezalezi na tom, jestli jde o mys, klavesnici, joypad, nebo nejakou mavajici tycku. :) Pripad AC to ovsem rozhodne neni. Nevim, jestli mas i jen hrubou predstavu, jak slozite je sladit u podobneho typu hry ovladani s pohybem a animaci herni postavy, aby na sebe vse alespon trochu plynule navazovalo a polovina pohybu nevypadala smesne. Tady se to povedlo temer na jednicku. Mozna jsi cekal jiny styl hrani, odmitl pritom prijmout skutecnost a snazil ses to hrat jako tvou obvyklou fps, nebo co normalne hrajes (to jen hadam, podle te nepatricne poznamky o strileni mysi). To je pak problem. Mozna proste nemas nervy na zvykani si na konkretni styl ovladani, ale AC je v tomhle smeru opravdu ok. Znovu pripominam, ze mluvim o situaci s joypadem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2008 01:40

Kdyz ma gamepad tolik tlacitek (nehadam se, zadny nemam a ani po nem netouzim), tak proc bylo v AC zrovna kombinovano tolik veci dohromady? Hlavne ten beh+skok, zo toho jsem naprosto silel, napriklad jsem stal na nejakem prkne, zhruba 2m nad zemi a chtel jsem dolu, na "setrne" slezani nebyl cas, potreboval jsem skocit dolu, tak jsem skocil, ale postava neskocila ty 2m dolu, ale 5m na nejblizsi barak... hruza.

To "strileni mysi" se do AC nehodi, chapu, ale stacil by jen vyber cile , jednoduse by se cil nezameril na nejblizsiho nepritele, ale na toho koho bych si oznacil mysi (treba chci zabit jen jednoho a ostatnm utecu). Pak by vrhani nozu bylo mnohem pouzitelnejsi.

Proste a jednoduse mi vadilo, ze jsem nevedel co od postavy cekat, vzdy bylo nekolik naprosto rozdilnych moznosti jak postava muj prikaz interpretuje.

Dalsi vec byla "blazniva kamera", ktera se vzdy zamerila na cil a uplne se prekopaly pohyby, pri uteku bylo nutne kameru "odemknout" a pak bezet, kdyz do vas cestou nekdo prastil, tak se obcas kamera zamerila na nej a opet se musela "odemknout" a utikat, no k posrani.

Dalsi problem byl ten, ze hra se nedala hrat takovym "silent assassin" stylem, musi se jit presne stanovenou cestou, nekolikrat se me stalo, ze jsem do budovy (kde byl cil) skocil jinym vchodem, vyvrazdil potichu treba polovinu straznych a pak se vratil a teprve zjistil, ze to bylo spatne, odchylil jsem se od scenare a zacaly se hroutit textury, hra nesla dohrat apod.

(treba zabiti "doktora", jak v ukazce naridil jednomu pacientovi zlomit nohy, doktora a celou "nemocnici" jsem vyvrazdil predem a pak se sel podivat na lamani nohou, chudak pacient tam sebou mlatil ve vzduchu a zniceho nic se mu zlomily nohy, no vypadalo to jako by byl loutka, jen tak poletoval vzduchem :), nikdo ho nedrzel )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2008 02:12

V podstate si stezujes spis na herni system nez na ovladani jako takove. Kontextove funkce tlacitek jsou tam prave kvuli lepsi ergonomii ovladani. Osobne mam dojem, ze to funguje dost dobre. Samozrejme se v ovladani clovek musi vyznat a vedet, co muze kdy ocekavat, coz vyzadovalo trenink, ale v kazde hre proste nejdriv musis ovladani dostat do ruky. Tve antipatie k ovladani AC pomoc klavesnice chapu, take mi to prislo na houby. To uz jsem ale rozebiral drive. Proste je to hra pro analogovy gamepad, na kterem je to mnohem pohodlnejsi.

Zbytek pripominek k normalnim hernim bugum je samozrejme zcela legitimni. Bylo jich tam dost, ovsem oproti puvodni konzolove verzi to byla prochazka ruzovym sadem. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 07:17

Dobře jim tak. Kdopak jim uvěří "záměrně" vložený bug?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  14. 08. 2008 07:42

Já zas nechápu, kdy měl ten bug být v průběhu výrobního procesu odstraněn?! Dodám-li výrobci nosičů nějakou verzi k namnožení, pak mi dodá do krabic placky právě s touhle verzí, ne? Nebo kde mám chybu v uvažování?! Kde přesně došlo k odlišení bugové a nebugové verze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 07:45

Je možné, že těsně po vydání oficiální verze byl vydán patch, ve kterém je tato chyba odstraněna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 09:21

Aha, takže pokud tomu dobře rozumím, tak po té, co si koupím hru na originálním nosiči, se musím starat ještě o nějaký patch, protože výrobce záměrně zmrvil originální médium jako ochranu před piráty, ale pokud zamířím na nějaké méně oficiální místo, odkud si to stáhnu a vypálím, tak to budu mít již opatchované a bez problému. Z toho kouká zajímavé dilema morálka vs. funkční produkt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2008 11:37

ale tak samozřejmě, že je to nesmysl... když pošlu lisovně master cd, těžko se pak můžu ochánět, že den před výrobou bych jim poslal jiné, ale takhle jsem si je pěkně otestoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor