Třetina českých firem netuší, co jsou firemní stránky na Facebooku

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 38

Názory k článku

05. 10. 2013 22:11

Znám firmy, které "company page" na Facebooku měly a opustily jej. A berou to jako plus pro své zákazníky, s čímž naprosto souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 10. 2013 21:31

Naprostej nesmysl - číslo bude mnohem vyšší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 10. 2013 11:53

To snad neni možný jak sou ty lidí blbý. Vytváří na cizim webu obsah aniž by si za to nechali zaplatit a ještě je votravujou reklami a všemožná omezení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 10. 2013 15:11

To by ještě nebylo tak špatné, kdyby byli idioti pouze v jedné firmě ze čtyř...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2013 15:09

A co to vlastně je, ten Facebook business Page?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 10. 2013 13:56

Především koukám, že většina lidí, kteří to komentují, vůbec netuší, k čemu by FB mohl být dobrý.
Pro ty z nás, kteří FB pages využívají intenzivně, to je především pohodlný a relativně velmi levný nástroj pro komunikaci se zákazníky, fanoušky a potenciálními zákazníky. Jestli ho někdo nevyužívá, je to jeho chyba, protože to je stejné, jako když člověk má možnost nabízet své služby téměř zadarmo na pěti reklamních plochách ve městě a on řekne, že bude mít reklamu jen na jedné, protože na ty čtyři další koukají jen puberťáci apod. Je to přesně stejné. Firmy publikují často novinky přímo na svých webech a přitom duplicitní publikace na FB by je nestála prakticky nic a ani to nevyžaduje víc času. Ale je to jejich věc.
Jenže ono to není jen o duplikování zpráviček z blogu ale o vytváření obsahu, který jinde najít nejde a hlavně o komunikaci s lidma. Pokud se jen publikuje a nereaguje se na dotazy lidí a na diskuze k příspěvkům, tak ta stránka je napůl mrtvá taky - a to je něco, co v řadě firem nikdo dělat nechce. A FB se tím od většiny blogů liší. A že lidi nechtějí takovou komunikaci využívat? Naprostá pitomost. Lidi mohou snadno posílat třeba fotky výrobků té firmy jak je používají, účastnit se různých anket a hlasování.. My třeba v práci využíváme události - třeba pozvánka na nějakou akci je na FB vytvořená za pár minut a hned je vidět, kdo se akce z fanoušků stránky bude účastnit, kdo neví atd. Fotogalerie na FB stránce je snadná, je hned vidět jak na fotky lidi reagují, kolikrát byla zobrazená, kdo všechno a kde tu fotku sdílí a z toho se dá odvodit i jaké věci mají nejlepší odezvu, co se lidem nejvíc líbilo a co sdíleli na svých profilech - třeba i soukromých. Odpůrce jakýchkoliv sociálních sítí tohle nikdy asi nebude chtít pochopit ale FB je fenomén a díky rozšíření prakticky ve všech mobilních zařízeních považuju ignoraci FB pages ze strany firem za pitomost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 10. 2013 13:32

Nebudu dávat firemní stránky na něco, co má pověst Facebooku - hraní her, blábolchatu a celosvětové nástěnkové soutěže, obzvlášť, když bych rád od sázkových společností věděl, jestli nevypíšou kurz na to, že Facebook do necelých dvou let ztratí hodnotu. Jistě, on je a byl problém vůbec přesvědčit společnosti, že dříve ICQ, Live Messenger a dnes především Skype, už není hračka pro puberťáky. Facebook ale má tu nejhorší pověst z nich. Ostatně na firemní prezentace asi najdeme lepší služby, počínaje Linkedin...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 10. 2013 12:47

Však koho taky zajímá Fakebook? Tak maximálně náctileté nevyzralce a Marka Zuckerberga, který se díky jejich blbosti topí v zaslouženě vydělaných penězích (zaslouženě protože tak dobře zpeněžit lidskou hloupost před ním ještě nikdo nedokázal). Ještě možná asociály zoufale vyhlédávající kontakt s ostatními asociály na netu (typicky uživatelé Linuxu, což nelze pokládat za náhodu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Pokud firma nema webstranku a FB profil, zjevne nema zajem prosperovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 10. 2013 12:14

Facebuk je zlo, bohuzel nutne kvuli ovcim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2013 12:14

mnoho firem funguje desítky let a budou zde další desítky let, kde bude FB za 5 roků, to nikdo netuší. Vzpomínám na boom ICQ atd, vše je nahraditelné. Třeba ho nahradí Google +, Microsoft, Apple, nebo někdo neznámý, kdo ví....... vývoj se nezastaví, proč dnes investovat do FB, když nikdo netuší, co bude znamenat v budoucnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 10. 2013 11:32

Tak vzhledem k tomu, že některé obchody B2B facebook takřka nevyžadují, se není čemu divit. Facebook a Twitter jsou pořád mladé marketingové nástroje a vzhledem k tomu, že u unás nejsou zatím tolik rozšířené, tak ani "nabídka" FBP u firem není vysoká. Každopádně do budoucna bude číslo jistě stoupat. Zajímavé by bylo např. srovnání s dalšími evropskými státy.// Ještě by měl autor doplnit zdroj, ze kterého čerpal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2013 10:44

Jenom třetina? To je neuvěřitelně dobré povědomí o Facebooku a jeho firemních stránkách. Osobně bych si tipnul, že to nebudou tušit dvě třetiny firem nebo spíše ještě víc. Docela by mne zajímalo, jakých firem se vlastně ptali a co vlastně považovali za firmu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2013 10:05

Coz vubec nevadi, protoze firemni stranky na FB jsou nesmysl :D .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor