Topsy Social Analytics: jak se tweetovalo o japonském zemětřesení

V souvislosti se situací v Japonsku se v posledních dnech do popředí opět dostal Twitter, funguje totiž jako nejčerstvější zpravodajství. Chcete vědět, co se zrovna za zemským horizontem děje? Běžte na stránky Twitteru a vyhledejte slovo Japan, nebo tsunami.

Jak se o tsunami, Japonsku a zemětřesení tweetovalo v posledních čtyřech dnech, se dozvíte z grafu Topsy Social Analytics. Funguje to v podstatě úplně stejně jako třeba Google Trends, časová osa ale v grafu namísto popularity slov ve vyhledávači zobrazí množství zpráv, které toto slovo na Twitteru obsahují.

Klepněte pro větší obrázek
Topsy Social Analytics a počet zpráviček na Twitteru týkajících se Japonska atamního zemětřesení

Social Analytcs můžete doplnit ještě Tweet-o-Meterem, který formou „tachometrů“ zobrazí aktuální rychlost Twitteru v různých destinacích. Jak je rychlost vyjádřena? Množstvím zpráviček, které v dané oblasti proplují za jednu minutu. Tokio s více než 1 000 tweety za minutu jednoznačně vládne ostatním metropolím.

Klepněte pro větší obrázek
Tweet-o-Meter v praxi

Témata článku: Web, Sociální sítě, Země, Statistiky, Tweet, Tsunami, Analytics, Japan, Google Analytics

Určitě si přečtěte

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

** Pokud už choulostivé snímky vyfotíte, dbejte na jejich zabezpečení ** Útočníci je nejčastěji získají z cloudového úložiště ** Pozor si dejte i na phishing a řádné zabezpečení telefonu

25.  3.  2017 | Stanislav Janů | 55

Aktualizační nástroj Microsoftu nabízí přechod na Creators Update. Funguje to! [Aktualizováno: už ne]

Aktualizační nástroj Microsoftu nabízí přechod na Creators Update. Funguje to! [Aktualizováno: už ne]

** Aktualizace Creators Update pro Windows 10 ještě nebyla oficiálně uvolněna ** Už ale existuje způsob, jak jí ze serverů Microsoftu dostat ** Úspěšně jsme to vyzkoušeli

28.  3.  2017 | Jakub Čížek | 69

Facebook chce odříznout Google od hlavního zdroje příjmů

Facebook chce odříznout Google od hlavního zdroje příjmů

** Facebook otevřel vlastní reklamní síť dalším hráčům ** Snaží se prosadit efektivnější spojení mezi vydavatelem a inzerentem ** Weby mohou dosáhnout zvýšení příjmů z reklamy až o 30 %

27.  3.  2017 | Karel Javůrek | 12


Aktuální číslo časopisu Computer

První test AMD Ryzen

Velké testy: 22 powerbank a 8 bezdrátových setů

Radíme s koupí Wi-Fi routeru

Co dokáží inteligentní domy?