TOP10 českých médiálních domů podle prodaného reklamního prostoru

V květnu se do internetové obrazové reklamy investovalo 376,4 milionů korun. Mezi největší zadavatele podle výzkumu AdMonitoring (Mediaresearch) patřila Telefónica O2, která nakoupila reklamu za 12,5 milionů korun. Druhé místo patří společnosti Tchibo (11,4 milionů korun) a více než 10 milionů korun za internetovou reklamu utratil také provozovatel internetové nákupní galerie Mall.cz – Internet Mall.

Zajímavý je také pohled na to, kde se vlastně reklama zobrazovala, tedy pohled na ty skupiny českých internetových médií, které prodaly nejvíce svého reklamního prostoru, respektive za největší měsíční balík peněz.

Klepněte pro větší obrázek

Asi nebude překvapením, že nejlákavějším zůstává nejnavštěvovanější Seznam. Druhé místo patří skupině Centrum Holdings a třetí Mafře. Na silnou trojku navazuje naše Mladá fronta (E15.cz, Živě.cz, Mobilmania.cz aj.), Ringier (Blesk.cz aj.), Economia (iHned.cz), CET 21 (TN.cz a další weby Novy), Internet Info (Lupa.cz, Root.cz aj.), AliaWeb (Kurzy.cz, Zajezdy.cz aj.) a nejsilnější desítku uzavírá skupina Finance media (Finance.cz).

Témata článku: Byznys, Web, Statistiky, Reklama, Mall

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Poltergeist 22. 6. 2011 19:37:57
    A kde je CPRess a jeho web Živě ? tj web, kde 1 pixel reklamního prostoru...
  • Martin Bárta 22. 6. 2011 11:22:28
    Poslední dobou, když vidím grafy Seznamu, hřeje mě u srdce... Už to snad...
Určitě si přečtěte

Acer chrlí novinky: levný a tenký Predator, nové Switche a další notebooky

Acer chrlí novinky: levný a tenký Predator, nové Switche a další notebooky

** Acer na konferenci v New Yorku představil velkou spoustu novinek z oblasti počítačů, notebooků i monitorů ** Notebookové novinky se dotkly řad Predator, Swift, Switch i Aspire ** Herní notebooky dostaly nový typ chlazení

27.  4.  2017 | Karel Javůrek | 9

Jak by měly vypadat příští Windows? Designéři si pohráli s futuristickým prostředím Neon

Jak by měly vypadat příští Windows? Designéři si pohráli s futuristickým prostředím Neon

** Zkraje roku unikly na internet snímky nového prostředí Neon ** Součástí Windows by mohlo být už na podzim ** Komunita grafiků na webu nespala a začala si hrát

26.  4.  2017 | Jakub Čížek | 60

Výsledky Microsoftu a Googlu: Windows se probouzejí, Lumia v klinické smrti a Google je pořád jedna velká reklamka

Výsledky Microsoftu a Googlu: Windows se probouzejí, Lumia v klinické smrti a Google je pořád jedna velká reklamka

** Microsoft i Google si meziročně polepšily ** Microsoftu se dařilo v cloudu , zlobí jej ale Surface a Lumia ** u Googlu zase platí, že tržby tvoří především reklama

28.  4.  2017 | Jakub Čížek | 12


Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma: moderní cestování

Kdy opravdu přijdou nové baterie?

Velké testy: 6 herních notebooků a 8 volantů

Recenze: AMD Ryzen řady 5