Thermaltake - chladič pamětí inspirovaný cyklistikou

Diskuze čtenářů k článku

Stanislav  |  29. 07. 2006 09:10

... designér také dopoval ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  28. 07. 2006 18:44

No pokud vim, tak LED diody hezky hreji, dat na chladic hrejici svetlo muze jen clovek, co mel problem s Fyzikou na ZS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr  |  28. 07. 2006 19:16

ježiši tak si založ vlastní firmu vyrábějící chladiče a montuj si do nich třeba černý diody vycucávající světlo a teplo debile …

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  28. 07. 2006 22:17

Ne ty si dej zapnuty varic do lednicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank, MM_tank  |  29. 07. 2006 16:38

Problém s Fyzikou na ZS máš nejspíš Ty. LED diody narozdíl od žárovek mají velmi velkou účinnost a téměř nehřejí.Žerou většinou proud okolo 10-20miliampér.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  28. 07. 2006 18:38

... to pripomina, neco jako damskou vlozku ... ehm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indian  |  28. 07. 2006 17:10

Spis nez co to pripomina by me zajimalo jake ma tento chladic rozmery a pripadne jaka je odhadovana cena v CR a jestli se da nekde sehnat. Takhle mi zive.cz pripada jako by zverejnovalo jen kuriozity s nic nevypovidajicim textem kolem. A taky by nejaky server mohl udelat nejakou zminku o novecm chladici od Thermalrightu: http://www.thermalright.com/a_news/main_news_si128.htm
PS: Kdyz chladit tak poradne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  28. 07. 2006 16:35

4500 otáček a hluk 19dBA... to jako při těch 4500 otáčkách? To ať mi nevykládaj, že větrák na 4500 otáčkách nebude slyšet. Co já vím, tak je to pěknej hukot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr  |  28. 07. 2006 15:56

spis mi to pripomina obracenou kanoi. jinak dva clanky denne o vetraccich, to je perfektni, alespon to vycerpa pubertalni blbecky kteri pak neopruzujou jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  28. 07. 2006 16:36

A navrch ještě jeden o desktop tuningu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blijící_volič  |  28. 07. 2006 15:23

Cyklo -> od slova cyklus, cyklovat, cirkulovat...
Taky jsem tam nenašel nic co by mi připomínalo kolo. :)
Ať žijou okurky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blijící_volič  |  28. 07. 2006 15:25

Leda že by autor, spíš překladatel, měl své kolo votuněné modrýma ladkama a v zadku rourou od kamen, pořádný votuzing musí mí pořádný výfuk... :)

PS: není nad vodní chlazení a klimatizovaný prostor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  28. 07. 2006 15:45

The design of the Cyclo comes from free bicycling competition. The aerodynamic design is derived from the way the cyclists slice through wind, bringing users a free and liberal feeling...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  28. 07. 2006 15:47

vodní chlazení na RAMky?

Jako nápad se mi to líbí, něco takového tu ještě nebylo (aspoň sem neviděl), ale u mě to prohrávají ty malé větráky. Podmíráky nebrat.

Víc by se mi líbilo vzít průvan nějakým wind-tunelem z jiného větráku. Na ofouknutí RAMek imho stačí... s prominutím uprdnout :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  28. 07. 2006 19:37
kenya  |  28. 07. 2006 15:20

opravdu, nic cyklistictejsiho jsem vzivode nevidel, primo z toho cisi odkaz na Bindu, Anquetila, Hinauta, Induraina, Zoetmelka, Amstronga, Toma Simphse....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iki  |  28. 07. 2006 15:15

Asi jsem slepej cyklista, ale to nic z kola nepřipomíná , maximálně tak utahovací systém na přilbě :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  28. 07. 2006 15:38

Jen se mrknou pořádně, a s ohledem na designérskou licenci. Štíhlý aerododynamický tvar, kryt prakticky kopíruje cyklistickou přilbu, dvě kola tam jsou taky :) .. Co víc člověk může na chladiči chtít? Šlapátka a přehazovačku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bochi  |  29. 07. 2006 01:59

Jo, od někoho, kdo používá slovo "šlapátka" si rád něco nechám vysvětli o cyklistice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor