reklama

The Interview na internetu vydělává. Snad se Hollywood konečně poučí

Americká komedie The Interview před pár dny zamířila do distribuce v omezeném počtu kin a hlavně na severoamerický internetový trh. A právě na webu se filmu docela daří, během prvního víkendu totiž vydělal patnáct milionů dolarů. Lidé si jej kupovali a půjčovali hlavně na Google Play a YouTube. Později snímek zamířil také na iTunes.

Klepněte pro větší obrázek
Jeden z mála větších filmů, který se dočkal okamžité elektronické distribuce společně s tou klasickou v kinech. Snad se Hollywood poučí a neskončí pouze u The Interview.

Lapálie okolo útoku na Sony Pictures snímku jistě pomohly a je o něj nyní enormní zájem, přestože původní ambice byly nejspíše takové, aby film oslovil spíše skalní fanoušky humoru Setha Rogena a Jamese Franca.

Hollywood by ale nové situace mohl konečně využít.  Kauza totiž v celé nahotě ukazuje, že umělé oddalování elektronické distribuce je naprosto zbytečné. Hollywood se stále bojí pouštět filmy do internetových služeb VOD a první týdny a měsíce spoléhá na distribuci v kinech, kde má jisté příjmy s minimálním rizikem warezu – nekvalitní kinoripy nejsou masový problém. Jakmile se naopak film dostane do internetových videopůjčoven, web okamžitě zaplaví pirátské kopie v HD.

Je to i případ The Interview, podstatné je ale to, že je snímek k dispozici, sic legálně pouze na severoamerickém trhu, a tudíž se dramaticky zvýšil i počet těch, kteří nemají potřebu hledat a stahovat jeho pirátskou kopii, ale chtějí si film jednoduše a rychle vypůjčit.

Témata článku: Web, Byznys, Hudba, filmy, seriály, Kauzy, Hollywood, Pictures

41 komentářů

Nejnovější komentáře

  • crabik 29. 12. 2014 19:54:54
    Tyhle komedie dělají v kinech 30-60M za stejnou dobu (jen USA) a celkově...
  • Axel_foley4 29. 12. 2014 17:24:00
    Skvělý marketingový tah s údajným útokem hackerů. Takže je tuto...
  • dpcstb 29. 12. 2014 16:51:57
    nic moc film, viac ako stahovanie z torrentu by som za to ochotny dat nebol
reklama
Určitě si přečtěte


reklama