Technologie PhysX od Nvidie bude podporována i na Xboxu One

Nová generace herní konzole Xbox One od Microsoftu se objeví ke konci roku, Nvidia ale již nyní oznámila softwarovou podporu PhysX pro vývojáře.

Obě technologie pro zpracování fyziky materiálů, efektů a dalších částí v reálném čase pomocí procesoru nebo grafického čipu – PhysX a Apex jsou ve formě SDK (Software Development Kit) dostupné pro vývojáře her na konzoli Xbox One.

Klepněte pro větší obrázek

Nvidia tak sice nemá žádný hardware v PlayStationu 4 ani Xboxu One, její engine bude ale kompatibilní s použitým hardwarem od AMD a vývojáři si tak mohou usnadnit tvorbu mnohem reálnějšího prostředí, látek, ničitelných objektů a také například realistické vody, kouře a podobně.

 

Témata článku: Technologie, Technika, Nvidia, Xbox, Xbox One, One X, Physx, Apex, Playstation 3 herní konzole, Playstation 4 herní konzole, Playstation 5 herní konzole

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • sareth 25. 5. 2013 21:52:07
    Zrazu už PhysX neseká na Radeone. "To mi je záhada."
  • chytraknactvrtou 25. 5. 2013 15:50:35
    Jak PhysX? Před 5 lety jsem na DDworldu četl, že PhysX je mrtvý.
  • Poltergeist 25. 5. 2013 13:48:34
    tak hlavně aby to umělo aspoň vyhlazování protože každý děcko co si...
Určitě si přečtěte

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

** Gary Kildall pochopil, že levné výpočetní čipy mohou posloužit jako univerzální počítače pro všechny ** Připravil pro ně proto první operační systém ** Později mu systém vyfoukl Microsoft a nazval ho MS DOS

23.  4.  2017 | Pavel Tronner | 57

Umělá inteligence je sice v plenkách, už teď ale přestáváme rozumět, jak vlastně funguje. To je problém

Umělá inteligence je sice v plenkách, už teď ale přestáváme rozumět, jak vlastně funguje. To je problém

** Už je to tady, lidé přestávají chápat počítače ** Systémy neuronových sítí začínají pracovat tak, že ani jejich tvůrci přesně neví, co se uvnitř děje ** Do budoucna to může být závažný problém

24.  4.  2017 | Jakub Čížek | 112

Před 35 lety měl premiéru legendární počítač ZX Spectrum. Připomeňte si „Gumáka“

Před 35 lety měl premiéru legendární počítač ZX Spectrum. Připomeňte si „Gumáka“

** Slavný osmibitový počítač Sinclair ZX Spectrum byl uveden právě před 35 lety ** Připomeňte si tento průkopnický počítač v tematických článcích ** Podívejte se, jak funguje dnes

23.  4.  2017 | Pavel Tronner | 13

Acer chrlí novinky: levný a tenký Predator, nové Switche a další notebooky

Acer chrlí novinky: levný a tenký Predator, nové Switche a další notebooky

** Acer na konferenci v New Yorku představil velkou spoustu novinek z oblasti počítačů, notebooků i monitorů ** Notebookové novinky se dotkly řad Predator, Swift, Switch i Aspire ** Herní notebooky dostaly nový typ chlazení

Včera | Karel Javůrek | 7

Správný počítač má alespoň dva monitory. Anebo je to jinak?

Správný počítač má alespoň dva monitory. Anebo je to jinak?

** David si nedokáže představit práci bez dvou a více monitorů ** Kubovi naopak stačí jeden a ve více displejích se ztrácí ** Jaký přístup je lepší?

23.  4.  2017 | Jakub Čížek | 59


Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma: moderní cestování

Kdy opravdu přijdou nové baterie?

Velké testy: 6 herních notebooků a 8 volantů

Recenze: AMD Ryzen řady 5