Technologie PhysX od Nvidie bude podporována i na Xboxu One

Nová generace herní konzole Xbox One od Microsoftu se objeví ke konci roku, Nvidia ale již nyní oznámila softwarovou podporu PhysX pro vývojáře.

Obě technologie pro zpracování fyziky materiálů, efektů a dalších částí v reálném čase pomocí procesoru nebo grafického čipu – PhysX a Apex jsou ve formě SDK (Software Development Kit) dostupné pro vývojáře her na konzoli Xbox One.

Klepněte pro větší obrázek

Nvidia tak sice nemá žádný hardware v PlayStationu 4 ani Xboxu One, její engine bude ale kompatibilní s použitým hardwarem od AMD a vývojáři si tak mohou usnadnit tvorbu mnohem reálnějšího prostředí, látek, ničitelných objektů a také například realistické vody, kouře a podobně.

 

Témata článku: Technologie, Nvidia, Xbox, Xbox One, Physx, Apex

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • sareth 25. 5. 2013 21:52:07
    Zrazu už PhysX neseká na Radeone. "To mi je záhada."
  • chytraknactvrtou 25. 5. 2013 15:50:35
    Jak PhysX? Před 5 lety jsem na DDworldu četl, že PhysX je mrtvý.
  • Poltergeist 25. 5. 2013 13:48:34
    tak hlavně aby to umělo aspoň vyhlazování protože každý děcko co si...
Určitě si přečtěte

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

** Programátorů je málo a horníků bez práce po uzavření dolu Paskov bude moc ** Problém řeší unikátní projekt ** Pilotní kurz dává naději, že by z horníků mohli být použitelní kodéři

28.  11.  2016 | David Polesný | 78

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

** Novinka od Asusu míří přímo proti MacBooku od Applu ** Nabídne daleko více výkonu za stejné peníze

2.  12.  2016 | David Polesný | 119