Také Nadella se umí odvázat, nechal se polít studenou vodou

Po odchodu Steva Ballmera z pozice šéfa Microsoftu nezbývalo než se smířit s tím, že na jeho osobité kousky z veřejných představení těžko někdo naváže. Ale ačkoli je jeho nástupce Satya Nadella v oficiálních veřejných projevech daleko uvědomělejší, pro dobrou věc se dokáže rovněž odvázat. Nechal na sebe chrstnout kbelík studené vody vítězným týmem firemního hackathlonu:

Nedělal to ale z čirého bláznovství, nebo kvůli sázce, přidal se k akci na podporu lidí s onemocněním amyotrofickou laterální sklerózou (ALS). Akce má za cíl rozšířit povědomí o této nemoci a získat příspěvky pro lidi, kteří jsou odkázáni na pomoc druhých. Princip je jednoduchý – pokud vás někdo vyzve k podpoře ALS, musíte do 24 hodin zareagovat třemi různými způsoby: přispět, vylít na sebe kbelík ledové vody anebo obojí.

Akci propaguje asi nejznámější pacient s tímto onemocněním – Steve Gleason, bývalá hvězda amerického fotbalu. ALS ho připravila o možnost pohybu i hlasové komunikace. Nicméně Microsoft mu na míru připravuje elektronické pomůcky včetně tabletu Surface ovládaného očima. A možná si ještě vzpomínáte, že si Steve Gleason střihnul hlavní roli v dojemné reklamě Microsoftu vysílané při zápasu posledního Super Bowlu.

Nakonec tedy z mokrého šéfa Microsoftu není opět nic jiného než marketing. Udělal reklamu nejen pro podporu ALS, ale v pozitivním světle zviditelnil sebe i Microsoft. Výzvu předal Jeffu Bezosovi z Amazonu a Larry Pagemu z Googlu. Uvidíme, zda je zítra rovněž uvidíme s mokrou hlavou. 

Aktualizováno:

Do akce se zapojili další významné osobnosti IT světa, takhle se polil šéf Facebooku Mark Zuckerberg:

Skrze službu Vine zvěčnil své polévání šéf Twitteru Dick Costolo:

A mokrý skončil i víceprezident Applu Phil Shiller:

 

Diskuze (18) Další článek: DirectX 12 bude úspornější a méně náročný na procesor

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,