Možná byste se divil, kolik žen stojí za různým zajímavým designem.
Každopádně podle posledních průzkumů začíná čím dál tím víc žen rozhodovat o nákupu aut podle toho, jak se jim líbí. Taky moje manželka se víc orientuje na vzhled než na funkčnost. Nedávno mě uhnala na jeden šílenej notebook jenom kvůli tomu, že je celej křiklavě růžovej a kulatej. To že by měla za polovinu peněz dvakrát tolik muziky, to ji nezajímalo. Jí to stačí a hlavně že je růžovej a kulatej.
Přece jenom výpočetní technika je už delší dobu spotřební zboží s nízkou cenou a o nákupu rozhoduje vzhled. Ženy se loví na netradiční design a barvy a takoví rádobyznalí nadsamci jako vy zase na blikající diody ve ventilátoru a zářivky v case.
Nepodceňujte ženy. Tady tu podivnou pudřenku nebo něco podobného by si koupila poměrně velká část stálých zákaznic Vaňkovky a spol.