Steve Jobs zabíjí hudební byznys, řekl Jon Bon Jovi

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 107

Názory k článku

17. 03. 2011 23:36

Já bych s tím tvrzením souhlasil. Pamatuju dobu čekání na cd, prvního přehrání a jsou v mé sbírce kompakty, které si doopravdy velmi cením. Takový vztah k tuctové mp3 prostě nemám. Netvrdím, že jsem zpátečník, nechť žije pohldná doba internetu, jen tvrdím, že něco na tom doopravdy je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 03. 2011 23:29

Něco na tom bylo, když si člověk došel do obchodu pro papírový bombasticky barevný obal s magickým černým výliskem uvnitř, ale to se dá říct o všem - zážitek byl třeba skočit přes ulici pro noviny, poklábosit s trafikantkou, pak si je u snídaně přečíst. Kdybych si mohl vybrat, stejně si radší přečtu na monitoru výběr z dvaceti serverů.
Když je něco obtížněji dostupné, člověk si toho nějak víc váží, ovšem bez ohledu na kvalitu samotného objektu.
(a je to fakt pr**l že když se mi zalíbí kousek motivu ve filmu, tak si stáhnu bez mrknutí celou diskografii - mluvím o těch stahovačích :wink:wink )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 03. 2011 14:11

Chápu že takový ty vyhaslý ikony, který kdysi bývaly megaslavný, se mohou cítit digitální distribucí (která dovede k posluchačům dostat kdejakého alternativního šumaře) ohroženi. Ale je mi to tak nějak jedno.
Osobně digitální distribuci fandím, a to nejen v hudbě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 03. 2011 09:53

Myslim si, ze JBJ ma scasti pravdu. iTunes neponuka prilis velku kvalitu nahravok, avsak pre Iphone, Ipod a Ipad to plne postacuje, podobne ako pre vacsinu MP3 prehravacov. Ja osobne nevidim rozdiel medzi napr. iPod s kvalitnymi sluchatkami (napr. UE tripple-fi 10) a hudbou stiahnutou z iTunes a napriklad prenosnym CD prehravacom, alebo Minidiskom s tymi istymi sluchatkami - ZA PREDPOKLADU, ze pocuvate vonku.Je to biznis model, ktory im ide a dava zmysel. To iste ponuka aj amazon, s tym rozdielom, ze v horsej kvalite nahravok.Ja mam o hudbu zaujem, preto si kupujem aj originalne CD - ale davam si pozor, akej kvality. S Deutsche Grammophon, Alligator Records, Geffen Records a inymi znackami, obcas aj Universal, Sony... nie je problem si doma vychutnat fakt kvalitnu hudbu. Pretoze vtedy sa na nu sustredim.Takze ked to zhrniem - z rapidsharu si stiahnem hudbu, ktora ak sa mi paci, tak si kupim originalne CD. Presne pre ten pocit, ze mam booklet, viem nazvy pesniciek, ako kedysi. Mal som obdobie, kedy som mal 50GB hudby a z toho som uprimne pocuval maximalne 5%. A to ma naozaj prestalo bavit. Pokial budu servre ponukat ako napr. www.hdtracks.com kvalitnu hudbu v bezstratovom formate, rad si ju kupim a tym padom nebudem uz kupovat CD. U warezov a torrentov nemate ziadnu istotu povodu nahravky a kvality, hoci vsetky su 320kBs (mozno povodne z ruskeho lisu na 160 kBs presamplovane mozno aj na FLAC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 03. 2011 07:29

ve studiích je digi hudba už dáááávno, i poslední LP měla digitální původ, takže v nosiči to není. Je to ve zvukařích, mixacích.....a nakonec totálně zprasí produkce. A všechno to prochází proto, že dnes se hudba neposlouchá, natož že by se vnímala, ale jen se "registruje". Proto technická kvalita nahrávek odpovídá "umělecké" kvalitě hudbu. Hip-hopista si nikdy nebude stěžovat na překomprimovaou mp3 . J.B.J.+ ostatní kapely by si měli hlídat, co je nakonec na CD které je na trh a ne se navážet do Jobse. Někteří to dělají a tak bezva zvuk na jejich CD jsem na vinylu nikdy neslyšel.....Jobs je v tom nevině, ve všem co dělá, jsou jen "silikony" a "anabolika" , páč "národ" = "Amerika" to chce.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 03. 2011 00:08

A já budu první člověk co souhlasí.
1. Kamarád (a nedělam si srandu) mě nemůže pochopit, proč, když už chodim do obchodů s CD si nevyberu, nejdu domu a tam si to z warfóra nestáhnu. Holt mam ty placky rád. Jsou fajn hlavně když někomu fakt fandíte. Takový to ortodoxní fanouškovství (když vyloučim 14ky a Bieber) dneska docela mizí. Drží se pár postarších vlasatejch metláků co nedaj dopustit na Maideny a Metallicu, ale to je tak všechno.2. Neřikam, že je digitální distribuce kravina. Dokonce rád podpořim některý oblíbence přes Beatport, ale tý hudbě už chybí taková nějaká exkluzivita. Vypustí se radši každá kravina, jen aby to ještě trochu něco hodilo dřív, než si to lidi pogooglej na Hotfilu. Životnost "hitu" je tak 14dní. Takovej ten obrázek labelu co "přebírá masy a hledá talent", ten už je prostě pryč. Nemůže fachat, protože ta zábrana vstupu do odvětví byl právě náklad a výnosnost nosičů.Kdyby lidi "masovou oblíbeností" dovedli říct, co je kvalitní, pak smrt labelům a hurá do 100% nezávislýho prodeje na iTunes. Jenže např. celej koncept virálního marketingu je docela hustej příklad, že tomu zas tak úplně neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 23:50

Každý vie, že nosičom s najčistejším zvukom sú stále LPčka. Už cd audio nahrávky strácajú na kvalite zvuku nehovoriac o akomkoľvek kompresnom audio formáte.
To platí ale len v prípade ak má človek doma kvalitnú audio súpravu. Pokiaľ hudbu počúva cez akýkoľvek mp3 prehrávač tak mu môže byť fuk v akej forme tu hudbu má.
Súhlasím s JBJ, že kvalitné náhravky má človek radšej v fyzickej forme, dnes sa ale kvalitná hudba ťažko hľadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 23:35

No já osobně neuznávám jakýkoliv nákup hudby v digitální (nehmatatelné) podobě a nechápu proč bych navíc měl platit za tu mizernou kvalitu, aspoň že v ČR si můžem stahovat zdrama a legálně. CD bych si v obchodě nekoupil, protože většinou CD vytvořené doma je na tom s kvalitou podstatně líp (samozřejmě žádný mp3 CD atp.), rád si ale koupím LP, protože ten zážitek je prostě jiný - lepší. Snad ale svítá na lepší časy, GZ Loděnice lisují čím dál víc desek a prodávají se a tam je ta kvalita dobrá. No a Steve Jobs si prostě jen našel dobrý způsob, jak z lidí tahat peníze to jen "umělci" pořád nepochopili to, že z nahrávek nic moc chtít nemůžou, musí je živit koncerty a pokud na ně nikdo nechodí, pak pochybuju, že by si někdo koupil jejich nahrávku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 23:10

Otázka je, zda není načase se trochu zamyslet. Pokud chtějí prodávat placky, tak by měli přinést něco navíc. Takže co kdyby oprášily formát SACD, DVD Audio, donutili zvukaře a hudebníky aby to na tyto formáty nahráli jak nejlépe to jde. Pak by post procesem prostě jen ořezali dynamiku, zkomprimovali to tak, aby to šlo poslouchat i na ulici a hodili na iTunes či cokoliv jiného a do placky přihodili kupon na stažení z netu pro poslech třeba v autě... Je jasné že rychlokvašené Stars jedné písně by měli smůlu, ale u nich by to bylo stejně zbytečné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 21:58

Jasne, Bon Jovi žije v 60's.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 21:47

Ono se snad neksy dalo v pripade hudby tohoto pana a jeho kapely hovorit o kvalite? Lol, to snad ne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 21:34

Je fakt, ze volakedy, ked som si kupoval LP, CD, alebo poziciaval CD z pozicovne (pripadne nahraval pesnicky na pasky z radia), mal som k hudbe uplne iny vztah. Mal som prehlad, booklet som mal precitany, vedel som nazvy skladieb, roky a kopu inych informacii a ked som zacul prve tony skladby hned som vedel interpreta a nazov pesnicky.
Dnes som uz vdaka digitalnej dostupnosti hudby otupel a zlenivel. Ked vyjde nieco zaujimave, stiahnem si to z webu a supnem do mp3 playera, ktory mam vo vrecku a teda niekedy netusim co mi to hra a ani ma to nezaujima. V podstate o tej hudbe neviem nic, len ci sa mi paci, alebo nepaci. Ak sa mi ten album naozaj velmi paci, kupim si CD (pre dobry pocit), to strcim do skrine a dalej zijem s MP3 prehravacom vo vrecku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufi
16. 03. 2011 21:09

JBJ tak trochu zaspal. ano, dřív to bylo něco, jít utratit prachy za novinku, dát v půlce 90-tých let 350,- za cd nebylo zrovna pár drobáků, ke konci 90-tých to bylo už 500,-. člověk se těšil co uslyší novýho, ale postupem doby pribývalo nějak zklamání, že to není nějak ono, že cd jsou jenom navoněná zdechlina. nákup vynilu předtím, to bylo tuplem něco, a když se dovezlo něco z jugošky, to byl svátek. ale nic netrvá věčně. udělali soudruzi z vydavatelství z muziky popkornový zboží, tak se nemůže nikdo divit, že už nikdo netouží po "objevování" nové desky, každý se už párkrát spálil. a spálit se párkrát za 500,-, díky nezájem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 20:28

V Texase bol vlahy jarny vecer. Jon Bon sa otocil vo svojej leopardom potiahnutej posteli, chytil drotovy telefon model '96 a vytocil svoju PR agenturu. Zacnelo sa mu, junakovi staremu, po troske toho stareho dobreho vyslnia. Reku, zabudli na mna, zabudli. :(PR agentura navrhla rozhovor pre vyznamnejsi platok; Jon Bon sa plesol po vacku a bol z toho rovno Sunday Times."Este ti dame jeden tip, dnes to celkom leti... Spomen a najlepsie nakydaj na Apple, pripadne Steva Jobsa, nech je to akokolvek scestne, citatelov a internetovu klikanicu to pritiahne zarucene. Kontrroverzia je kontroverzia"."A kua, mate pravdu, aj minule som v Esquire cital o tom onom, Applefone a tej nefuncknej antene, to bolo maso! A to bezne technologie vobec nesledujem""No vidis Jon Bon! Presne tak! Takze, opakuj po mne: Steve, Jobs, Apple, ZLYYYYYYY! Got it?""Got it!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2011 20:23

K předchozím příspěvkům:
Dle mého skromného názoru je poslech hudby komplexní věc. Pokud si ji chci vychutnat, potřebuji na to klid, čas a slušnou hudbu. No a vzhledem ke kvalitě uší "většiny" populace, mě nevyjímaje, je nějaké dohadování, zda-li je lepší mít poslechovou místnost, nebo KOSSY nebo SENY a přehrávat LP, CD, FLAC nebo MP3, natož zda nakupovat z iTunes, již jen okrajovou záležitostí. Nehledě na to, že v současné éře (mám na mysli období od let devadesátých) se mi skutečně obtížně hledá cokoliv, za co by mi nebylo líto utratit peníze. Řekl bych, že množství kvalitní hudby je konstantní, ale v té záplavě braku dá práci ji najít. K článku:
Takže jsem rád, že vedlejším účinkem iTunes bude to, že dá umělcům produkujícím nekvalitní hudbu šanci dělat pro změnu něco užitečnějšího a třeba v tom i vyniknout (musí to být strašné, když po 30-ti letech tvorby totálního hudebního odpadu a přežívání pod mostem zjistíte, že se stavbou kachlových kamen uživíte daleko snadněji, práce vás těší, lidi vás mají rádi a i po 10 letech vás zdraví, protože jim ty kamna stále pěkně hicují).Přeji Vám všem pěkný poslech, ať už je to cokoliv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 20:08

Mohli by tu ti kterým na i TECHNICKÉ kvalitě poslouchané hudby hodně záleží napsat ke svému příspěvku i jaké používají sluchátka (výrobce, model)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 19:35

Otázkou je, jestli kdyby nebyl iTunes store, nakupovali by lidi originál fyzické desky nebo spíše zadara na torrentech atp... Protože v tom případě by byl Steve zachránce, protože jinak by umělci měli peníze jen od těch pár nadšenců co si zajdou koupit originál a nevyužívají "komfort" internetu !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 19:02

Já mám podobný názor, jako JBJ. Nemyslím tedy v tom smyslu, že Jobs zabíjí hudební byznys. Ono vlastně ani nevíme, zda ta věta není vytržena z kontextu, protože článek není dostupný (je placený). Takže tam může být i uplně něco jiného. Třeba je tím myšleno klasické prodávání fyzických nosičů.Nicméně souhlasím, že ten pocit co byl dřív v dnešní době těžko zažijeme. Jakož to fanoušek této kapely rád vzpomínám na doby například roku 1995, kdy jsem běžel do obchodu koupit si novou desku These Days. Nebyla šance slyšet něco předem, maximum byly recenze a informace v hudebních časopisech atp.Ten pocit, kdy si člověk prolistuje booklet a prvně slyší skladby oblíbené kapely je něco nezapomenutelného. A co v dnešní době? Člověk slyší předem ukázky nebo písně v plné délce (i samotná skupina Bon Jovi takto postupuje, viz poslední Greatest Hits) a zkrátka ví, co ho na desce čeká. To kouzlo překvapení prostě v dnešní době není. Mě osobně to chybí a mírně mi to vynahrazuje pouze nakupování desek přímo z Japonska (kde bývají skryté bonusové písně, booklety navíc atp.). Elektronickou verzi jsem se ještě nerzhoupal nikdy koupit. Prostě by mi tam "něco" chybělo. Nejen to kouzlo a i to něco fyzického v ruce.Apple tím, že se stal nejrozšířenějším zdrojem a prodejcem elektronické hudby, je opravdu tím killerem klasického prodávání hudby v kamenných obchodech. Možná tohle byla ta myšlenka, kterou chtěl v rozhovoru JBJ sdělit. Nic osobního jistě JBJ proti Jobsovi či Applu jako takovému, nemá. Sám používá iPhone a ostatní výrobky Applu. Ale Apple je ten, kdo elektronické nakupování hudby prosadil, takže je tím "viníkem". Ale nevidím na tomto označení nic špatného, ba naopak. Gratulace Jobsovi, že dokázal strhnout nakupující na svoji stranu a do svého obchodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2011 18:52

Každá mince má dvě strany. Pokud ale (z toho, co vím, je mi 19 a jak "to bylo kdysi" tedy vím jen matně)srovnám minulost se současností, současný stav je mnohem lepší. Ne jen, protože posluchač si může opravdu vybrat, co chce poslouchat on a ne jen to, co je zrovna v obchodě, ale začínající interpreti podstatně jednodušeji dostanou svoji hudbu k publiku.
Celou moji hudební sbírku mám v digitální podobě a velkou část z ní si můžu vzít kdekoliv chci (a dovoluji si tvrdit, že jsem docela náročný posluchač, do sluchátek jsem vrazil docela majlant a z levných reproduktorů se mi hudba hnusí). Koupě CD je pro mne stále zážitek, jen z trochu jiného důvodu, než kdysi. Vždy kupuji nějakou speciální edici alba. Právě tomu se dle mně musí dnešní hudební průmysl přizpůsobit. Snažit se dát fanouškům důvod koupit si album v fyzické podobě.
Já vím, je to poněkud alibistické, ale hudbu stahuji z nelegálních zdrojů hlavně, protože nemám peníze na to, abych si každý týden koupil CD (ba ani každý měsíc). A když už to udělám, v digitální podobě to nebude. Je ale pravdou, že v případě dostupnosti iTunes u nás bych o tom snad i uvažoval, ať mé oblíbené interprety obohatím alespoň těmi pár korunami, co album na iTunes stojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2011 18:45

Na deskách umělci stejně nevydělají. Všechno spolkne vydavatel. Koncerty jsou to, co vydělává - a zrovna Bon Jovi jeden z těch, co vydělávají z koncertů nejvíc. Tak co si stěžuje? Hudební byznys zabíjí vydavatelé, kteří se nesnaží o efektivní a jednoduchý způsob distribuce (jako třeba právě iTunes).
Díky ITunes se k hudbě může dostat víc lidí, a daleko pohodlněji. To je problém? Spíš přínos. Pro sběratele je fajn mít cédéčko (nebo LP), ale pro ty ostatní to je zbytečné. Zabírá to místo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 18:22

Pan XX XX XX chtel asi jen rict "Hudbeni prumysl zabiji hudebni prumysl, protoze 90% dnesnich alb tvori jen 3 hitovky, ktere se za 2 tydny ohrajou", minimalne ja to tak vidim :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 18:18

Hudbu v zásadě dělím na tam nějakou mp3 neznámého původu nebo originální lisované CD. Když se mi opravdu něco líbí, tak to chci mít na originálním fyzickém nosiči a ten pocit hmatatelnosti mi žádná MP3 nenahradí. iTunes a podobné shopy vnímám spíše jako alternativu pro různá "válečnická" fóra, torrenty a podobně, ale ne pro prodejnu s CD. Tento trend zde začal dávno před iTunes a Apple toho jen uměl využít. Spíš by měl být rád, že tu iTunes a podobní jsou, protože mu zvyšují zisky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 18:14

Úplně nejlepší byla hláška o tom, že kupujícímu chybí ten úžasný moment překvapení, protože předem nevěděl, co na albu (které kupuje za těžce vydřené kapesné) vlastně je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2011 18:12

Osobně si myslím, že Steve Jobs jen dodal hudbu lidem do ruky (osobně itunes nepoužívám). Ale názor Bon Joviho platí jen a pouze na mladé lidi ročníku 1990+. Nemají názor na hudbu a hlavně většina z nich nepozná co hudba je - chybí základní hudební vzdělání a hlavně mizí zájem o hudební nástroje a s tím i hudební sluch a cit pro rytmus.
Já ač nejsem o moc starší rozhodně nezapadám do Bon Joviho popisu.... hudbu si umím vychutnat a čas od času zažívám i husinu při poslechu....
Je to jen a jen o lidech a ne o způsobu distribuce (vyjma komerčních rádií sypajících vám 2x za hodinu stejný braky od rádoby umělců).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 18:03

A to je zatraceně dobře! Hudba je o umění, a ne o nějakém byznysu manažerské a producentské špíny, hrabající peníze na mediokrických "umělcích" poplatných směru, jenž vydělává, na úkor umělecké kvality. Jen ať si byznys chcípne, a nic neprodukující pijavice taky, umění žádný Jobs nezničí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 18:00

Když chcu ten opravdový zážitek, tak si nekoupím CD, ale zajdu na koncert. Vždyť koncertování (na živo) by mělo být hlavním příjmem zpěváků a skupin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 17:43

Kdo chce, tak jsi udělá tu pěknou chvilku a zajde si do obchodu a tu desku si koupí. Avšak nevidím důvod, proč by si člověk, který si tak hudbu nepořídil (když už si ji koupil na netu) neměl stejně tak vychutnat tu hudbu a pokud je kvalitní, tak se k ní zcela určitě vrátí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 17:16

No nevím, myslím si, že do poslechu se plně zaboříte až na koncertě, když slyšíte hudbu naživo (přece jenom studiovka je taková učesaná a příliš dokonalá). Nicméně souhlasím s prvním diskutujícím, dříve jsme si myslel, že rozdíl v kvalitě mezi CD a vinylem je převážně kvůli odlišné technologii, nicméně dnes je spíše dílem zvukařů, kteří se snaží, aby jejich CD hrálo na kdejakém chrastítku typu mobil a tím pádem jde dynamika úplně do kytek (a ne že by na CD ji nebylo možné vytvořit).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2011 17:10

Bon Jovi je blbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 17:10

Bon Jovi už očividně potřebuje hůl, protože už mele jak dědečkové (to za naších let...!). Samotný výrok snad ani nemá cenu komentovat, pokud jste v posledních letech neposlouchali nějaké album (ano i nová) či umělce týdny v kuse, tak je s váma ani něco špatně, nebo nenávidíte hudbu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 16:55

Bon Jovi měl asi na mysli toto: "Hnusný Steve Jobs zabil hudbu. Kde jsou ty časy, kdy lidi byli nuceni koupit si celý album, kde jsou dobrý dvě písničky, aniž by měli pořádně možnost Preview. Teď si každý může před koupí zjistit a poslechnout, jestli má cenu si to koupit, a dokonce si může koupit jenom to, co se mu líbí a ne ten balast okolo. Fuj. Hnusný Jobs."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 16:48

pri zvukovych kvalitach (cet vynimkam) dnesnych nahravok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 16:47

Kvalitní hudba se dnes už dá vyprodukovat klidně i u sebe doma v obýváku a nemluvím o DnB. Pokud se nepřizpůsobí tak do pár let končí ...
Pár příkladů (youtube.com) http://bit.ly/eRfaVU...
http://bit.ly/hgdvbC...
http://bit.ly/c3g1Pk...
http://bit.ly/gywF4Y...
http://bit.ly/eRVA2Z...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2011 16:38

Zrovna on má co říkat :( jo kdyby si drželi kvalitu a ne jako poslední 2 alba neřeknu nic.... to víš, když se nedaří tak se hledá viník jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2011 16:32

"hudební byznys" zabíjí hlavně masteři a remasteři co zvuk nesmyslně komprimují, přehlušují a kurví dynamiku. Takže už je úplně jedno jestli si ten brak koupim jako CD s obalem, nebo jako mp3, pokaždý dostanu sadu zkryplených zvuků. Bohužel lidi to i tak kupují a vůbec jim nevadí, že po poslechnutí alba jsou spíše unavení, než aby byli nabytí hudebním zážitkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor